Művészet Master in Learning és Technológia
Royal Roads University
Kulcs információ
Campus helye
Victoria, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
CAD 34 472 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
26 Mar 2024
* A tandíj a teljes programra vonatkozik: 32 496 dollár (nemzetközi hallgatók), 25 786 dollár (belföldi hallgatók).
Bevezetés
A Master of Arts in Learning and Technology egy kétéves, 33 kredit program, amely megfelel a képzett szakemberek iránti igénynek, akik rendelkeznek ismeretekkel és készségekkel a kortárs tanulási környezetek tervezésének, tervezésének, fejlesztésének, megvalósításának és értékelésének vezetésében. A programban végzett hallgatók képesek lesznek a digitális tanulási környezetek létrehozásában és értékelésében dolgozni, és elméleti és gyakorlati ismereteket alkalmazni a tanulási innovációk kritikus elemzésére, valamint a szervezetekre és a társadalomra gyakorolt hatásuk felmérésére.
Ez a program az első Master of Arts fokozat Kanadában, amely tankönyvmentes. A hallgatók az összes tananyaghoz nyílt oktatási források, e-könyvek, folyóiratcikkek és más ingyenes digitális források révén férhetnek hozzá. Az ilyen típusú tanfolyamok " Zero Textbook Cost (ZTC) " néven ismertek, és célja az oktatáshoz való hozzáférés javítása és a hallgatói eredmények javítása.
A tanulás személyre szabása és a programban ápolt, ágazatok közötti készségkészlet lehetővé teszi a diplomások számára, hogy vezetjék és támogassák szervezeteiket az általa kínált tanulási tapasztalatok folyamatos fejlesztése érdekében.
Program leírása
A Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) egy kétéves, 33 kredit program, amelynek célja a képzett szakemberek iránti igény kielégítése a technológia által közvetített tanulás és oktatás területén, valamint a vezetői szintű egyének igénye, akik rendelkeznek a kortárs tanulási környezetek tervezéséhez, tervezéséhez, fejlesztéséhez, megvalósításához és értékeléséhez szükséges vezetői szerepvállaláshoz szükséges ismeretekkel, készségekkel és képességekkel. A MALAT programon keresztül alkalmazza a tanulás elméleti és gyakorlati ismereteit, és kritikusan elemzi és értékeli, hogyan formálódik a tanulás a digitális korban, valamint hogyan lehet megkönnyíteni a technológia használatával.
A terület jelenlegi vezetőivel együttműködve tervezett MALAT program lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy:
- Kortárs digitális tanulási környezetek létrehozása és értékelése;
- Az elméleti és gyakorlati ismeretek felhasználásával kritikusan elemezheti a tanulási újításokat, és felmérheti azok hatását a szervezetekre és a társadalomra; és
- Vezesse és támogassa a szervezeteket az általuk kínált tanulási tapasztalatok folyamatos fejlesztése érdekében.
Ez a tanári képesítési szolgáltatás (TQS) által jóváhagyott program kifejezetten dolgozó szakemberek számára készült. Teljesen online vagy vegyes modellen keresztül kínálják, amely online tanulást és egy intenzív, kéthetes, egyetemen folyó tartózkodási időszakot tartalmaz júliusban vagy augusztusban. Ez a formátum lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy jelentősen javítsák oktatási képesítéseiket, miközben minimalizálják a munkahelyükről való távolmaradásokat.
Tanulmányi és technológiai diplomát is kínálnak, amely a MALAT programba lép. Ha mesterképzésen gondolkodik, de nem tudja biztosan, hol induljon, ez az oklevél alkalmas lehet az Ön számára.
Kinek szól?
Ez a program olyan egyének számára készült, akik részt vesznek a kortárs tanulási környezetek létrehozásában, amelyek a tanulásról és a technológiákról ismert legjobb tudnivalókat tartalmazzák. A MALAT program nem csak a tanároknak szól! Mindenki számára elérhető egy olyan környezetben, ahol embereket képez vagy tanít, képzési folyamatokat hajt végre és / vagy feltételeket teremt a tanulás maximalizálása érdekében.
Azok az emberek, akik profitálhatnak a programból, magukban foglalják a tanulásért, képzésért vagy oktatásért felelős döntéshozókat; képzési vezetők és koordinátorok; képzési és fejlesztési pozíciók; tanuló tudósok; oktatók vagy oktatók. A program több ágazatból és iparágból érkező tanulókat vonz, akik a technológia és a tanulás metszéspontjában dolgoznak, ideértve a középiskolát követő intézményeket, a kormányzati szerveket, a K-12 oktatási rendszereket, a vállalati szektort, az egészségügyet, a nonprofit ügynökségeket és a kisvállalkozásokat .
