Kereskedelmi és értékesítési menedzsment mesterképzés
UNIR
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Logroño, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A cégek kereskedelmi területe az egyik legértékesebb részleg, ezért a cégek igénylik a képzett szakembereket.
Ezzel a mesterképzéssel képes lesz elmélyülni az értékesítés, értékesítés és marketing területeibe, megtanulni, hogyan működnek az új piacok és hogyan viselkednek az új fogyasztók.
Emellett új marketingstratégiákat is megismerhet, és új kereskedelmi és értékesítési ismeretek megszerzésére oktathat a Hubspot CRM szoftver és a SimBrand üzleti és döntéshozatali szimulátor segítségével, mindezt egy kiemelkedően praktikus módszertannal az esetmódszeren keresztül.
UNIR felajánlja Önnek a Harvard ManageMentor program „Vezető emberek” oklevelét, amely kiegészíti a mesterképzést, valamint a különféle műhelyeket és mesterkurzusokat, amelyeket az egyes témákban szakemberek és szakértők tartanak.
A Mester céljai
Az UNIR kereskedelmi és értékesítési menedzsment mestere kereskedelmi stratégiák kidolgozására szakosodott, hogy megfeleljen az értékesítési elvárásoknak egy globális és változó környezetben.
Pontosabban képes lesz elmélyülni olyan kérdésekben, mint a kereskedelmi és marketing menedzsment , az információs rendszerek, az átfogó kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban, az értékesítési csapatok irányításának fontossága, az értékesítés új trendjei a technológiákkal és elektronikus kereskedelemmel, vagy kereskedelmi és értékesítési ismeretekkel.
Erősítse meg mestereit az UNIR digitális marketing UNIR , és különböztesse meg profilját azáltal, hogy készségeket és ismereteket szerez a vállalat digitális stratégiáinak kidolgozásában
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Online vagy személyes vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Záróvizsga online vagy személyesen.
- Mester tézisei
Tanterv
tanterv
Első félév 30 ECTS
- Kereskedelmi és marketingmenedzsment (6 ECTS)
- Információs rendszerek üzleti döntéshozatalhoz (6 ECTS)
- Ügyfélkapcsolat-kezelés (6 ECTS)
- Átfogó kereskedelmi kommunikációs stratégia (6 ECTS)
- Értékesítési menedzsment (6 ECTS)
Második félév 30 ECTS
- Elektronikus kereskedelem: bejövő marketing (6 ECTS)
- Kereskedelmi és értékesítési készségek (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (6 ECTS)
- Záró mesterdolgozat (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Marketingterv (6 ECTS)
- Bevezetés a digitális marketingtervbe
- A jelenlegi helyzet elemzése. Lépések és eszközök
- Marketing kutatás
- Célmeghatározás
- Digitális marketing stratégiák kiválasztása
- Marketing taktika kidolgozása
- A digitális marketingterv előrejelzése, nyomon követése és ellenőrzése
Bejövő marketing és SEO (6 ECTS)
- Bevezetés a bejövő marketingbe
- Bejövő marketing stratégiai terv
- A konverziós tölcsér: TOFU, MOFU és BOFU
- Keresőoptimalizálás (SEO)
- Tartalom Marketing
- e-mail marketing
- Marketing automatizálás
A program eredménye
Mit fog tanulni
- Elsajátítja az új technológiák által kínált eszközöket, amellyel bővítheti ügyfélportfólióját, közvetlenebb kapcsolatot alakíthat ki velük, javíthatja a cég hírnevét és ezáltal elérheti az elvárt megtérülést.
- Üzleti stratégia tervezést fog fejleszteni
- Képes lesz reklámkampányok tervezésére és közösségi hálózatok kezelésére
- Tudni fogja, hogyan kell piackutatást végezni
Képtár
Ideális Diákok
Ajánlott profil
Bárki, akinek az online marketing, az internet és az e-kereskedelem hivatása van
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
- Kereskedelmi igazgató
- Általános értékesítési igazgató
- Nemzeti Értékesítési Igazgató
- Export igazgató
- Bővítési igazgató
- Regionális igazgató
- Felügyelő vagy számlavezető
- Értékesítési vezető
- Bróker
- Kereskedelmi marketing menedzser
- Key Account Manager
- Marketing felelős.