25 Ügyfélkapcsolat degrees found
- Üzleti tanulmányok
- Ügyfélkapcsolat
- Nyugat-Európa 12
- Észak Amerika11
- Ázsia 1
25 Ügyfélkapcsolat degrees found
Kiemelt
ESEI International Business School Barcelona
Fast-track counseling
CRM és adatok
- Online
Tanfolyam
Teljes idő, Részidő
7 hétig
Távoktatás
Angol
Fast-track counseling
Ez a CRM és az adatok tanfolyam mélyreható ismereteket nyújt a CRM-eszközökről és azok adatkezelésben betöltött szerepéről. Szerezzen alapvető készségeket az ügyfélkapcsolatok optimalizálásához és a stratégiai üzleti döntések meghozatalához. Induljon el a CRM alapjaitól a fejlett adatvezérelt meglátásokig tartó utazáson.
Kiemelt
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Mester a digitális marketingben és az ügyfélélményben (CX)
- Madrid, Spanyolország
Mester
Teljes idő
9 hónapok
Távoktatás
Spanyol
Az Ügyfélélmény Mestere révén technikai ismereteket szerezhet az UX, a felhasználói felület és az AI területén, ma hozzáférhet az alapvető szoftvereszközökhöz, és megtudhatja, hogy mindezek a készségek hogyan javíthatják profilját egy olyan piacon, amely hibrid szakembereket igényel, ötvözve tudásüzleteiket de szilárd technikai alapokkal is.
Kiemelt
GBSB Global Business School - Online programs
Online MBA a digitális környezet ügyfélélményeivel
- Spain Online, Spanyolország
MBA
Teljes idő
15 hónapok
Távoktatás
Angol
A GBSB Global Online MBA with Customer Experience in Digital Environment Track egy teljes mértékben akkreditált és nemzetközileg elismert mesterképzés, amelyet világszerte nagyra értékelnek a toborzók. A QS Top MBA (2023) által globálisan a 20. helyre rangsorolt és a Forbes által Spanyolország legjobb üzleti iskolái közé sorolt programunk biztosítja az elfoglalt szakemberek számára szükséges rugalmasságot és testreszabhatóságot. A 2024-ben frissített program innovatív kurzusokat tartalmaz az ügyfélélmény terén, többek között az innováció és a márkaépítés, a fogyasztói magatartás és felhasználói élmény (UX), valamint a neuromarketing területén, így Európa egyik legelső és legkönnyebben elérhető MBA-programja.
Kiemelt
The Continents States University
Vezető ügyfélszolgálati szakmai fejlesztési tanfolyam
- Online
Tanfolyam
Teljes idő
4 hétig
Távoktatás
Angol
A kivételes ügyfélkiszolgálást biztosító vezetői stratégiákra összpontosít. Ez a kurzus felkészíti a hallgatókat az ügyfélszolgálati csoportok hatékony vezetésére.
Kiemelt
ENACO
BTS Tárgyalás és az ügyfélkapcsolatok digitalizálása
- France Online, Franciaország
Szakmai Diploma
Teljes idő, Részidő
2 évek
Távoktatás
Francia
A távoli BTS NRC vagy BTS NDRC célja értékesítők és értékesítési vezetők képzése. Így a vállalat forgalmának növelése érdekében képzést kap az ügyfélkapcsolatok globális kezelésében, de a kutatási technikákban is. Az értékesítési képviselő közvetlen kapcsolatba kerül az ügyfelekkel, valamint a digitális csatornákon, és szoros és tartós kapcsolatot alakít ki ügyfeleikkel, személyre szabott megoldások megvalósításával, amelyek teljes mértékben megfelelnek az igényeiknek. Az ügyfélkapcsolatokra összpontosítva a BTS Tárgyalás és az Ügyfélkapcsolatok digitalizálása lehetővé teszi, hogy hatékonyan tárgyaljon és értékesítsen az ügyféllel való közvetlen kapcsolatban, különösen a vászonképek terén.
Kiemelt
Alison Free Online Learning
Virtuális asszisztensként dolgozó tanfolyam
- Online USA
Tanfolyam
Teljes idő, Részidő
1 óra
Távoktatás
Angol
Ez az üzleti adminisztrációs tanfolyam biztosítja a sikeres virtuális asszisztenssé (VA) váláshoz szükséges készségeket és eszközöket. Leírjuk a különböző típusú VA-kat, és elmagyarázzuk, hogyan kezelik az ügyfeleket, és hogyan alkalmaznak speciális készségeket, hogy megtalálják a megfelelő piaci rést. Ezután ismertetjük a saját távsegítő vállalkozás indításának előnyeit és hátrányait. A VA-k jól kereshetnek, miközben otthonról dolgoznak, ezért jelentkezzen, hogy megtegye az első lépést egy új karrier felé a távtámogatásban.
Kiemelt
London School of Business & Finance
Master of Business Administration (Global) - Global MBA (Sales Management)
- UK Online, Egyesült Királyság
MBA
Teljes idő
12 hónapok
Távoktatás
Angol
A London School of Business and Finance a Nemzetközi Telematikai Egyetemmel, az UNINETTUNO-val együttműködve büszkén kínálja nemzetközileg elismert online Global MBA programját a világ legambiciózusabb hallgatóinak. Kiemelkedő vezetői és irányítási készségekre tehet szert 10 szakterületen keresztül, amely lehetőséget ad arra, hogy tanfolyamát a szakmai céljaihoz igazítsa.
