A közösségi szolgáltatások oklevele
Australian College of Skills & Education Pty Ltd
Kulcs információ
Campus helye
Oakhurst, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
AUD 5 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* KÜLÖNLEGES KEDVEZMÉNY, AMENNYIBEN 25. SZEPTEMBER: 3500 $
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A minősítésről
Ez a képesítés tükrözi a személyiségközpontú szolgáltatások kezelését, koordinálását és / vagy átadását az egyének, csoportok és közösségek irányításában részt vevő közösségi szolgáltatások, ügykezelés és szociális lakások szerepének.
A tanfolyam akkreditációja
Ez a tanfolyam az Ausztráliai Képesítési Keretrendszer (AQF) keretében országosan elismert.
Belépési követelmények
A képesítéshez nincsenek formálisan előírt tantárgyi követelmények; azonban a program leggyakoribb Pathway a CHC42015 IV. Tanúsítvány befejezése a közösségi szolgáltatásokban, és gyakrabban a meglévő munkavállalókból származik.
Annak érdekében, hogy beiratkozzanak erre a kurzusra;
- A képesítést tanulóknak hang kommunikációs készséggel kell rendelkezniük, és szükség esetén nyelvi, írástudó és numerikus tesztet kell készíteniük a képzés megkezdése előtt.
- Ezt a programot úgy tervezték, hogy az online kézbesítés útján kerüljön továbbításra, és a hallgatókat tájékoztatni kell a beiratkozási menetrendről, és meg kell őrizniük a szükséges hallgatói órát.
- A belföldi hallgatóknak az ACSF alapú LLN értékelést meg kell adni a Learning (ACSF 3. szint), az olvasás (ACSF 3. szint), az írás (ACSF 3. szint), a szóbeli kommunikáció (ACSF 4. szint) és a számolás (ACSF 3. szint) 12 érettségi bizonyítvány vagy IV vagy magasabb AQTF tanúsítvány.
- Ezen a képesítésen 100 órás kötelező munkakövetelmény szükséges. Az ACSE aláírt egyezményeket a közösségi szektorban működő szolgáltatókkal, hogy lehetővé tegye ezen összetevő megkönnyítését.
Kötelező erőforrások
Minden diáknak hozzáféréssel kell rendelkeznie:
- Megfelelő IT berendezések, beleértve az LMS és a Student Portal megnyitására és elérésére képes személyi számítógépet vagy táblagépet is
- Internet kapcsolat
- MS Word, MS Excel és MS PowerPoint. A Microsoft Office 2010 vagy újabb verziója. Az Office 365 hallgatói és tanári példányai ingyenesen érhetők el a következő címen: https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-en_AU Csak érvényes iskola vagy diák e-mail szükséges a termékhez való hozzáféréshez.
- Microsoft Windows 2010. Ez a frissítés a fenti oktatási hivatkozással is elérhető.
Tanfolyam továbbítás
A CHC52015 közösségi szolgáltatási oklevél elsősorban az interneten érhető el, a hallgatói rendszerbe beépített e-learning platform segítségével. A hallgatóknak 100 órás munkahelyet kell teljesíteniük, amelyet munkakörnyezetben kell elvégezni. Ennek bizonyítékát portfólió (munkahelyi naplózási napló), harmadik fél által ellenőrizhető jelentés vagy munkahelyi kapcsolattartás nyújtja egy edző / értékelő.
Minden tanulónak indítéka van a kurzusnak, a tanulási és értékelési folyamatok, a támogató szolgáltatások és egyéb releváns információk körvonalazása a megkezdés előtt.
Online (Távoktatás):
A diákok ezt az üzemmód-tanulmányt teljesen önállóan tanulják, hozzáférnek az összes tanuláshoz, támogatáshoz és értékeléshez a Student Portal és a Learning Management System segítségével.
A hallgatók teljesítik az olvasást, a tanulást és az értékelést az LMS-ben, és elküldik egységüket osztályonként és visszajelzésként. Minden hallgató hozzáférést kap a kijelölt edzőhöz az LMS-en keresztül, és mindkét fél könnyen kommunikálhat az LMS-be épített üzenetfunkcióval.
A Trainer / Assessors az LMS-en keresztül jelöli ki és nyeri el az egységek vagy elemek kompetenciáját, és a diákok megtekinthetik visszajelzésüket és eredményeiket a portáljukon.
Az online tanuló hallgatók kötelezik magukat arra, hogy heti 12 órányi tanulmányt vezetnek be a 12 hónapos időszak alatt, hogy állandó ütemben maradhassanak.
Tábornok
Minden diáknak hozzáféréssel kell rendelkeznie:
- Megfelelő IT berendezések, beleértve az LMS és a Student Portal megnyitására és elérésére képes személyi számítógépet vagy táblagépet is
- Internet kapcsolat
- MS Word, MS Excel és MS PowerPoint. A Microsoft Office 2010 vagy újabb verziója. Az Office 365 hallgatói és tanári példányai ingyenesen érhetők el a következő címen: https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-en_AU Csak érvényes iskola vagy diák e-mail szükséges a termékhez való hozzáféréshez.