Főbb jellemzők
A program a nyitottság, a hálózatba szervezett tanulás és a digitális gondolkodásmód elvein alapszik, és megköveteli a hallgatóktól, hogy hozzanak létre digitális jelenlétüket és építsenek rá, hogy érdemben együttműködjenek a digitális tanulóközösségekkel a területen. A program elején és végén található virtuális szimpózium egyike azon sok lehetőségnek, amelyet a diákok folytathatnak, ápolhatnak és hozzájárulhatnak ezekhez a digitális tanulási hálózatokhoz és közösségekhez, miközben többet megtudnak a kortárs tanulási környezetek elősegítéséről.
Nyitottság
A MALAT program a nyitottságot dinamikus és egyeztetett térként közelíti meg, amely magában foglalja az „együttműködési gyakorlatokat [beleértve] ... az OER létrehozását, felhasználását és újrafelhasználását, valamint olyan részvételen alapuló technológiákat és társadalmi hálózatokat alkalmazó pedagógiai gyakorlatokat, amelyek interakciót, kortárs tanulást, ismereteket kínálnak. a tanulók megteremtése és felhatalmazása ”(Cronin, 2017, 10. o.).
Ez azt jelenti, hogy „nyitott első” megközelítést alkalmazunk a tanfolyamok és az erőforrások kiválasztásakor. Az exit Pathway tanfolyamok kivételével az összes programtanfolyam nyílt engedéllyel rendelkezik a CC Attribution Share-Alike 4.0 International licenccel, és minden tananyag nyilvánosan elérhető a Word sajtó oldalain. A programban részt vevő összes hallgató rendelkezésére áll egy Word sajtóblog, és sok megbeszélés a blog webhelyein történik. A diákokat arra ösztönzik, hogy fontolják meg a tanultak szélesebb körű megosztását, mivel hozzájárulnak az általuk választott különféle társadalmi hálózatokhoz, és tovább hozzák létre személyes tanulási környezetüket. A program kurzusainak megtervezése és lebonyolítása magában foglalja a nyílt pedagógia olyan aspektusait, mint a megújuló feladatok használata, az értékeléshez közösen létrehozott rubrikák, valamint a tervezési gondolkodás és a kutatás alapú megközelítések használata.
Hálózati tanulás
Az ember és ember közötti interakció a digitális technológiák segítségével közvetített.
Digitális gondolkodásmód
A digitális gondolkodásmód kialakítása vagy a digitális térben való lét és a benne való tartózkodás kiválasztásának módja a program kurzusainak egyik általános témája. A digitális identitás és a digitális jelenlét szempontjainak, valamint a szerepek sokaságának és a kapcsolódó változó digitális írástudásoknak a feltárása a program elején történik, és minden egyes tanfolyamon felhasználható és továbbfejleszthető.
Virtuális Szimpózium
Az áprilisi éves MALAT virtuális szimpózium elindítja a program első tanfolyamát (LRNT 521). Ez egy héten át tartó nyílt, nyilvános, szinkron előadók és beszélgetések, valamint aszinkron beszélgetések sorozata, amelynek célja a digitális tanulás széles körének elméleti és gyakorlati szempontból történő feltárása. Itt kezdik meg az új hallgatók a pályaorientációt, és a másodéves hallgatók megoszthatják tudásukat a nagyobb szakmai közösséggel. Csatlakozzon az ingyenes szakmai fejlődéshez az éves MALAT Virtuális Szimpóziumon.
A szimpóziumnak három pályája van:
- A szárazföldi pálya lefektetése: amelyen a szakemberek, szakértők és tudósok foglalkoznak. Ezek a foglalkozások a digitális tanulási környezettel, hálózatokkal, közösségekkel kapcsolatos témákat tárják fel.
- Munka a digitális tanulásban - Történetek a terepi pályáról: ez a pálya a digitális tanulás területén dolgozó szakemberek foglalkozásait mutatja be, amikor megvitatják „az élet egy napját”, a szerep és a készség fontosságát stb.
- End in Mind Track: a másodéves hallgatók előadásait tartalmazza. Ezek az előadások mind a tartalomra (pl. Kutatásuk rövid összefoglalása), mind a folyamatára (pl. Összefoglaló előadások a szakdolgozat elkészítésének folyamatáról; kutatási cikk; vagy digitális tanulási kutatási tanácsadó projekt) összpontosítanak.
Minden nap vannak élő szinkron foglalkozások, valamint aszinkron videobemutatók és megbeszélések. Bárki csatlakozhat a Virtuális Szimpózium üléseihez, vagy utána megtekintheti a rögzített munkameneteket.
Befejezési lehetőségek
Míg az első hat alapképzési kurzus a programban részt vevő összes hallgató számára közös, jelentkezhet a Pathway három kilépési lehetőség egyikére: szakdolgozat, alkalmazott kutatási projekt vagy digitális tanulási tanácsadó projekt.
