7. szintű üzleti menedzsment oklevél

Általános információk

Program leírás

A Business Resource Network (LRN) üzleti menedzsment posztgraduális diplomáját a vezetői készségek és ismeretek fejlesztésére tervezték. Ezért növeli karrierlehetőségeit, és közvetlenül az MBA és a mesterképzési programok haladó szakaszaihoz vezet.

A képesítést feladat alapján értékelik, így bármikor csatlakozhat és befejezheti tanulmányait anélkül, hogy csak a tanévre korlátozódna.

A tanfolyam mind a magán-, mind az állami szektor szervezeteinek igazgatóinak, valamint felső vagy középvezetőinek szól, akik posztgraduális képesítést szeretnének megszerezni.

Brainstorming over paper

Tartalom

Az LRN 7. szintű üzleti menedzsment diplomája öt egységből áll:

  • Üzleti stratégia, tervezés és irányítás (20 kredit)
  • Pénzügyi források és teljesítménymenedzsment (25 kredit)
  • Vezetés, változás és emberkezelés (25 kredit)
  • Vállalati stratégia, irányítás és etika (25 kredit)
  • Kutatási módszertan és alkalmazása a marketingre (25 kredit)

Belépési követelmények

Az alábbiak valamelyikének kell lennie:

  • első diplomát szerzett az üzleti életből, a menedzsmentről vagy a kapcsolódó tantárgyakról
  • 6. szintű képesítés, például vezetői diploma vagy más, az Egyesült Királyságban elismert, ezzel egyenértékű nemzetközi képesítés
  • legalább ötéves kiterjedt releváns (fizetett és / vagy fizetés nélküli) szakmai tapasztalat, felelősség, részvétel és / vagy a megfelelő szakmai képesítések teljesítésének szintjével

Emellett rendelkeznie kell angol nyelvű beszéd-, hallgatási, olvasási és írási képességgel, amely arányos a CEFR B2-es szintjével (vagy azzal egyenértékű).

Mit tartalmaz?

Az egységeket a tanítási zónánkon keresztül rögzített és élő előadások keverékével, alapvető olvasási szövegekkel és gyakorlatokkal kombinálva tanítják. Lesz egy személyes oktatója, aki tantárgyi szakértő, akivel bármilyen kérdése esetén felveheti a kapcsolatot.

Amint azt a Tanítási Zónánkon keresztül szállítjuk, Ön ingyenes hozzáférést kap a Menedzser eszközkészletünkhöz és a hatékony tanulási készségekkel foglalkozó részlegeihez, valamint belépést a halli lounge fórumba.

Az áraink tartalmazzák az LRN hozzárendelési jelölési díjakat. Minden, amire szüksége van, benne van; nincsenek további díjak.

célok

Üzleti stratégia, tervezés és menedzsment

Ennek az egységnek célja, hogy stratégiai megértést adjon a következőkről:

  • a stratégiai üzleti menedzsment és tervezés jellege, hatóköre és szükségessége a nemzetközi profit és nonprofit szervezeteknél.
  • számos klasszikus és kortárs modell, koncepció és eszköz az üzleti stratégiában és tervezésben.
  • azok a folyamatok, amelyek révén a szervezetek azonosítják és fejlesztik céljaikat és értékeiket.
  • a politikai, gazdasági, társadalmi, technológiai, környezeti és jogi tényezők hatása.
  • a legfontosabb erők, amelyek egyszerre jelentenek lehetőségeket és fenyegetéseket a szervezetek számára, legyen az profit vagy non-profit.
  • a szervezet stratégiai folyamata a versenyelőny elérése érdekében.
  • a stratégiai üzleti menedzsmentet és a tervezést érintő jövőbeli kihívások.

Pénzügyi források és teljesítménymenedzsment

Ennek az egységnek célja, hogy stratégiai megértést adjon a következőkről:

  • hogyan lehet felhasználni a pénzügyi kimutatásokat a teljesítmény értékelésére, és megérteni az ilyen elemzések korlátait.
  • hogyan lehet felhasználni és értékelni a vezetői számviteli információkat a szervezet erőforrásainak tervezésében és ellenőrzésében.
  • hogyan lehet kritikusan felmérni és értékelni a korszerű vezetési számviteli módszertant az erőforrások hatékony kezelésének és ellenőrzésének támogatása érdekében.
  • hogyan lehet azonosítani és kritikusan értékelni a materiális és immateriális erőforrások kezelését és teljesítményét az üzleti stratégiában és a tervezésben.
  • szervezeti célok és alternatív finanszírozás, amelyek rendelkezésre állnak e célok elérésének finanszírozására.
  • hogyan lehet felhasználni a pénzügyi adatokat, technikákat és eszközöket a hosszú távú tőkeszámolások értékelésére.
  • a pénzügyi stratégia nemzetközi vonatkozásai.
  • a kockázatok forrásai és következményei a szervezetekre és know-how-ra, ezeket a kockázatokat kezelni lehet.

