Az Európai Unió és Kína mestere (egyetemközi együttműködés a Távolsági Madridi Egyetemmel)
Universidad Rey Juan Carlos T
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Angol, Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 45 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
* rezidens hallgatók, hitel / ár; 84,07 €: nem rezidens hallgatók, hitel / ár
Bevezetés
Milyen tudást fogok megszerezni ezzel a Mesterrel?
A hallgató transzverzális ismereteket szerez az Európai Unióval és Kínával kapcsolatos különböző tantárgyakról. Ennek a Mesternek az a célja, hogy az aktuális ügyek sokrétű és átfogó jövőképét kínálja, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a társadalom gyors átalakulásait globális és egymással összefüggő forgatókönyv szerint. A gazdaság megértéséhez el kell mélyülni a kultúrában, és annak megértéséhez elengedhetetlen a történelmi alapok elemzése. A gazdaságból olyan jogi szempontból lépünk a társadalom felé, amely lehetővé teszi számunkra, hogy széles látókörű képet kapjunk.
Ezért nagyon aktuális és dinamikus tudás, amelyet mindig az egyetem tudományos metodikája és tudományos szigorúsága nyújt.
Ez a végzettség hivatalos az Európai Felsőoktatási Térség által előírt előírások szerint?
Igen.
Ajánlott profil
Rendelkeznie kell hivatalos spanyol egyetemi diplomával vagy más, az Európai Felsőoktatási Térség felsőoktatási intézménye által kiállított diplomával, amely felhatalmazza a diplomát kiadó országot a mesterképzés megszerzésére.
Az ajánlott belépési profil ehhez a diplomához:
- Közgazdász alapképzés
- Diploma vagy Bachelor of Business Administration és menedzsment
- Fokozat vagy jogi alapképzés
- Államtudományi alapképzés
- Nemzetközi kapcsolatok alap- vagy alapképzése
Az Európai Unió-Kína mesterképzés távoktatásban történő megszerzésének és ezáltal a hivatalos posztgraduális fokozat megszerzésének az egyetemi jelöltek profilja a következő jellemzőkre reagál:
- Önálló vállalkozók vagy alkalmazott munkavállalók, bizonyos szakmai tapasztalattal és érdeklődéssel a képesítésük vagy a tudományos területen történő előmeneteli lehetőségeik javítása iránt.
- Olyan emberek, akiknek a személyes oktatási központoktól való távolság miatt földrajzi okokból vagy személyes okokból nehézségeik vannak egy másik tanítási mód követésével.
- Más egyetemek vagy oktatási központok hallgatói, akik hajlandók új távoktatást folytatni az ismeretek vagy diplomák megszerzéséhez.
célok
Elismert tény, hogy az Európai Unió a legfejlettebb az integrációs folyamatok tapasztalatai között a világon. A Szerződések reformja során 1957-től napjainkig a Közösség, majd az Európai Unió egyre több hatáskört kapott, és ennek következtében egyre relevánsabb helyet foglalt el az államok politikai, gazdasági és társadalmi életében amelyek a nemzetközi elismertségű jogi és politikai rendszer kiépítésével alkotják, amely tény felhívta a közvélemény figyelmét.
Viszont Kína az elmúlt évtizedekben exponenciális növekedést tapasztalt a gazdaságában. Nagyobb mértékben a hosszan tartó belső növekedés és a népesség egyensúlyának helyreállítása. Miután ezt sikerült elérni, Kína most kifelé fordul, és az „Új Selyemút” néven ismert külpolitikai programjának teljes fejlesztése folyamatban van. Ez lesz ennek a mesterképzésnek az egyik gerince, mivel a felnőtteket és a fiatalokat igyekszik képezni arra az új szerepre, amelyet Kína játszik a nemzetközi porondon.
