MBA digitális marketing az E-kereskedelemben vagy az értékesítésben
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
1500 órák
Pace
Részidő
Tandíjak
COP 30 655 625 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Ez az MBA lehetővé teszi, hogy az üzleti menedzsment globális és integrált elképzelését szerezze be a különböző üzleti területek kezelése révén, ugyanakkor a digitális marketing mélyreható anyagait is tanulmányozza. Ezen kívül lehetővé teszi, hogy szakosodjon az értékesítésre vagy az e-kereskedelemre.
Dupla fokozatú - Monterrey-i Európa Universidad
Az Európai Diplomás Intézet és a Monterreyi Európai Egyetem közötti megállapodásnak köszönhetően ezt az MBA-t nemzetközi szinten kétszeresen nagy presztízsűnek kínálják.
Miért válassza ezt az MBA-t?
Lesz professzionális jegyzett, képesített vezetői vagy középvezetői pozíciók betöltésére, digitális marketing, a legújabb multimédiás hírekkel, az online környezet stratégiáival, technikáival és eszközeivel való tanuláshoz.
- Ez lehetővé teszi, hogy sikeresen szembenézzen a szervezetekben a digitális átalakulás kihívásával.
- Ez átfogó képet nyújt Önnek a vállalatról és a digitális marketingről, lehetővé téve ezzel a terület fontosságának megértését a szervezet stratégiai céljainak elérésében.
- Bemerül a legújabb online marketing eszközökbe és trendekbe, valamint ezek kereskedelmi következményeibe.
- Választhat az útvonalról az e-kereskedelemben vagy az értékesítésben, megadva diplomáját az értékükhöz, és további oklevél megszerzése a választott specialitástól függően.
- A Google által kiválasztott szakértő-tréner képzi a Google AdWords tanúsítás (Shopping Advertising) megszerzéséhez.
Közelség és személyre szabás
A diákok, a tanárok és az oktatók kapcsolata folyamatos a virtuális platformon keresztül:
- Anyagok teljes elérhetősége (24/7).
- Kétségek emelése bármely napszakban.
- Folyamatos kommunikáció a vitafórumokon keresztül.
Ennek és a tartalom szerkezetének köszönhetően a programok értékelése alapvetően praktikus.
Tanterv
Program
közös tantárgyak
- Nagyon hatékony csapatok vezetése
- Digitális marketing és digitális trendek
- Bejövő marketing, digitális reklámozás és közösségi média marketing
- CRM és ügyfélszerzés és -kezelés. Az e-mail marketingtől a leányvállalatig
- Mobilmarketing
- Pénzügyek az üzleti döntéshozatalhoz
- Keresőmotor pozicionálás. Google Adwords. SEO, SEM és PPC
- Analitika, adatok és digitális kutatás
- Stratégiai irány: A versenyképes kiválóság keresése
- Üzleti vállalkozás és üzleti terv
- TFM. Google Shopping tanúsítvány
Értékesítési útvonal
- Digitális értékesítés. Együttműködésen alapuló gazdaság és stratégiai szövetségek
- Terjesztési csatornák: Omnichannel
- A kereskedelmi menedzsment kihívásai a digitális társadalomban: Értékesítésmenedzsment és tervezés
- Trendek és kihívások a marketingben és az értékesítésben – Előadássorozat
e-kereskedelmi útvonal
- e-kereskedelem: jelenlegi helyzet és trendek. Tervezés és marketing
- Az e-kereskedelem platformjai, modelljei és kezelése
- Az e-kereskedelemben alkalmazott üzleti intelligencia és elemzés
- Trendek és kihívások az e-kereskedelemben – Előadássorozat
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanulmányi támogatás – Finanszírozás
Az intézetnek van egy ösztöndíjprogramja , amely a tandíj 35%-át fedezheti. Minden felhívásban korlátozott számú ösztöndíjat ajánlanak fel a jelentkezők személyes, szakmai vagy gazdasági helyzete alapján.
Különleges finanszírozási feltételek is vannak annak érdekében, hogy a hallgatók halasztott fizetési rendszeren keresztül vállalják a kurzus költségeit.