Tézis
A szakdolgozat pályájára a program első évében jelentkezik. Miután felvételt nyert a 12 kreditből álló szakdolgozatra, meghatározza a fókuszban lévő kutatási területet, és 1: 1 arányban dolgozik az elsődleges kutatás témavezetőjével: megtekintheti a legutóbbi hallgatói kutatások címeit. Ha pályázata nem jár sikerrel, lehetősége van a programot az Alkalmazott Kutatási Projekt vagy a Digitális Tanulási Tanácsadó Projekt pályáit követve befejezni.
Alkalmazott kutatási projekt
Ennek a pályának a kiválasztásával további tanfolyamokat fog teljesíteni, beleértve a tudakozódáson alapuló tanfolyamokat, amelyek megkövetelik tőlük nyílt tanfolyamok elvégzését, a tanuláshoz, a technológiához, a tervezéshez és az innovációhoz kapcsolódó személyes jelentőségű és releváns digitális tanulási erőforrás előállítását, valamint a tanulási tapasztalatok együttes létrehozását. a kurzus oktatójával. Ezután fejlett kutatási kurzust folytat a hat kreditből álló alkalmazott kutatási projekt előkészítéseként. Mély vizsgálatot fog végezni egy adott kutatási kérdésben, másodlagos adatok felhasználásával, akár öt személlyel folytatva információs interjút. Korábbi alkalmazott kutatási projektek magukban foglalták a meta-szintézist; kritikai szakirodalmi áttekintések; politikai elemzés stb. Tekintse meg a legutóbbi hallgatói kutatások címeit.
Digitális tanulási tanácsadó projekt
A program első évében jelentkezni fog erre a pályára. Ezen a pályán további tanfolyamokat fog teljesíteni, beleértve a tudakozódáson alapuló tanfolyamokat, amelyek megkövetelik, hogy nyílt tanfolyamokat vegyen igénybe, személyes jelentőségű és releváns digitális tanulási erőforrást állítson elő a tanuláshoz, a technológiához, a tervezéshez és az innovációhoz kapcsolódóan, és hozza létre a tanulási tapasztalataikat. a kurzus oktatójával. Fokozott kutatási kurzust folytat a 6 kreditű digitális tanulási kutatási tanácsadói projektjük előkészítéseként. Ezzel a befejezési lehetőséggel gyakorlati tapasztalatokat szerezhet, amelyek segítenek az elméleti ismeretek valós körülmények között történő alkalmazásában a szorosan lefedett projektben. Ön meg fogja adni a kutatás alapos indokolását és indokolását a meghozott tervezési döntéseknek, és tájékoztatja munkáját úgy, hogy legfeljebb tíz személlyel folytat információs interjút. A projektek számos program-ipari érdekelt csoporttól származhatnak. A hallgatók által javasolt projektek szintén figyelembe vehetők.
Felvételi követelmények
Normál felvétel
- Négyéves (vagy hasonló) alapképzés egy elismert középfokú posztgraduális intézményben.
- Legalább hároméves szakmai tapasztalat olyan vezetői vagy vezetői pozícióban, amely közvetlenül kapcsolódik a MALAT program tanulási eredményeihez.
Rugalmas felvétel
A rugalmas felvétel szempontjából a pályázóknak általában meg kell követelniük:
- Legalább hétéves munkatapasztalat, legalább kétéves szakmai tapasztalattal vezetői vagy vezetői * pozícióban, közvetlenül kapcsolódik a MALAT program tanulási eredményeihez.
* A vezetői tapasztalatok a következők közül egyet vagy többet tartalmazhatnak:
- Olyan szerepek, amelyekben különböző érdekcsoportokkal konzultál, tárgyalásokat folytat vagy kapcsolatokat kezel, komplex környezetben.
- Szerepek, amelyekben másokat a közös célok és eredmények felé vezet.
- Szerepek, amelyekben befolyásolhatja, szervezheti és koordinálja az embercsoportokat.
- Vezetői szerepek az önkéntes szervezetekben.
- Hivatalos szervezeti vezetői szerepek, amelyekben közvetlenül felügyeli a személyzetet, vagy teljesít teljesítményorientált munkát egyénekkel, csoportokkal vagy csapatokkal.
- A kihívásokkal teli élettapasztalat (önmagának vagy másoknak) leküzdése, amely bonyolult rendszerekben való navigálást jelentett, és pozitív közösségi változásokat eredményezett az egyénen túl.
Angol nyelvi jártasság
- Ha nem az angol az elsődleges nyelv, kérjük, olvassa el az angol nyelvre vonatkozó követelményeinket .
További ajánlások
- A pályázatokat a tudományos igazolások, a munkatapasztalat és a személyes tapasztalatok integrált és egységes vizsgálata alapján értékelik. A pályázóknak oktatási szakembereknek kell lenniük. A technológia által közvetített tanulási környezetben szerzett tapasztalat érték.
- Kérjük, győződjön meg arról, hogy részletes önéletrajzában bemutatja vezetői tapasztalatait, és világosan jelezze, hogy az Ön éves tapasztalata hogyan felel meg a standard vagy a rugalmas felvételi követelményeknek.
