Analytics (2. szint), teljesítési igazolás
Online Marketing Institute
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A hallgatók megtanulják az adatgyűjtés, az adatok elemzésének mechanikáját és néhány alapvető modellezési megközelítést az előrejelzésben, a keverékmodellezésben és a csatornák közötti hozzárendelésben; Hogyan lehet felhasználni a vásárlási csatornát a marketing kampányok optimalizálásának keretrendszerévé a fizetett, a tulajdonban lévő és a megszerzett csatornákon keresztül; Készítsen értelmes mérési és „tesztelj és tanulj” terveket a marketing erőfeszítések üzleti hatásainak bemutatására; Hogyan lehet elemezni a marketing adatokat, és hogyan lehet az elemzésből betekintést nyerni; Írásbeli és szóbeli előadások bevált módszerei.
A tanfolyam elvégzésével:
Határozza meg, mely változók befolyásolják a kampány válaszát a teljesítmény optimalizálása érdekében
Határozza meg a kampány teljesítményének és a stratégiai optimalizálás lehetőségeinek mozgatórugóit
Adatokon keresztül meséljen el egy történetet
Hozzon létre egy összefoglalót az elemzési statisztikákról
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA - Üzleti analitika
- Scranton, Amerikai Egyesült Államok
MSc Business Analytics Online
- Online
MSc Üzlet és Menedzsment (Üzleti Analitika)
- Online United Kingdom