- Microsoft Windows 2010. Ez a frissítés a fenti oktatási hivatkozással is elérhető.
A hallgatókat kiosztják egy online oktatónak / értékelőnek, akinek rendszeres időközönként kommunikálniuk kell képzésük során. Az online oktató / értékelő ott van:
- Adjon útmutatást és tandíjat
- Ellenőrizze az előrehaladást havonta legalább egyszer és legalább egy órát egységenként (telefon, e-mail, Skype, Google Hangouts).
- Értékelje az értékeléseket és nyújtson visszajelzést.
- Legyen egy kapcsolatfelvétel a sérelmek vagy személyes problémák miatt.
A diákok kötelesek elvégezni a formativ tevékenységeket és a szimulatív értékelést, ahogy haladnak, a tanulók útmutatókkal, értékelési munkafüzetekkel és a tanulói testgyakorlatokkal. A korábban említett informatikai és szoftverkövetelmények mellett minden egyéb tananyagot a hallgató számára biztosítanak.
A hallgatók a Student Portal-on vagy az e-mailen keresztül küldik el munkájukat a jelölésért felelős oktatójuknak / értékelőiknek. A beadott munkát 5 napon belül jelöljük, és a tréner / értékelő által az oktató portál segítségével beadott visszajelzést és eredményeket.
A trénerek rendszeresen kapcsolatba lépnek a hallgatókkal a támogatás és a segítségnyújtás érdekében. A kapcsolattartó oktatók a támogatást és bátorítást támogatják, és megvitatják:
- releváns kurzus tartalma és fogalma
- tanulási lehetőségek
- visszajelzés a beadványokról
- minden olyan kérdést, amelyet a hallgató tapasztalt
- értékelési követelményeket
- a hallgatói fejlődés
- tanfolyam szállítási ütemtervet
- munkával kapcsolatos kérdések
A diákok számára lehetőség nyílik formativ értékelésre a szállítás során. A trénerek visszajelzést adnak a tanulóknak a fejlesztések területén, hogy megkönnyítsék a megfelelő tudás és készségek fejlesztését, és felkészítsék őket a summatív értékelésre.
A tréner további tanulási anyagokat nyújthat, ahol hiányosságokat azonosítanak a résztvevő alátámasztott ismereteiben. A képzett személyzet megtesz minden lehetséges lépést a szállítási módszerek és anyagok kiigazítására az egyéni tanulási igények kielégítésére.
A heti webinárokat egy edző / értékelő fogja ellátni és interaktív megbeszélésekként fogják lefolytatni. A webes szeminárium a Google Hangouts szolgáltatásban vagy a GoToMeeting szolgáltatásban lesz. A webinar tartalmat az ACSE honlapján teszik közzé.
A tanfolyam időtartama
A kurzus időtartama 12 hónap önálló, beleértve minden tanulási és értékelési tevékenységet. Azonban várható, hogy a tanfolyam hossza változik az egyes ügyfelek szakértelme és a tanulmányi idő tekintetében.
Útmutatóként, tekintve, hogy a programban a teljes egységek száma 16, a tanulóknak törekedniük kell arra, hogy 3 héten belül teljesítsék és értékeljék 1 egységben. Ehhez a diákoknak legalább heti 12 órát, vagy havonta 48 órát kell tanulniuk. A napi programok és ütemtervek részletes részletezését a C: \ Users \ Dropbox \ Adminisztrációs fájlok \ edzésnaptár megosztott meghajtójában található "ACSE Calendar 2018" tartalmazza
Tanfolyam egységek
Ennek a képesítésnek a megszerzéséhez a vizsgázónak 16 képességi képességgel kell bizonyítania a kompetenciát:
- 8 mag egység
- 8 választott egység, amely a következőkből áll:
- legalább 6 egység a minősítő csomagban felsorolt választók közül
- legfeljebb 2 egységet a minősítési csomagban felsorolt választókból, minden jóváhagyott képzési csomagból vagy akkreditált kurzusból - ezeknek az egységeknek relevánsnak kell lenniük a munka eredményéhez
A fent felsorolt szabályoknak megfelelő bármely választott választóelemet a közösségi szolgáltatási oklevél odaítélésére lehet kiválasztani. Adott esetben a választani lehet csomagolni, hogy szakképesítéssel rendelkezzen.