Eredmények
Az Oktatási és Technológiai Iskola egy olyan program tanulási eredmény keretrendszerrel dolgozik, amely tájékoztatja a tanfolyam tanulási eredményeit. A program tanulási eredményei meghatározzák, hogy a tanuló mit fog tudni és mit tud megtenni a program végéig. Ezek azok az alapvető és tartós tudás, képességek (attribútumok) és attitűdök (értékek, beállítódások), amelyek képezik az integrált tanulást a Master of Arts in Learning and Technology programban végzett hallgató által.
A diplomások képesek lesznek alkalmazni a nyitottság, a hálózatos tanulás és a digitális gondolkodásmód elveit, miközben a digitális tanulási környezetek létrehozásában és értékelésében dolgoznak. Az elméleti és gyakorlati ismereteket alkalmazzák a tanulási újítások kritikus elemzésére, valamint azok szervezetre és társadalomra gyakorolt hatásának felmérésére. A programban végzett hallgatók ismeretekkel, készségekkel és képességekkel rendelkeznek:
- Kommunikáljon és szintetizáljon információkat és érveket a posztgraduális szinten.
- Kritikusan értékeljük, hogyan történik a tanulás sokféle környezetben.
- Tervezzen és hozzon létre kutatási információs digitális tanulási környezeteket.
- Hatékony együttműködési képességek bemutatása.
- Olyan támogatási stratégiákat kell kidolgozni és elemezni, amelyek megfelelnek az érdekeltek igényeinek a digitális tanulási környezetekben.
- Válasszon megfelelő értékelési és értékelési stratégiákat a digitális tanulási környezetekhez.
- Jelentős mértékben hozzájáruljon a digitális tanulási hálózatokhoz és közösségekhez.
- Magyarázza meg az innováció, a változás és a digitális tanulási környezet közötti összefüggéseket, azoknak a szervezetekre és a társadalomra gyakorolt hatását.
- Alkalmazzon reflektív folyamatokat a szakmai gyakorlat javítására.
- Kritikusan értékeljük és / vagy készítsünk kutatást.
szakmai bizonyítvány
A Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) programot a Teljesítmény és Tanulás Intézete ismeri el. A programban végzettek kreditet kapnak a Certified Training and Development Professional (CTDP) tanúsítás munkatapasztalati követelményeihez.
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
Royal Roads University megszerzett kivételes oktatás bemutatásához a MALAT programba beiratkozott hallgatók jelentkezhetnek IB haladó bizonyítvány megszerzésére a Nemzetközi Érettségi Szervezet (IBO) tanítási és tanulási kutatásaiban, ha megfelelnek az előírt IBO kritériumoknak.
Az IBO hitelesítő adatai megmutatják szervezetének, hogy Ön innovatív vezető, hajlandó meghaladni az amúgy is magas elvárásainkat. Hozzáférhet egy egyedülálló beiratkozási Pathway , amely csak az IBO oktatói számára elérhető, és lehetősége nyílik a jövőbeni szakmai és kutatási lehetőségek feltárására az IBO-val. Az IBO tanúsítás emellett további lehetőségeket kínál az IBO Online Curriculum Center (OCC) révén, ahol csak az IBO tagjai számára elérhető fórumokat és forrásokat talál.
Ezt a megjelölést elnyerheti, ha a meglévő IBO-tartalmat koncentrált, szisztematikus vizsgálati kutatással egészíti ki, hogy tovább bővítse ismereteit és tapasztalatait. Alaposan meg fogja vizsgálni a tanterv fejlesztését, a pedagógiát és az értékelést a releváns szakirodalom és saját IBO gyakorlatának feltárása révén. Ez a haladó bizonyítvány a legmegfelelőbb a meglévő és tapasztalt IB iskolai oktatók számára.
Hogyan kell alkalmazni
Amikor kitölti a MALAT programra történő jelentkezését, kérjük, személyes nyilatkozatában tegye fel érdeklődését a tapasztalata és programja szempontjából releváns IBO tanúsítvány iránt. A program során lesz idő arra, hogy regisztráljanak az IBO-nál, és hozzáférést kapjanak hálózatukhoz és erőforrásaikhoz. A program során ki kell töltenie az IB-specifikus olvasmányokat és feladatokat, valamint az IB-vel kapcsolatos kutatási témákat, de megmarad a programban részt vevő hallgatóknak megfelelő munkaterhelés, akik úgy döntöttek, hogy nem folytatják ezt a megkülönböztetést.