Hatáskör
Alapkompetenciák
- CB6 - Rendelje meg és értse meg azokat az ismereteket, amelyek alapot vagy lehetőséget kínálnak arra, hogy eredetiek legyenek az ötletek kidolgozása és / vagy alkalmazása során, gyakran kutatási kontextusban
- CB7 - Hogy a hallgatók tudják, hogyan alkalmazzák a megszerzett tudást és képességeiket a problémák megoldására új vagy kevéssé ismert környezetekben, tágabb (vagy multidiszciplináris) összefüggésekben, a tanulmányi területükhöz kapcsolódóan
- CB8 - Hogy a hallgatók képesek legyenek integrálni az ismereteket, és szembesüljenek az információkon alapuló ítéletek meghozatalának bonyolultságával, amelyek hiányosak vagy korlátozottak, tükrözik az ismereteik és ítéleteik alkalmazásához kapcsolódó társadalmi és etikai felelősségeket
- CB9 - A hallgatók tudják, hogyan tudják világos és egyértelmű módon közölni következtetéseiket ¿, valamint az őket támogató ismereteket és végső okokat a speciális és nem szakosodott közönség számára
- CB10 - Hogy a hallgatók rendelkezzenek olyan tanulási készségekkel, amelyek lehetővé teszik számukra a továbbtanulást olyan módon, amely nagyrészt önálló vagy önálló lesz.
Általános kompetenciák
- CG01 - Legyen képes megjósolni és irányítani a bonyolult helyzetek alakulását új és innovatív munkamódszertanok kidolgozásával, amelyek alkalmazkodnak az adott tudományos / kutatási, technológiai vagy szakmai területhez, általában multidiszciplináris területhez, amelyben tevékenységüket végzik.
- CG02 - Legyen képes felelősséget vállalni saját szakmai fejlődéséért és szakosodásáért egy vagy több tanulmányi területen.
- CG03 - Képesség az összetett problémák kritikus elemzésére és szintetizálására
- CG04 - Képesség különböző információforrások keresésére és felhasználására, a releváns elemek kiválasztására, elemzésére és szintetizálására
Transzverzális kompetenciák
- CT01 - Autonóm tanulás: Képesség kiválasztani azokat a stratégiákat, eszközöket és pillanatokat, amelyeket Ön a leghatékonyabbnak tart a tanuláshoz, és a gyakorlatban önállóan megvalósítani a tanultakat.
- CT02 - Önbizalom: Képesség értékelni saját eredményeinket, teljesítményünket és képességeinket azzal a belső meggyőződéssel, hogy képesek vagyunk dolgokra és a felmerülő kihívásokra.
- CT03 - Képesség alkalmazkodni az új helyzetekhez: képes legyen felmérni és megérteni a különböző álláspontokat, saját szemléletét úgy alakítva, ahogy a helyzet megköveteli.
- CT04 - Az etikai értékek tudatosítása: Képes gondolkodni és cselekedni az univerzális elvek szerint, a személy azon értékén alapulva, amely teljes fejlődésükre irányul, és amely elkötelezettséget jelent bizonyos társadalmi értékek iránt.
- CT05 - Kritikus érvelés: Képes elemezni egy elképzelést, jelenséget vagy helyzetet különböző szempontokból, és saját és személyes megközelítést feltételezni előtte, szigorúságból és indokolt objektivitásból, és nem az intuícióból építkezve.
- CT06 - Információs és kommunikációs technológiák (ICT) használata: Képes hatékonyan használni az információs és kommunikációs technológiákat az információk keresésének, feldolgozásának és tárolásának, valamint a kommunikációs készségek fejlesztésének eszközeként.
Különleges kompetenciák
- CE01 - Képes megérteni és használni a megfelelő szabványosított szókincset az Európai Unió szakfórumain, valamint nem szakosodott fórumokon, spanyolul és más nyelveken egyaránt.
- CE02 - Képes megérteni és használni a megfelelő szabványosított szókincset Kína szakfórumain, valamint nem szakosodott fórumokon, spanyolul és más nyelveken egyaránt.
- CE03 - A nemzeti és a nemzetek feletti ügynökökkel és az uniós jog felügyeletéért felelős intézményekkel való kapcsolattartás technikáinak széles körű ismerete.
- CE04 - A kínai gazdasági, politikai és intézményi ügynökökkel való bánásmód technikáinak széleskörű irányításával rendelkezik.
- CE05 - Ismeri és megérti az Európai Unió és Kína intézményi működését és politikai szervezetét
- CE06 - Képesség kritikai elemzés elvégzésére az integrációs folyamatok és az államok közötti együttműködési folyamatok szempontjából.