Csomagolás minden szakosodáshoz:
- legalább 4 A-csoportot kell választani a Közösségi Szolgáltatások Diploma (Case Management)
- legalább 3 B csoportot választani kell a Közösségi Szolgáltatások Diploma (Social Housing)
- minden C csoportból választani kell a Közösségi Szolgáltatások Diplomája (Statutory) részére
- CHCCCS007 Szolgáltatási programok kidolgozása és végrehajtása
- CHCCOM003 Munkahelyi kommunikációs stratégiák kidolgozása
- CHCDEV002 Elemezzük a szociológiai tényezők hatását a kliensekre a közösségi munka és szolgáltatások terén
- CHCDIV003 A sokféleség kezelése és előmozdítása
- CHCLEG003 A jogi és etikai megfelelés kezelése
- CHCMGT005 Segítség a munkahelyi beszámolási és támogatási folyamatokban
- CHCPRP003 Tükrözze és javítsa saját szakmai gyakorlatát
- HLTWHS004 A munkahelyi egészség és biztonság kezelése
- CHCCCS004 A meglévő igények felmérése
- CHCCSM004 Koordináta komplex ügykövetelmények
- CHCCSM005 Az ügykezelés minden aspektusának fejlesztése, megkönnyítése és áttekintése
- CHCCSM006 Adja meg az ügykezelés felügyeletét
- CHCCSM007 Az ügykezelést gyermekvédelmi keretek között vállalja
- CHCAGE001 Az idősebb emberek felhatalmazásának megkönnyítése
- CHCDIS008 A közösségi részvétel és a társadalmi beilleszkedés elősegítése
- CHCPRP001 Fejleszteni és fenntartani hálózatokat és együttműködési partnerségeket
Tanfolyamanyagok
Ön hozzáférést biztosít a tananyaghoz, többek között:
- Tanulók útmutatók
- Értékelési munkafüzetek
- Esettanulmányok
- Szimulált munkakörnyezet
- Egyéb források, beleértve a videókat és a referenciaanyagokat
- felmérések
- Kiegészítő értékelési erőforrások
Fizetési lehetőségek
120 $
Minden oktatási anyag tartalmazta a további költségeket.
A költségek magukban foglalják a SafeWork NSW általános indukciós képzésről szóló nyilatkozatát és a tényleges fehérkártyát, amelyet a SafeWork NSW 60 napon belül közzétesz Önnek. A kiképzési nyilatkozat 60 napra is érvényes, és ez lehetővé teszi, hogy a kártya érkezése előtt elkezdje a munkát a webhelyen.
Pénzvisszatérítési eljárás
A Beiratkozás feltételeinek és bármely beiratkozási papírmunka aláírása előtt kérjük, hogy teljes egészében olvassa el a Visszatérítési szabályzatot. Ez annak biztosítására szolgál, hogy megértse a visszatérítés megszerzésével kapcsolatos jogait, valamint a határidőket, amelyek előírják, hogy ez előfordulhat-e vagy sem, valamint a visszatérítés szintjét, amelyre jogosult.
Értékelés
A kurzus sikeres elvégzéséhez szükség van arra, hogy előre meghatározott időközönként, ha lehetséges, nyújtson be formatív és összegző értékelő elemeket. Ezek tartalmazzák:
- A tudás olvasásának és írásbeli válaszainak alátámasztása
- Esettanulmányok leolvasása és írásbeli válaszok
- Napló és napló bejegyzés munkafüzetek
- Gyakorlati projektek
- Demonstráció vagy megfigyelés (videomegjelenítés vagy digitális médián keresztül, főként RPL kérelmezők számára)
- Bemutatás (alternatív értékelési mechanizmussal történő videó benyújtás útján)
Az értékelés arra szolgál, hogy a jelöltek visszajelzést kapjanak az előrehaladásról, és mérjék fel készségeiket és ismereteiket a képzettségi követelmények ellen.
A beiratkozási információs csomag részeként az értékelési ütemterveket a beiratkozáskor adják meg.
Képzési díj - Eredmény
Azok a hallgatók, akik 8 fő egyetemi és 8 választani képes kompetens eredményt kapnak, megkapják a CHC52015 Közösségi Szolgáltatások Diplomáját
vagy
Azok a diákok, akik nem kapnak kompetens eredményt a 8 alapegységben és 8 választókörzetben, csak a CHC52015 Közösségi Képesítés Diplomáját kapják .
A CHC52015 Közösségi Szolgálat minősítésének befejezése után a diplomások elvégzik az egyének, csoportok és közösségek irányításában, koordinálásában és / vagy átadásában részt vevő közösségi szolgáltatások, ügykezelés és szociális lakások szerepét.
Karrier Pathways
Foglalkozási címek tartalmazhatnak:
- Közösségi menedzser
- Care Team Leader
- Családi szolgáltatások koordinátora
- Támogató facilitátor (közösségi szolgáltatások)
- Közösségi fejlesztési munkás (szociális otthon)
- Lakástulajdonos
- Családi támogató munkás
- Jóléti támogató munkás
- Senior ifjúsági munkás
- Intervenciós munkás
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
A szociális munka mestere - Közösségi specializáció
- Fairfield, Amerikai Egyesült Államok
Bölcsészettudományi Bachelor of Community Psychology and Health Promotion
- Marshall, Amerikai Egyesült Államok
Hajléktalanmenhely dolgozói igazolvány
- Online