Vezetés, változás és emberkezelés

Ennek az egységnek célja, hogy stratégiai megértést adjon a következőkről:

  • a szervezet dolgozóinak hozzájárulása a versenyelőnyhöz, valamint a stratégiai jövőkép és értékek előmozdításához.
  • képes legyen megfelelő stratégiákat alkalmazni az emberek erőforrásainak megtartására, megtartására és fejlesztésére.
  • stratégiák a munkavállalók elkötelezettségének és elkötelezettségének fokozására egy szervezeten belül.
  • a nagy teljesítményű munkához (HPW) kapcsolódó vezetői megközelítések potenciális értéke a szervezet minden szintjén (stratégiai, vezetői és operatív / taktikai).
  • képes legyen megvalósítani a szervezeti változással kapcsolatos elméleteket, koncepciókat és technikákat.
  • hogyan lehet alkalmazni a változások hatékony kezeléséhez kapcsolódó képességeket, és hogyan lehet maximalizálni az emberek hozzájárulását egy HPW-kultúrán belül.

Vállalati stratégia, irányítás és etika

Ennek az egységnek célja, hogy stratégiai megértést adjon a következőkről:

  • hogyan lehet elemezni az üzleti környezetet és a világszerte működő üzleti szervezet fejlődését.
  • a szervezet erőforrásai, termék / szolgáltatás és környezete közötti kapcsolatok.
  • hogyan lehet értékelni az üzleti etikát világszerte.
  • a vállalatirányítás fogalma és perspektívája egy olyan szervezetben, amely világszerte működik.
  • a vállalati társadalmi és környezeti felelősség hatása a szervezetekre.
  • hogyan kezelik a szervezetek a vállalatirányítást és az etikát a vállalati célok elérése érdekében.
  • hogyan lehet végrehajtani és nyomon követni az etikai és irányítási kérdéseket a megfelelő vállalati stratégia kidolgozása során.

Kutatási módszertan és alkalmazása a marketingben

Ennek az egységnek célja, hogy stratégiai megértést adjon a következőkről:

  • a kutatási módszerek szerepe az üzleti életben.
  • hogyan lehet kutatni az üzleti kutatáshoz kapcsolódó módszertanokat.
  • hogyan lehet kutatási terveket kidolgozni mennyiségi és minőségi szempontból.
  • a kutatási célok kitűzése és a kutatási projekt megtervezése.
  • menedzsment, üzleti és marketing elmélet, valamint a kutatási projekthez hozzájáruló változatos forrásokból származó vonatkozó szakirodalom.
  • hogyan lehet meghatározni egy konkrét marketinggel kapcsolatos kutatási kérdést, meghatározni a kutatási célokat, megtervezni és végrehajtani a kutatási projektet, kritikusan elemezni és értékelni a bizonyítékokat, valamint jelenteni az eredményeket és eredményeket.
  • hogyan tervezzük meg az adatgyűjtési felméréseket mennyiségi és minőségi szempontból, értékeljük az ellentétes kutatási módszertanokat és meghatározzuk a legjobb megközelítéseket a szükséges adatok megszerzéséhez.
  • hogyan írja le a projekt eredményeit üzleti tanácsadási jelentésként.

Hogyan tanuljak és mennyi időbe telik?

A képesítést online tanítják, így bármikor elkezdheti, mivel nem korlátozzák a távidők. Amint megkaptuk a kifizetést, megkapja bejelentkezési nevét és jelszavát a Tanítási zónához.

A gyakorlatban eltöltött idő rajtad múlik, és változik az elkötelezettségedtől és attól, hogy milyen könnyen tanulsz. A diploma kitöltése általában hat hónap és egy év között tart.

Hogyan értékelik?

Mind az öt egységet 3500 szavas írásbeli feladat értékeli, amelyet az év során a négy jelölőablak bármelyikéhez be lehet nyújtani.

Utoljára frissítve nov. 2020

Az iskoláról

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... Tovább

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Kevesebb