Tanfolyamok
- ITAI: Bevezetés az akadémiai integritásba
- LRNTLNK: A Link
- LRNT521: Digitális tanulási környezetek, hálózatok, közösségek
- LRNT522: Bevezetés a kutatásba: kritikus olvasás és írás
- LRNT523: A tanulás alapjai és a technológiák
- LRNT524: Innovációs, tervezési és tanulási környezetek
- LRNT525: vezető változás a digitális tanulásban
- LRNT526: Érdeklődés a kortárs témákra a tanulási technológiákban
- LRNT527: Digitális források létrehozása
- LRNT528: A digitális tanulási környezetek megkönnyítése
- LRNT622: Haladó kutatás: Alkalmazott kutatási projekt vagy Digitális tanulási kutatási tanácsadási projektjavaslat
- LRNT600: Speciális Kutatás: Tézisterv
- LRNT690: Tézisek
- LRNT691: Alkalmazott kutatási projekt
- LRNT692: Haladó kutatás: Alkalmazott kutatási projekt vagy Digitális tanulási kutatási tanácsadási projektjavaslat
Pénzügyi támogatás és díjak
A Financial Aid & Awards csapata itt nyújt információkat és támogatást a különféle finanszírozási forrásokról és díjazási lehetőségekről, kezdve egy videóval, amely bemutatja az ezen a weboldalon és a blogunkban található átfogó részleteket.
Tekintse meg a COVID-19 válság által érintettek kormányzati támogatási programjainak összefoglalóját. Tudj meg többet...
A pénzügyi tervezés a korai oktatás tervezésének kritikus eleme. Kérjük, tekintse át a finanszírozási lehetőségeket jóval a program megkezdése előtt, hogy elősegítse az ésszerű költségvetés kialakítását.
Kölcsönök
Fedezze fel a rendelkezésre álló különféle hiteleket, amelyek elősegítik tanulmányai finanszírozását. Tudj meg többet...
Díjak
Fedezze fel az RRU és más finanszírozó ügynökségek által elérhető, versenyképesen odaítélt ösztöndíjak, díjak és ösztöndíjak széles skáláját. Tudj meg többet...
Kutatási ösztöndíjak
Az RRU irányítja a kiválasztott finanszírozó ügynökségek ösztöndíj-adminisztrációját. Ezek a legértékesebb díjak. Tudj meg többet...
Egyéb finanszírozás
Fedezzen fel alternatív finanszírozási lehetőségeket, például a Highbred Points-ot. Tudj meg többet...
Tanterv
Program leírása
A Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) egy kétéves, 33 kredites program, amelyet úgy alakítottak ki, hogy megfeleljen a technológia által közvetített tanulás és oktatás területén képzett szakemberek iránti igénynek, valamint a vezetői szintű egyéneknek, akik rendelkezik azokkal az ismeretekkel, készségekkel és képességekkel, hogy vállalja azokat a vezetői szerepeket, amelyek a kortárs tanulási környezetek tervezéséhez, tervezéséhez, fejlesztéséhez, megvalósításához és értékeléséhez szükségesek. A MALAT programon keresztül elméleti és gyakorlati ismereteket alkalmazhat a tanulásról, és kritikusan elemzi és értékeli, hogyan alakul a tanulás a digitális korban, valamint hogyan könnyítheti meg a technológia segítségével.
A terület jelenlegi vezetőivel együttműködve tervezett MALAT program lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy:
- Kortárs digitális tanulási környezetek létrehozása és értékelése;
- Használja az elméleti és gyakorlati ismereteket a tanulási innovációk kritikus elemzésére, valamint a szervezetekre és a társadalomra gyakorolt hatásuk felmérésére; és
- Vezesse és támogassa a szervezeteket az általuk kínált tanulási tapasztalatok folyamatos fejlesztésében.
Ez a tanári képesítési szolgáltatás (TQS) által jóváhagyott program kifejezetten dolgozó szakemberek számára készült. Teljesen online vagy vegyes modellben kínálják, amely online tanulásból és egy intenzív, kéthetes egyetemi rezidens időszakból áll júliusban vagy augusztusban. Ez a formátum lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy jelentősen javítsák tanulmányi bizonyítványaikat, miközben minimalizálják a munkahelyükről való hiányzást.
A MALAT programba bekerülő oktatási és technológiai diplomát is kínálnak. Ha mesterképzésen gondolkodik, de nem tudja, hol kezdje, ez a diploma megfelelő lehet az Ön számára.
Kinek szól
Ez a program olyan személyek számára készült, akik olyan kortárs tanulási környezetek létrehozásában vesznek részt, amelyek magukban foglalják a tanulásról és a technológiákról ismert legjavát. A MALAT program nem csak tanároknak szól! Mindenki számára elérhető olyan környezetben, ahol embereket képeznek vagy tanítanak, képzési folyamatokat hajtanak végre és/vagy feltételeket teremtenek a tanulás maximalizálásához.
A program hasznára válhat a tanulásért, képzésért vagy oktatásért felelős döntéshozók; képzési vezetők és koordinátorok; képzési és fejlesztési pozíciók; tanuló tudósok; facilitátorok, oktatók vagy oktatók. A program több ágazatból és iparágból vonzza a tanulókat, akik a technológia és a tanulás metszéspontjában dolgoznak, ideértve a középiskola utáni intézményeket, a kormányzati szerveket, a K-12 oktatási rendszereket, a vállalati szektort, az egészségügyet, a non-profit ügynökségeket és a kisvállalkozásokat. .