VCampus Global
Tanúsítvány program - repülőtér irányítása és ügyfélszolgálati
- Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
- Al Jazirah Al Hamra, Egyesült Arab Emírségek + 1 more
Oklevél
Teljes idő, Részidő
Távoktatás
Certificate in Airport Management and Customer Care ideális program a diákok, hogy a karrier a légiközlekedési iparág. Ez a tanfolyam megismerteti Önt az alapvető protokollok repülőtéri irányítás és
Magna Carta College
Ügyfélszolgálati kiválóság
- Oxford, Egyesült Királyság
- UK Online, Egyesült Királyság
Tanfolyam
Távoktatás
Angol
Ennek a kurzusnak az a célja, hogy fejlessze az ügyfélszolgálati felülettel foglalkozók tudását, készségeit és magatartását azáltal, hogy az ügyfeleket helyezi a középpontba, és az ügyfélszolgálati koncepciókat és módszereket gyakorlati stratégiákként alkalmazza a szervezeti és a gyakorlati szakemberek teljesítésének kontextusában történő javítására a szolgáltatási kiválóság elérése érdekében. Ezenkívül egy vázlatot ad a hatékony személyes fejlődéshez az ügyfélszolgálati vezető szerepébe.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Távoktatás
Angol
Coniche Business School
Ügyfélkapcsolati csapatvezető MBO 4
- Houten, Hollandia
Tanfolyam
Távoktatás
Holland
Csapatmenedzsernek, csapatvezetőknek és felügyelőknek, akik szeretnének fejlődni a pozíciójukban. Kombinálja a tanulást és a munkát ezen a rugalmas képzésen egy oktatási év során saját munkakörnyezetében, elismert MBO 4 középvezetői diplomával.
FutureLearn
Szerződéskezelés: Kapcsolatok kiépítése az üzleti tanfolyamon - University of Southampton
Tanfolyam
Részidő
3 hétig
Távoktatás
Angol
Ismerje meg a szerződéskezelést és az üzleti kapcsolatokat egy tanfolyamon, amelyet az Egyesült Királyság kormánya és a World Commerce & Contract támogat.
Mid-America College of Funeral Service
BS a temetkezési szolgáltatások kezelésében
- Jeffersonville, Amerikai Egyesült Államok
BSc
Távoktatás
Angol
A temetkezési szolgáltatások menedzsmentjének diplomája temetési szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban kínál felajánlásokat. Az alapképzés lehetővé teszi, hogy az ABFSE temetkezési szolgáltató munkatársai diplomát szerezzenek, akik letették mindkét Nemzeti Testületi Vizsgát (NBE), vagy engedéllyel rendelkező temetési igazgató / Embalmer.
Riverside College Halton
2. szintű tanúsítvány az ügyfélszolgálat alapelveiben
- Widnes, Egyesült Királyság
Oklevél
Teljes idő, Részidő
Távoktatás
Angol
Ez a képesítés lehetővé teszi a tanulók számára a meglévő készségek fejlesztését és a hatékony ügyfélszolgálat kulcsfontosságú területeinek megismerését, például az ügyfelekkel való kommunikációt és az ügyfélinformációk kezelését.
Mindway
Kiskereskedelem kezelése és digitális ügyfélélmény
- Online Spain
Szakmai Diploma
Angol, Spanyol
A kiskereskedelmi menedzsment és a digitális vásárlói tapasztalat diplomával megismerheti a kiskereskedelem alapjait és átalakulását a XXI.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Online Programok ban ben Üzleti tanulmányok Ügyfélkapcsolat
Az ügyfélkapcsolatok azokra a stratégiákra utalnak, amelyeket a vállalkozások az ügyfeleikkel való kommunikációra és a velük való pozitív kapcsolat fenntartására használnak. Az ügyfélkapcsolatok célja a hosszú távú kapcsolatok kiépítése a vállalat és ügyfelei között.
Az ügyfélkapcsolati diploma olyan készségeket és ismereteket biztosít Önnek, amelyek szükségesek ahhoz, hogy sikeresek legyenek az ügyfélszolgálati és vezetői szerepekben. Megtanulja, hogyan alakíthat ki hatékony ügyfélkapcsolatokat és kezelheti az ügyfelekkel való kapcsolattartást. Ezenkívül megértheti a fogyasztói magatartást, a marketingstratégiákat, a PR-t, a pénztári műveleteket és még sok mást.
Ügyfélkapcsolati diplomával különféle karrierutakat folytathat, például marketingmenedzserként vagy ügyfélszolgálati képviselőként. Az is előfordulhat, hogy kormányzati ügynökségeknél vagy non-profit szervezeteknél dolgozik, ahol készségeit a gyakorlatban is hasznosíthatja mások segítésében. Függetlenül attól, hogy a diploma megszerzése után hol dolgozik, az ügyfélkapcsolatok szakos diplomája megadja azokat az eszközöket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy bármilyen ügyfélkapcsolati szerepkörben sikeresek legyenek.