- CE07 - Az Európai Unió és Kína közötti nyitott együttműködési csatornák azonosítása
- CE08 - Ismeri és megfelelően kezeli a kutatás alapvető módszertani eszközeit a program részét képező európai vagy kínai tanulmányok bármely területén
Belépés
A javasolt fokozat megszerzésének követelményei a július 2-i 861/2010 királyi rendelettel módosított 1393/2007 királyi rendelet 16. cikkében szerepelnek:
- A hivatalos mesterképzéshez való hozzáféréshez hivatalos spanyol egyetemi diplomával vagy más, az Európai Felsőoktatási Térség részét képező, másik államhoz tartozó felsőoktatási intézmény által kiadott hivatalos diplomával kell rendelkeznie, amely felhatalmazza őket arra, hogy hozzáférjenek a mesterképzéshez.
- Hasonlóképpen, az Európai Felsőoktatási Térségen kívüli oktatási rendszereknek megfelelő diplomások is képesek lesznek hozzáférni a képesítésük jóváhagyása nélkül, miután az egyetem ellenőrizte, hogy akkreditálják-e a megfelelő hivatalos spanyol egyetemi diplomával egyenértékű képzési szintet, és felhatalmazzák őket az országban. a posztgraduális képzéshez való hozzáférés megszerzéséhez szükséges diplomát Az ilyen úton történő hozzáférés semmiképpen sem azt jelenti, hogy az érdekelt fél birtokában van az előző fokozatnak, sem pedig a mesterfokozatok megszerzésének más célokra való elismerését.
Ajánlott követelmények:
Miután benyújtották a felvételi kérelmet az egyes esetekben szükséges dokumentációval és a felvételi szolgálat ellenőrizte, a hallgatót felszólítják, hogy személyesen vagy videokonferencia útján folytassa az interjút. Személyazonosságuk igazolásához személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel kell érkezniük.
Az URJC és az UDIMA személyes és / vagy telematikai interjút készített, adott esetben a tanulmányi eredmény kiértékelését, amely az egyes hallgatók tanulmányi és szakmai sikereihez kapcsolódó elemek értékelését, valamint sajátos képzési igényeik felismerését szolgálja.
Az Európai Unió és Kína egyetemi mesterképzésének egyedi esetében a felvételi tesztek mindkét egyetemen személyes interjúból vagy spanyol videokonferenciából állnak, hogy ellenőrizzék a hallgató nyelvének szintjét, és a tanulmányi eredményeket is értékelni kell. .
Ezek a felvételi interjúk orientációs jellegűek. Ezeket fel fogják használni a beiratkozni vágyó hallgató tanulmányi és szakmai sikeréhez kapcsolódó elemek értékelésére, a speciális képzési igényeiken és a mester felvételének motivációin túl. A mesterigazgató felel a tanulmányi eredmény személyes értékeléséért.
A pályázók kiválasztása:
A hallgatók felvételének értékelési kritériumait a következő módon súlyozzák:
- Személyes interjú: 30-40%
- Tanulmányi rekord: 50-60%
- Szakmai tapasztalat: 10-20%
Helyek ajánlata: 100 hely. Ha egy tanfolyamon nem érik el az előirányzott minimális hallgatói létszámot, az Egyetem dönthet úgy, hogy nem nyitja meg a tanári csoportot.
Képzési útvonal
Kód | Ügy | Szemeszter | Kedves | ECTS szám |
627801 | Az integrációs folyamat Európában: jogi alapítványok és intézmények. | Első szemeszter | KÍVÁNT | 6 |
627802 | Az ókori Kína: történelem, kultúra, jog, politika és gazdaság. | Első szemeszter | KÍVÁNT | 6 |
627803 | A modern Kína alapjai: a Kínai Népköztársaság megalakulásától az Új Selyemút politikájáig (1949-2049). | Első szemeszter | KÍVÁNT | 9 |
627804 | Az Európai Unió a nemzetközi porondon. Kormányzati intézkedések, tervek és közpolitikák. | Második szemeszter | KÍVÁNT | 6 |
627805 | Kapcsolatok és üzleti lehetőségek az Európai Unió és Kína között. | Első szemeszter | KÍVÁNT | 9 |
627806 | Az új világrend Kína mint globális szereplő és hatalom megjelenése előtt. | Második szemeszter | KÍVÁNT | 6 |
627807 | Végső mester munkája. | Második szemeszter | TFM | 18 |