Főbb jellemzők
A program a nyitottság, a hálózatos tanulás és a digitális gondolkodásmód elvein alapul, és megköveteli a diákoktól, hogy megteremtsék digitális jelenlétüket, és építsenek rájuk, hogy értelmes együttműködést tudjanak folytatni a digitális tanulóközösségekkel ezen a területen. A program elején és végén megrendezésre kerülő Virtuális Szimpózium egyike azoknak a sok lehetőségnek, amelyekkel a diákok részt vehetnek ezekben a digitális tanulási hálózatokban és közösségekben, művelhetik őket és hozzájárulhatnak azokhoz, miközben többet tanulnak a kortárs tanulási környezetekben való segítségnyújtásról.
Nyitottság
A MALAT program a nyitottságot dinamikus és tárgyalásos térként közelíti meg, amely magában foglalja az „együttműködési gyakorlatokat [beleértve] az OER létrehozását, használatát és újrafelhasználását, valamint a részvételen alapuló technológiákat és közösségi hálózatokat alkalmazó pedagógiai gyakorlatokat az interakció, az egymástól való tanulás és a tudás érdekében. a tanulók létrehozása és felhatalmazása” (Cronin, 2017, ¶ 10).
Ez azt jelenti, hogy a „nyitott először” megközelítést alkalmazzuk a kurzus olvasmányainak és forrásainak kiválasztásakor. A kilépő Pathway kurzusok kivételével az összes programkurzus nyíltan engedélyezett CC Attribution Share-Alike 4.0 International, és minden tananyag nyilvánosan elérhető a kurzus Word sajtóoldalain. A programban részt vevő összes hallgató rendelkezik Word sajtóbloggal, és sok megbeszélés a blogoldalakon történik. A diákokat arra ösztönzik, hogy fontolják meg a tanultak szélesebb körben való megosztását, mivel hozzájárulnak az általuk választott különféle közösségi hálózatokhoz, és tovább alakítják személyes tanulási környezetüket. A program kurzusainak tervezése és elősegítése magában foglalja a nyitott pedagógia szempontjait, mint például a megújuló feladatok, az értékeléshez közösen létrehozott rubrikák, valamint a tervezési gondolkodás és a kutatáson alapuló megközelítések alkalmazása.
Hálózati tanulás
Emberek közötti interakció a digitális technológiák felhasználásán keresztül.
Digitális gondolkodásmód
A digitális gondolkodásmód vagy a digitális térben való létezés módja és választása közös téma a kurzusok során. A digitális identitás és a digitális jelenlét szempontjainak feltárása, valamint a szerepek sokfélesége és a kapcsolódó változó digitális műveltség a program elején kerül bemutatásra, és az egyes kurzusokon továbbfejleszthető.
Virtuális Szimpózium
Az éves MALAT Virtuális Szimpózium áprilisban elindítja a program első tanfolyamát (LRNT 521). Nyílt, nyilvános, szinkron előadók és beszélgetések és aszinkron beszélgetések egyhetes sorozata, melynek célja a digitális tanulás széles területének elméleti és gyakorlati szemszögből történő feltárása. Itt kezdik meg az új hallgatók a pályaorientációt, a másodéves hallgatók pedig megoszthatják tudásukat a szélesebb szakmai közösséggel. Csatlakozzon egy ingyenes szakmai fejlődéshez az éves MALAT Virtuális Szimpóziumon.
A szimpóziumnak három dala van:
- Lay of the Land Track: ahol a terület szakemberei, szakértői és akadémikusai tartanak előadásokat. Ezek a foglalkozások a digitális tanulási környezetekkel, hálózatokkal, közösségekkel kapcsolatos témákat dolgoznak fel.
- Work in Digital Learning – Stories from the Field Track: ez a szám a digitális tanulás területén dolgozó szakemberek előadásait tartalmazza, miközben megvitatják „egy nap az életben”, a szerep és a készségkészlet fontosságát stb.
- End in Mind Track: másodéves hallgatók előadásait tartalmazza. Ezek az előadások mind a tartalomra (pl. kutatásuk rövid összefoglalása), mind a folyamatra (pl. összefoglaló előadások a szakdolgozat elkészítésének folyamatáról; kutatási cikk; vagy digitális tanuláskutatási tanácsadó projekt) fókuszálnak.
Minden nap vannak élő szinkron ülések, valamint aszinkron videó bemutatók és beszélgetések. Bárki csatlakozhat a Virtuális Szimpózium üléseihez, vagy utána megtekintheti a rögzített üléseket.
Kitöltési lehetőségek
Míg az első hat alapozó kurzus a program összes hallgatója számára közös, jelentkezhet a három kilépési Pathway : szakdolgozat, alkalmazott kutatási projekt vagy digitális tanulási tanácsadó projekt.
