BCom üzletviteli (online)

The Da Vinci Institute

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

BCom üzletviteli (online)

The Da Vinci Institute

A Bachelor of Commerce (Business Management) fokozat célja a fejlesztési vezetők, akiknek szükségük van, hogy megértsék a jelentőségét a társadalmi-gazdasági átalakulás a Dél-Afrikában.

KERESLET

A BCom képzés kifejezetten így leendő pályázók egy lehetőséget, hogy észre az igazi potenciálját szerint:

  • Felkészítve őket, hogy munkájuk végzése során ténylegesen egy modern szervezeti környezet;
  • Biztosítva számukra a személyes fejlesztési lehetőségeket, miközben megfelelnek a követelményeknek az üzleti menedzsment területén;
  • Kiemelve a rendszerek integrációja, a technológia, az innováció és az emberek fejlesztési koncepciók figyelembe az egyéni teljesítmény egy szervezeten belül; és
  • Fejlesztése, hogy jobban megértsék a szerepük a szervezeti környezet és azon képességét, hogy hozzájáruljon a kezelő rendszert.

CÉLJA

Azok a személyek, akik ezt a minősítést érik el, képesek lesznek:

  • Meghatározása és alkalmazása a különféle kezelési fejlődés elméletek belül rendszerek gondolkodás keretét;
  • Mutassa be a szükséges ismeretek és készségek, hogy tájékoztassa a fenntartható gazdálkodás és szervezeti fejlesztési gyakorlat;
  • Gondolatokat, fogalmakat és gyakorlati alkalmazása kapcsolatos elméletek menedzsment fejlesztése; és
  • Alkalmazza technológia, az innováció, az emberek és rendszerek gondolkodás fogalmak átalakítani az egyének, a szervezetek és / vagy közösségek.

szintleírásokat

Beiratkozott a BCom minősítési diákok fejleszteni a képességét, hogy:

  • Felismerni saját tanulási igényeit;
  • Értékeli a tanulási folyamatban;
  • Kezdeményezzen megfelelő tanulási folyamatokat és intézkedéseket; és
  • Assist mások azonosítani tanulási szükségleteit.

Ebben a környezetben, amely magába foglalja a tanulás, a hallgatók kötelesek fordítani az elméleti megértése a megfelelő BCom alá anyagot igazolt alkalmazása a munkahelyen, és képesek megtenni a következő szempontok alapján:

  • A tudás terjedelme, amely tekintetében a tanulók képesek demonstrálni egy vagy több terület, tudományágak vagy gyakorlatok központi területeiről szóló integrált ismereteket, beleértve a kulcsfogalmak, fogalmak, tények, elvek és elvek megértését és értékelését , a terület, a fegyelem vagy a gyakorlat szabályai és elméletei; és részletes ismerete egy területről vagy szakterületekről, és arról, hogy ez a tudás hogyan kapcsolódik más területekhez, tudományokhoz vagy gyakorlatokhoz; / Li>
  • A tudás műveltség, amelyek tekintetében a tanuló képes bizonyítani, hogy értik a tudás vitatott, és a képességét, hogy értékelje típusú ismeretek és magyarázatok jellemző a területen a tanulmány vagy gyakorlat;
  • Módszert és eljárást, amelyek tekintetében a tanuló képes bizonyítani megértéséhez egy sor vizsgálati módszereket egy olyan területen, tudományterületen vagy gyakorlat, és azok megfelelnek-e meghatározott vizsgálatok; és a képesség, hogy válassza ki és alkalmazza a különféle módszerek a problémák megoldásához, vagy vezessenek be változás történik egy gyakorlat;
  • Problémamegoldás, amelyek tekintetében a tanuló képes bizonyítani képes azonosítani, elemzése, értékelése, kritikusan mérlegelje és összetett problémák, alkalmazása tényeken alapuló megoldások és elmélet-vezérelt érveket;
  • Etikai és szakmai gyakorlat, amelynek tekintetében a tanuló bizonyítani tudja a döntéshozatal képességét, és etikusan és szakszerűen, és arra, hogy igazolják az említett döntéseket és intézkedéseket rajz megfelelő etikai értékek és megközelítések támogatott környezetben;
  • Elérése, feldolgozása és kezelése információk, amelyek tekintetében a tanuló bizonyítani tudja a képességét, hogy dolgozzon ki megfelelő eljárásokat az információgyűjtés egy adott kontextusban vagy használata; és képes önállóan érvényesítse az információforrások és értékelésére és kezelésére, az információt;
  • Előállítása és továbbítása, amelyek tekintetében a tanuló bizonyítani tudja a képességét, hogy dolgozzon, és közli saját gondolatok és vélemények a jól formált érvekre a megfelelő tudományos, szakmai, illetve foglalkozási diskurzus;
  • Háttér és rendszerek, amelyek tekintetében a tanuló képes bizonyítani képes kezelni a folyamatokat az ismeretlen és változó környezetben, felismerve, hogy a problémamegoldás keretében és a rendszer köti, és nem fordul elő elszigetelten;
  • Management a tanulás, amely tekintetében a tanuló képes bizonyítani képes azonosítani, értékelni és kezelni saját tanulási igényeit egy önálló irányított módon, és hogy megkönnyítse az együttműködő tanulási folyamatok; és
  • Elszámoltathatóság, amelyek tekintetében a tanuló bizonyítani tudja a képességét, hogy teljes felelősséget vállal a munkája, a döntéshozatal és az erőforrások felhasználását, és a korlátozott felelősségre a döntések és tettek mások változatos vagy rosszul meghatározott helyzetekben.

Lényeges, hogy ezek a leírásokat is alkalmazható teljesen a munkahelyen. A tanulási folyamat elméletek viszonylag egységes, és gyakran szabványos eljárásokat követik, az újonnan internalizált kapcsolatok vezető saját fejlesztésű értékelési kritériumokat. A hallgatói munkák mellett kevesebb felügyeletet és vállalja a felelősséget mások segítése tanulni. Problémamegoldás lineáris és használja jól meghatározott elméletek, de megoldást folyamatok is eltérőek, a változáshoz. Normál rendszerek kritizálta, és javítani.

Minden Bachelor of Commerce képesítések alkalmazni lehet befogadni az ügyfél alapuló munka javítani kell az üzleti teljesítményt. Speciális alkalmazott példák:

  • repülés
  • működési kockázat
  • Ellátási Lánc
  • Közönségszolgálat
  • bérszámfejtés
  • Kiskereskedelem
  • banki
  • Sport Coaching

ADMINISZTRATÍV KRITÉRIUMOK

A minimális belépési követelmény a forgalombahelyezés bizonyítvány vagy Nemzeti Senior tanúsítvány adómentesség és a megfelelő alany kombinációk és szintek elérését meghatározott miniszter politikája (minimális felvételi követelmények magasabb bizonyítvány, oklevél és főiskolai szakok megkövetelése National Certificate, kormány Közlöny, Vol. 482, No. 27961, augusztus 18, 2005).

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is
On-line
Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
feb. 2019
Duration
Időtartam
Price
ár
165,000 ZAR
1. év: 41 160.00. 2. év: 52 091.00. 3. év: 66 315.00.
Locations
Dél-afrikai Köztársaság - Edenvale, Gauteng
Kezdet : feb. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
feb. 2019
Dél-afrikai Köztársaság - Edenvale, Gauteng
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt