Bachelor of Business Administration

Általános információk

Program leírás

Üzleti Adminisztráció Bachelor

A Bachelor of Business Administration szak nyújt tanfolyamok és üzleti kapcsolatban a kategóriájában tapasztalatokat a hallgatók, akik kívánják folytatni pályára az üzleti menedzsment. Hangsúlyozza az integráció a különböző területeken az üzleti, hogy dolgozzon ki egy általános szempontból az üzleti problémákat és kihívásokat. A program természetesen kínál a stressz és a szigorú elemzést a fogalmak és elvek, amelyek az alapvető megértése az üzleti menedzsment területén. Természetesen a munka tárgya elméletek és ötletek a működési gyakorlatok és politikák az üzleti szervezetek. Azt is egyedülálló lehetőséget nyújt a diákoknak, hogy vizsgálja meg a működését menedzsment segítségével a „kezét” tantermi tapasztalatokat, amelyek a tudatosság, mi történik valójában az üzleti világban - a tudatosság nem könnyen szerzett hagyományos előadás módszerekkel.

A Bachelor of Business Administration diploma Marketing célja a diákok, akik a vágy, hogy bármely a sok pályára a marketing területén. A program tartalmaz egy általános áttekintést a következő területeken: A fogyasztói és a business-to-business piaci tervezés, termékfejlesztés, a fogyasztói magatartás, piackutatás, integrált marketingkommunikáció (azaz, reklám, PR és értékesítés) és a globális marketing. A marketing szak középpontjában a stratégiai, valamint taktikai marketing koncepciók. Magában termék, ár, promóció és fizikai elosztás egész tanfolyamok. Tanfolyamok hangsúlyozni a modern technikák alkalmazásával, hogy vizsgálja meg, elemezni és megoldani a legkülönbözőbb piaci igényeknek belül különböző környezeti kihívások és lehetőségek.

Célok

A Bachelor of Business Administration szak nyújt tanfolyamok és üzleti kapcsolatban a kategóriájában tapasztalatokat a hallgatók, akik kívánják folytatni pályára az üzleti menedzsment. Hangsúlyozza az integráció a különböző területeken az üzleti fejlődő általános szempontból az üzleti problémákat és kihívásokat. A tanfolyam program szigorú elemzést a fogalmak és elvek, amelyek alapvető megértéséhez az üzleti menedzsment területén. Természetesen a munka tárgya elméletek és ötletek a működési gyakorlatok és politikák az üzleti szervezetek. Azt is egyedülálló lehetőséget nyújt a diákoknak, hogy vizsgálja meg a működését menedzsment segítségével a „kezét” tantermi tapasztalatokat, amelyek a tudatosság, mi történik valójában az üzleti világban - a tudatosság nem könnyen szerzett hagyományos előadás módszerekkel.

A Bachelor of Business Administration diploma Marketing célja a diákok, akik a vágy, hogy bármely, a sok különböző pályára a marketing területén. A program tartalmaz egy általános áttekintést a következő területeken: A fogyasztói és a business-to-business piaci tervezés, termékfejlesztés, a fogyasztói magatartás, piackutatás, integrált marketingkommunikáció (azaz, reklám, PR, kereskedelem) és a globális marketing. A Marketing szak középpontjában a stratégiai, valamint a taktikai marketing koncepciók. Magában termék, ár, promóció és fizikai elosztás egész tanfolyamok. Tanfolyamok hangsúlyozni a modern technikák alkalmazásával, hogy vizsgálja meg, elemezni és megoldani a legkülönbözőbb piaci igényeknek belül különböző környezeti kihívások és lehetőségek.

Küldetés

Végzős hallgatók képesek lesznek:

• Értse a fontos szerepet játszik a marketing vonatkozásában megfelel a stratégiai célok a szervezet.

• Mutassa hatékony információs műveltség és a kommunikáció kell alkalmazni, mint a marketing, a kutatás és kifejezése írásbeli és szóbeli ötleteket.

• Mutassa képes használni a különböző marketing koncepciók, elméletek és eszközök mind egyéni és csapat alapon.

• Mutassa ismerettel rendelkezik a tervezési, végrehajtási, ellenőrzési és értékelési feladatok kapcsolatos marketing.

• Legyen tisztában azzal, hogyan különféle környezeti és etikai kihívásokat befolyásolja a marketing a termékek és szolgáltatások.

• Feladat kritikus marketing mix stratégiák során a kutatás, elemzés, alkalmazás és az értékelést.

• Magyarázza el és alkalmazza az általános elméletek és gyakorlatok kapcsolódó menedzsment.

• Mutassa hatékony szóbeli és írásbeli kommunikáció belül használható különböző területein az üzleti környezetben.

• Mutassa képes integrálni a különböző technológiákat a funkciók a menedzsment.

• Értse etikai kérdések kapcsolódó üzleti döntéseket.

• Mutassa a képességét, hogy hatékonyan kezelje az emberi erőforrások és a összpontosítás jelentőségét mind a belső és külső vevői.

• Azonosítani és elemezni tényezők kritikus stratégiai tervezés, beleértve a gazdasági alapelvek kapcsolatos szervezeti viselkedés.

• Meséld el a tudás és tapasztalat szükséges, hogy kritikusan gondolkodni és kreatív tekintetében az üzleti döntéseket.

Dékán

Dr.Mohamad Almasry az igazgató Business Administration program az egyiptomi E-Learning University (EELU).

Ő felelős az operatív irányítás és végrehajtása a tudományos szempontból a programot.

Szakterülete a számviteli és információs rendszerek.

Kapott egy PhD a számviteli információs rendszerek Alazhar Egyetem, Kairó, Egyiptom.

Sőt, ő is tagja a tudományos szervezeteket, beleértve az American Association of E-kereskedelem (AAE), Amerikai Egyesült Államok, az Institute of E-kereskedelem tanácsadás (Certified E-Commerce Tanácsadó ™), Amerikai Egyesült Államok, az egyiptomi Egyesület Oktatási Technology (EAET) és az egyiptomi Egyesület tantervek és tanítási módszerek (ECCI).

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

EELU provides high-quality education and training services with affordable price to supply labor-market with ready industry workers able to deal with advanced technologies, and to create and continuou ... Tovább

EELU provides high-quality education and training services with affordable price to supply labor-market with ready industry workers able to deal with advanced technologies, and to create and continuously improve teaching and learning environment. Kevesebb
Egyiptom Online , Giza + 1 Több Kevesebb