Tézis
A szakdolgozat pályára a program első évében jelentkezhet. Miután felvételt nyert a 12 kreditből álló szakdolgozat pályára, meghatározza a fókuszban lévő kutatási területet, és 1:1 arányban dolgozzon a témavezetővel az elsődleges kutatáson: megtekintheti a legutóbbi hallgatói kutatási címeket. Ha a jelentkezése nem sikeres, lehetősége van a programot az Alkalmazott Kutatási Projekt vagy a Digitális Tanulási Tanácsadó Projekt pályaszámai szerint teljesíteni.
Alkalmazott kutatási projekt
Ha ezt a pályát választja, további kurzusokat fog befejezni, beleértve a kérdőíves kurzusokat, amelyek megkövetelik számukra, hogy nyílt kurzusokon vegyenek részt, személyes jelentőségű és releváns digitális tanulási forrást állítsanak elő a tanuláshoz, a technológiához, a tervezéshez és az innovációhoz, valamint közös tanulási tapasztalataikat. a tanfolyam oktatójával. Ezután haladó szintű kutatási tanfolyamon vesz részt a 6 kredites alkalmazott kutatási projekt előkészítéseként. Egy adott kutatási kérdés mélyreható vizsgálatát végez másodlagos adatok felhasználásával, és akár öt személlyel is tájékoztató jellegű interjút készíthet. A korábbi alkalmazott kutatási projektek között szerepelt a metaszintézis; kritikai irodalmi áttekintések; politika elemzése stb. Tekintse meg a legutóbbi hallgatói kutatási címeket.
Digitális tanulási tanácsadó projekt
Erre a pályára jelentkezni fog a program első évében. Ezen a pályán további kurzusokat végezhet el, beleértve a kérdőíves kurzusokat, amelyekhez nyílt kurzusokon kell részt vennie, személyes jelentőségű és releváns digitális tanulási forrást kell létrehoznia a tanulással, a technológiával, a tervezéssel és az innovációval kapcsolatban, és közösen kell létrehoznia tanulási tapasztalatait. a tanfolyam oktatójával. Haladó kutatási tanfolyamon vesz részt a 6 kredites digitális tanulási kutatási tanácsadó projektjük előkészítéseként. Ezzel a kitöltési lehetőséggel gyakorlati gyakorlati tapasztalatokra tesz szert, amelyek segítenek elméleti ismereteinek valós környezetben történő alkalmazásában a szűk hatókörű projektben. A meghozott tervezési döntések kutatási megalapozottságú indoklását és indoklását adja meg, munkáját pedig legfeljebb tíz személlyel tájékoztató interjú készítésével tájékoztatja. A projektek forrása számos programipari érdekelt csoporttól származhat. A hallgatók által javasolt projektek is számításba vehetők.
Tanfolyamok
- ITAI: Bevezetés az akadémiai integritásba
- LRNTLNK: A link
- LRNT521: Digitális tanulási környezetek, hálózatok, közösségek
- LRNT522: Bevezetés a kutatásba: kritikai olvasás és írás
- LRNT523: A tanulás és a technológiák alapjai
- LRNT524: Innovációs, tervezési és tanulási környezetek
- LRNT525: Vezető változás a digitális tanulásban
- LRNT526: Vizsgálat a tanulási technológiák kortárs kérdéseivel kapcsolatban
- LRNT527: Digitális források létrehozása
- LRNT528: A digitális tanulási környezet megkönnyítése
- LRNT622: Haladó kutatás: Alkalmazott kutatási projekt vagy digitális tanulási kutatási tanácsadó projektjavaslat
- LRNT600: Fejlett kutatás: Tézisjavaslat
- LRNT690: Szakdolgozat
- LRNT691: Alkalmazott kutatási projekt
- LRNT692: Haladó kutatás: Alkalmazott kutatási projekt vagy digitális tanulási kutatási tanácsadó projektjavaslat
Belépők
Képtár
A program eredménye
Az Oktatási és Technológiai Iskola egy program tanulási eredmények keretrendszerével dolgozik, amely tájékoztatja a kurzus tanulási eredményeit. A program tanulási eredményei meghatározzák, hogy a tanuló mit tud és mire lesz képes a program végére. Ezek azok az alapvető és tartós tudás, képességek (tulajdonságok) és attitűdök (értékek, diszpozíciók), amelyek a Master of Arts in Learning and Technology programban végzettek integrált tanulását alkotják.
A végzett hallgatók képesek lesznek a nyitottság, a hálózatos tanulás és a digitális gondolkodásmód elveit alkalmazni a digitális tanulási környezetek létrehozása és értékelése során. Alkalmazzák elméleti és gyakorlati tudásukat a tanulási innovációk kritikus elemzésére, valamint a szervezetekre és a társadalomra gyakorolt hatásuk felmérésére. A program végzett hallgatói rendelkeznek a következő ismeretekkel, készségekkel és képességekkel:
- Kommunikálni és szintetizálni információkat és érveket diplomás szinten.
