Bachelor of Business Administration
EELU Egyptian E-Learning University
Kulcs információ
Campus helye
Egypt Online, Egyiptom
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Üzleti Adminisztráció Bachelor
A Bachelor of Business Administration szak nyújt tanfolyamok és üzleti kapcsolatban a kategóriájában tapasztalatokat a hallgatók, akik kívánják folytatni pályára az üzleti menedzsment. Hangsúlyozza az integráció a különböző területeken az üzleti, hogy dolgozzon ki egy általános szempontból az üzleti problémákat és kihívásokat. A program természetesen kínál a stressz és a szigorú elemzést a fogalmak és elvek, amelyek az alapvető megértése az üzleti menedzsment területén. Természetesen a munka tárgya elméletek és ötletek a működési gyakorlatok és politikák az üzleti szervezetek. Azt is egyedülálló lehetőséget nyújt a diákoknak, hogy vizsgálja meg a működését menedzsment segítségével a „kezét” tantermi tapasztalatokat, amelyek a tudatosság, mi történik valójában az üzleti világban - a tudatosság nem könnyen szerzett hagyományos előadás módszerekkel.
A Bachelor of Business Administration diploma Marketing célja a diákok, akik a vágy, hogy bármely a sok pályára a marketing területén. A program tartalmaz egy általános áttekintést a következő területeken: A fogyasztói és a business-to-business piaci tervezés, termékfejlesztés, a fogyasztói magatartás, piackutatás, integrált marketingkommunikáció (azaz, reklám, PR és értékesítés) és a globális marketing. A marketing szak középpontjában a stratégiai, valamint taktikai marketing koncepciók. Magában termék, ár, promóció és fizikai elosztás egész tanfolyamok. Tanfolyamok hangsúlyozni a modern technikák alkalmazásával, hogy vizsgálja meg, elemezni és megoldani a legkülönbözőbb piaci igényeknek belül különböző környezeti kihívások és lehetőségek.
Célok
A Bachelor of Business Administration szak nyújt tanfolyamok és üzleti kapcsolatban a kategóriájában tapasztalatokat a hallgatók, akik kívánják folytatni pályára az üzleti menedzsment. Hangsúlyozza az integráció a különböző területeken az üzleti fejlődő általános szempontból az üzleti problémákat és kihívásokat. A tanfolyam program szigorú elemzést a fogalmak és elvek, amelyek alapvető megértéséhez az üzleti menedzsment területén. Természetesen a munka tárgya elméletek és ötletek a működési gyakorlatok és politikák az üzleti szervezetek. Azt is egyedülálló lehetőséget nyújt a diákoknak, hogy vizsgálja meg a működését menedzsment segítségével a „kezét” tantermi tapasztalatokat, amelyek a tudatosság, mi történik valójában az üzleti világban - a tudatosság nem könnyen szerzett hagyományos előadás módszerekkel.
A Bachelor of Business Administration diploma Marketing célja a diákok, akik a vágy, hogy bármely, a sok különböző pályára a marketing területén. A program tartalmaz egy általános áttekintést a következő területeken: A fogyasztói és a business-to-business piaci tervezés, termékfejlesztés, a fogyasztói magatartás, piackutatás, integrált marketingkommunikáció (azaz, reklám, PR, kereskedelem) és a globális marketing. A Marketing szak középpontjában a stratégiai, valamint a taktikai marketing koncepciók. Magában termék, ár, promóció és fizikai elosztás egész tanfolyamok. Tanfolyamok hangsúlyozni a modern technikák alkalmazásával, hogy vizsgálja meg, elemezni és megoldani a legkülönbözőbb piaci igényeknek belül különböző környezeti kihívások és lehetőségek.
Küldetés
Végzős hallgatók képesek lesznek:
• Értse a fontos szerepet játszik a marketing vonatkozásában megfelel a stratégiai célok a szervezet.
• Mutassa hatékony információs műveltség és a kommunikáció kell alkalmazni, mint a marketing, a kutatás és kifejezése írásbeli és szóbeli ötleteket.
• Mutassa képes használni a különböző marketing koncepciók, elméletek és eszközök mind egyéni és csapat alapon.
• Mutassa ismerettel rendelkezik a tervezési, végrehajtási, ellenőrzési és értékelési feladatok kapcsolatos marketing.
• Legyen tisztában azzal, hogyan különféle környezeti és etikai kihívásokat befolyásolja a marketing a termékek és szolgáltatások.
• Feladat kritikus marketing mix stratégiák során a kutatás, elemzés, alkalmazás és az értékelést.
• Magyarázza el és alkalmazza az általános elméletek és gyakorlatok kapcsolódó menedzsment.
• Mutassa hatékony szóbeli és írásbeli kommunikáció belül használható különböző területein az üzleti környezetben.
• Mutassa képes integrálni a különböző technológiákat a funkciók a menedzsment.
• Értse etikai kérdések kapcsolódó üzleti döntéseket.
• Mutassa a képességét, hogy hatékonyan kezelje az emberi erőforrások és a összpontosítás jelentőségét mind a belső és külső vevői.
• Azonosítani és elemezni tényezők kritikus stratégiai tervezés, beleértve a gazdasági alapelvek kapcsolatos szervezeti viselkedés.
• Meséld el a tudás és tapasztalat szükséges, hogy kritikusan gondolkodni és kreatív tekintetében az üzleti döntéseket.
Dékán
Dr.Mohamad Almasry az igazgató Business Administration program az egyiptomi E-Learning University (EELU).
Ő felelős az operatív irányítás és végrehajtása a tudományos szempontból a programot.
Szakterülete a számviteli és információs rendszerek.
Kapott egy PhD a számviteli információs rendszerek Alazhar Egyetem, Kairó, Egyiptom.
Sőt, ő is tagja a tudományos szervezeteket, beleértve az American Association of E-kereskedelem (AAE), Amerikai Egyesült Államok, az Institute of E-kereskedelem tanácsadás (Certified E-Commerce Tanácsadó ™), Amerikai Egyesült Államok, az egyiptomi Egyesület Oktatási Technology (EAET) és az egyiptomi Egyesület tantervek és tanítási módszerek (ECCI).
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Executive Bachelor of Business Administration
- Online Spain
- Online Switzerland
Online BBA Menedzsment
- Spain Online, Spanyolország
BBA
- Online