Read the Official Description

A mai üzleti és világméretű kihívásokkal való találkozás megköveteli, hogy túllépjenek a kihívásokkal járó gondolkodáson. Itt van egy jó innovációs stratégia. Ezen a kurzuson megismerkedhet a nyílt innováció, a menedzsment-innováció, a platform-innováció és a feltörekvő piaci innovációk kihívásairól, és megtanulja, hogyan lehet hosszú távú megközelítéssel találkozni velük. A vetélkedők, a legfrissebb elméleti megfontolások, az úttörő vállalkozások esetei és a vezető szakemberekkel folytatott gondolkodó viták segítségével megszilárdíthatja az innovációs ismereteit.

Milyen témákat fedezel fel?

1. hét: Mi az innovációs stratégia?

  • Az innovációs stratégia meghatározása
  • A nyitott innováció felé való elmozdulás
  • Esettanulmány: Procter

2. hét: Elkötelezte magát az innováció legstratíbilisabb típusaiban?

  • Az innovációs piramis
  • Az ötféle innováció
  • Esettanulmány: Alphabet (Google)

3. hét: Tudsz lépni egy termékről a platform stratégiájára?

  • A termékstratégáról a platform stratégia felé való elmozdulás
  • A platform innováció építőkövei
  • Esettanulmány: videojáték-ipar

4. hét: Fejlett és fejlõdõ fejlett még mindig felbukkanó?

  • A gyorsan felgyorsuló innovációs ütem a feltörekvő piacokon
  • Az innováció típusai, amelyeket a feltörekvő piaci cégek kihívást jelentenek
  • A feltörekvő és fejlett piacok komparatív előnyei és hátrányai a globális innovációs piacon
  • Esettanulmányok: GE Kínában és a Huawei Európában

Mit fog elérni?

A tanfolyam végéig képes lesz ...

  • Összefoglaljuk, mi az innovációs stratégia, és nem.
  • Vitassák meg a széles körben elterjedt, de egyre inkább elavult feltételezést, hogy a belső R
  • Ismertesse a nyílt innováció kulcsfontosságú mechanizmusát.
  • A nyitott innováció kulcsfontosságú mechanizmusainak alkalmazása a saját helyi környezetében működő szervezeteknek.
  • A különböző típusú innovációk összehasonlítása stratégiai keretben.
  • Vitassa meg azt a feltételezést, hogy a technológiai / radikális innováció az innovációs stratégia csúcsa.
  • Magyarázd el, hogy a világ vezető cégei platformstratégiát fogadnak el, és nem a hagyományos irányítási tanfolyamokon tanított általánosan elfogadott termékstratégiát.
  • Ismertesse a platform stratégia építőelemeit.
  • Alkalmazza a három stratégiai lépést, amelyek lehetővé teszik egy platform szervezet számára, hogy "nyerjen".
  • Ismertesse a feltörekvő gazdaságok jelentőségét innovációs kapacitásuk, és nem csupán széles körben feltételezett piaci potenciáljuk szempontjából
  • Ismertesse a feltörekvő és fejlett piaci cégek komparatív előnyeit és hátrányait a globális innovációs piacon.
Program taught in:
Angol
FutureLearn

See 257 more programs offered by FutureLearn »

This course is On-line
Start Date
jan. 2020
Duration
4 hetek
Részidős oktatás
Price
Free
By locations
By date
Start Date
jan. 2020
Application deadline

jan. 2020