A divat megértése: A vállalkozástól a kulturális tanfolyamig - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Online France
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 59 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* ingyen megtanulhatja vagy frissítheti a kurzust, és további előnyökkel járhat 59 dollárért
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Fedezze fel a divat üzletágát, és ismerje meg a divatipar kulturális hatásait az Institut Français de la Mode segítségével.
Lépjen be a divat világába, és tanulmányozza a divatot és a kultúrát a Chanel és az YSL társaságában
Kíváncsi arra, hogyan alakította és formálta a divatipar a nyugati kultúrát az elmúlt 150 évben?
Ez a 4 hetes tanfolyam elmélyül a divatvilágban, és a divatot kulturális jelenségként és kreatív iparágként egyaránt vizsgálja.
Meg fogja vizsgálni a divat, a társadalom és az üzleti élet kölcsönhatását az Institut Français de la Mode vezető divattervezőivel és professzoraival.
Fedezze fel a divatirányzatok megjelenését
Honnan ered a divat valójában? A tanfolyamot erre a kérdésre válaszolva, és a modern divat és kortárs relevanciájának megismerésével kezdi.
Meg fogja vizsgálni a divatipar térnyerését az ipari forradalom során, és értékelni fogja, hogy a márkák hogyan fektetik be a modernséget a formatervezésbe. A kurzus olyan divattervezők esettanulmányait tartalmazza, mint a Chanel és a Gucci.
Vizsgálja meg a divattervezők és márkák szerepét
Gondolkodni fog a divat és a politika kapcsolatán, és megkérdezi, hogy a divattervezők és a márkák képesek-e társadalmi szereplők lenni.
Meg fogja vizsgálni a divatkódot és a divat nyelvét is, figyelembe véve, hogy a divatmárkák kreatív nyelvek-e.
Megérteni a divatipar fogyasztását
Az utolsó héten megvizsgálja a divatfogyasztást, és megismeri, hogyan működik társadalmi markerként és identitáskonstrukcióként.
Értékelni fogja, mi szükséges egy divatkollekció létrehozásához és fejlesztéséhez, valamint megnézi a trendek, a szezonalitás és az innováció kereszteződését.
Mikor szeretne kezdeni?
A legtöbb FutureLearn tanfolyam többször is fut. A tanfolyam minden futtatásához van egy beállított kezdési dátum, de csatlakozhat ahhoz, és megkezdheti azt a kezdés után.
- Most elérhető
Mit fog elérni?
A tanfolyam végére képes lesz:
- Fejlesszen transzdiszciplináris ismereteket és szakértelmet a kortárs divatterület logikájának megértése érdekében.
- Határozza meg a különböző divatházak kreatív modelljeit és azok időfelfogását.
- Fedezze fel a trenddiffúziós modelleket.
- Értelmezze a divat sziluettjét.
- Magyarázza el a fogyasztói magatartás felépítését.
Ki a tanfolyam?
Legyen szó marketing hallgatóról, akit a fogyasztói kultúra érdekel, vagy tapasztalt divatszakember, aki szeretné bővíteni ismereteit, ez a kurzus mindazok számára készült, akik elmélyíteni és specializálni szeretnék a divatiparral kapcsolatos ismereteiket.
Ez a kurzus azoknak a divatvállalkozóknak is releváns lesz, akiknek átfogó áttekintésre van szükségük az ipar kulcsfontosságú sikertényezőiről.
Ezt a tanfolyamot a DEFI támogatja.
Kivel fogsz tanulni?
Benjamin Simmenauer
Állandó professzor vagyok az Institut Français de la Mode-ban, ahol divatelméletet és divatmárkák stratégiáját oktatom. Az én hátterem az analitikus filozófia és a társadalomtudományok.
Ki fejlesztette ki a kurzust?
Français de la Mode Intézet (IFM)
Az IFM (Institut Français de la Mode) egy textil-, divat-, luxus- és formatervezési iparra szakosodott felsőoktatási intézmény, amelynek székhelye Párizsban, Franciaországban található.
Csatlakozzon ehhez a kurzushoz
Ingyenes | Frissítés | Korlátlan |
Csatlakozzon ingyenesen, és megkapja:
| Frissítse ezt a kurzust, és megkapja:
| Korlátlanul vásárol, és megkapja:
|
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Divatmárka és kommunikáció online tanfolyam
- London, Egyesült Királyság