- Kritikusan értékelje, hogyan történik a tanulás különféle kontextusokban.
- Tervezzen és hozzon létre kutatási információkon alapuló digitális tanulási környezetet.
- Mutassa be hatékony együttműködési készségeit.
- Támogatási stratégiák kidolgozása és elemzése a digitális tanulási környezetekben érdekelt felek igényeinek kielégítésére.
- Válassza ki a megfelelő értékelési és értékelési stratégiákat a digitális tanulási környezetekhez.
- Jelentősen járuljon hozzá a digitális tanulási hálózat(ok)hoz és közösségekhez.
- Magyarázza el az innováció, a változás és a digitális tanulási környezetek közötti összefüggéseket, valamint ezeknek a szervezetekre és a társadalomra gyakorolt hatását.
- Reflexiós folyamatok alkalmazása a szakmai gyakorlat javítása érdekében.
- Kritikusan értékelje és/vagy készítsen kutatást.
szakmai bizonyítvány
A Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) programot az Institute of Performance and Learning ismeri el. A program végzett hallgatói jóváírást kapnak a Certified Training and Development Professional (CTDP) tanúsítvány munkatapasztalat-követelményeihez.
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
Royal Roads University címen szerzett kivételes oktatás bizonyítására a MALAT programba beiratkozó hallgatók pályázhatnak a Nemzetközi Érettségi Szervezet (IBO) által kiadott IB Advanced Certificate in Teaching and Learning Research megszerzésére, ha megfelelnek a szükséges IBO kritériumoknak.
Az IBO tanúsítványai azt mutatják szervezetének, hogy Ön innovatív vezető, aki hajlandó túllépni a már amúgy is magas elvárásainkon. Hozzáférhet egy egyedi regisztrációhoz Pathway , amely csak a Független Vállalkozók oktatói számára érhető el, és lehetősége nyílik arra, hogy a jövőbeni szakmai és kutatási lehetőségeket fedezze fel a Független Vállalkozóval. Az IBO-tanúsítás emellett további lehetőségeket is kínál az IBO Online Tantervi Központon (OCC) keresztül, ahol csak az IBO-tagok számára elérhető vitafórumokat és forrásokat talál.
Ezt a jelölést úgy érdemelheti ki, hogy a meglévő FV-tartalmakat célzott, szisztematikus oknyomozó kutatással egészíti ki tudásának és tapasztalatának bővítése érdekében. Mélyen feltárja a tantervfejlesztést, a pedagógiát és az értékelést a vonatkozó irodalom és saját FV gyakorlatainak feltárásával. Ez a felsőfokú bizonyítvány a legmegfelelőbb a meglévő és tapasztalt IB iskolai oktatóknak.
Hogyan kell alkalmazni
Amikor kitölti a MALAT programra való jelentkezését, kérjük, személyes nyilatkozatában tüntesse fel az Ön tapasztalata és programja szempontjából releváns IBO tanúsítvány iránti érdeklődését. A program során időt hagynak arra, hogy regisztráljanak a Független Vállalkozónál, és hozzáférjenek hálózatukhoz és erőforrásaikhoz. A program során el kell végeznie az IB-specifikus olvasmányokat és feladatokat, valamint az IB-vel kapcsolatos kutatási témákat, de a programban részt vevő hallgatókkal egyenértékű munkaterhelést kell fenntartania, aki úgy döntött, hogy nem folytatja ezt a megkülönböztetést.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Pénzügyi segítség és díjak
A Financial Aid & Awards csapata azért van itt, hogy információkat és támogatást nyújtson a különféle finanszírozási forrásokról és odaítélési lehetőségekről, kezdve egy videóval, amely bemutatja az ezen a webhelyen és a blogunkban található átfogó részleteket.
Tekintse meg a COVID-19 válság által érintettek számára nyújtott kormányzati segítségnyújtási programok összefoglalóját.
A pénzügyi tervezés a korai oktatási tervezés kulcsfontosságú eleme. Kérjük, jóval a program megkezdése előtt tekintse át a finanszírozási lehetőségeket, hogy hozzájáruljon az ésszerű költségvetés összeállításához.
Kölcsönök
Fedezze fel a különböző típusú hiteleket, amelyek segítségével finanszírozhatja tanulmányait.
Díjak
Fedezze fel az RRU-tól és más finanszírozó ügynökségektől származó, versenyképesen odaítélt ösztöndíjak, díjak és ösztöndíjak széles választékát.
Kutatási ösztöndíjak
Az RRU irányítja a kiválasztott finanszírozó ügynökségek ösztöndíj-adminisztrációját. Ezek a legjelentősebb díjak.
Egyéb finanszírozás
Fedezze fel az alternatív finanszírozási lehetőségeket, mint például a Highbred Points.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.