Online mester a marketingben
Universidad Ítaca
Kulcs információ
Campus helye
Mexico City, Mexikó
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* az online programok esetében a diploma ingyenes
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanuljon online marketing mestert, és váljon szakértővé a nemzeti és nemzetközi marketingstratégiák megalkotásáért, a BTL és az ATL ismereteivel, sikeres áruk és szolgáltatások tervezésével.
tanúsítvány
A program az Ön által választott tanúsítványt tartalmazza.
bejegyzés
RVOE 20081621
tartam
6 félév.
Kezdő dátum
Az év 365 napján.
kiadások
A legjobb befektetési tervet kínáljuk a beiratkozáshoz és a tandíjhoz.
Tanterv
- Vizsgálati módszertan
- értékesítés
- A marketingre alkalmazott statisztikák
- Marketingben alkalmazott informatika
- Marketing Pénzügy
- Piackutatás
- Fogyasztói magatartás
- Termék - ár
- Elosztás és logisztika
-
- Benchmarking és CRM
- Értékesítési adminisztráció
- Kommunikáció és marketing
- Stratégiai marketing tervezés
- Társadalmi és szolgáltatási marketing
- Nemzetközi marketing
- Online üzlet
- Marketing terv
- Diplomamunka
A program eredménye
A marketing mesterszakon végzettek kiterjedt elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a marketing területén teljesítsenek. Alkalmazza azokat a technikai-módszertani eszközöket, amelyek lehetővé teszik számára, hogy élen járjon a fogyasztói igények és vágyak felébresztésében, a társadalom által igényelt áruk és szolgáltatások meghatározásában és megtervezésében, egészen az értékesítés utáni vagy ügyfélszolgálatig, teljesítve céljait, ill. magas etikai érzékkel rendelkező társadalmi, szervezeti és emberi növekedésre irányulnak.
szakértelem
- Vegyen részt a szervezet stratégiai döntéshozatalában.
- Új termékek fejlesztése és bevezetése.
- Piackutatás tervezése, végrehajtása és elemzése.
- Bizonytalansággal szembesülni az üzleti életben.
- Legyen képes multikulturális projekteken dolgozni.
- Alternatív megoldások generálása adott helyzetekben.
- Használja ki a technológiai fejlesztéseket a vállalat marketingszükségleteinek javára.
- Elosztási stratégiák létrehozása nemzeti és nemzetközi szinten a szervezet sajátos igényei szerint.
- Fejlődés a marketing különböző területein.
- Ismerje meg a szervezet marketing igényeit.
- Tervezze meg a marketingcélokat bármely szervezet céljai és célkitűzései alapján.
- Azonosítsa a lehetőségeket, veszélyeket és változásokat a vállalat versenykörnyezetében.
- Kommunikációs kampányokat dolgozzon ki, amelyek a vállalat termékén, költségvetésén és igényein alapulnak.
- Irányítsa a vállalat stratégiáját a lehetséges forgatókönyvek alapján.
- Határozza meg a jövedelmező piaci réseket.
- Lépjen be a külföldi piacokra.
- Alkalmazza a marketingmix elemeinek helyes kialakításához szükséges stratégiákat.
Karrierlehetőségek
- közösségi menedzser
- Piactanulmány
- Márka menedzsment
- Digitális marketing
- Piackutatás
- reklámozás
- Termékvezető
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális marketing, kommunikáció és közösségi média menedzsment mester
- Rome, Olaszország
Nemzetközi mester az online vállalati kommunikáció menedzsmentben
- Rome, Olaszország
- Italy Online, Olaszország
Online digitális marketing mester
- Spain Online, Spanyolország