Bevezetés A Játékfejlesztésbe

Columbia College Chicago Online

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bevezetés A Játékfejlesztésbe

Columbia College Chicago Online

BEVEZETÉS A JÁTÉK FEJLESZTÉSÉRE


Áttekintés

Szeretsz a videojátékokat, és beállítod a látnivalókat, hogy videojáték-fejlesztővé válsz. De mit csinálnak a játékfejlesztők? Ez a bevezető játékfejlesztési tanfolyam válaszolja meg ezt a kérdést, nemcsak a játéktermelés szerepét és az elképzelések életre keltéséhez szükséges eszközöket, hanem a készségfejlesztéshez szükséges készségeket is. Tegye meg az utat a szenvedélyedért, hogy nyereséges törekvéssé váljon.

  • Ismerje meg a játéktervező iparág egyik legismertebb veteránját.
  • Tapasztalja meg a játékfejlesztés sarokkövét: művészet, design, programozás és hang.
  • Fedezd fel a potenciális karrierlehetőségeket és érzed magad a játékfejlesztéshez - mind online, mind a menetrenddel kapcsolatban.


Fedezd fel

Játékfejlesztőként bevonódsz a termelés minden aspektusába, művészettörténeti koncepcióból a végtermék népszerűsítéséhez és értékesítéséhez. A rugalmas, online tanfolyamok 8 hetesek és aszinkronok, hogy befogadhassuk a forgalmas menetrendet.


Mit fogsz tanulni a Játékfejlesztés Bevezetésében?

1. hét:

  • A játékok története
  • Játékfejlesztési folyamat és szerepek
  • Játékok, műfajok és elemzések
  • Feladatok: játékelemzés

Második hét:

  • Játékplatformok és terjesztések
  • Független és kereskedelmi játékfejlesztés
  • Játékkeretek és elemek
  • A történet elbeszélése és átadása

Harmadik hét:

  • Tervezés
  • Inspiráció és kutatás
  • A játékosok tapasztalata és elkötelezettsége
  • Játékmenet és mechanika
  • Dokumentáció és videojáték tervezővé válik
  • Hozzárendelés: koncepciódokumentáció

Négyhét:

  • Játékmûvészet, koncepció és kutatás
  • Karaktertervezés és alkotás
  • Animáció és környezet
  • Vizuális hatások és technikai művészet
  • Videojátékművészeként
  • Feladat: csoportos projekt kiválasztása és finomítása

Öt hét:

  • Programozás, nyelvek és eszközök
  • Játékmotorok és fizika
  • Mesterséges intelligencia
  • Hálózatok és multiplayer
  • Feladat: csoportprojekt-prototípusok

Heti hét:

  • Hangtervezés és hatások
  • Zene
  • Hang és párbeszéd
  • Interaktív / 3D hang és zene
  • Termelési eszközök és hangmotorok
  • Hozzárendelés - Profil hozzárendelés

Hét hét:

  • Kezelés és ütemezés
  • A termelők
  • Tervezés
  • Játék tesztelés és QA
  • Hozzárendelés: csoportprojekt-playtesting eredmények

Nyolc hét:

  • Belépés az iparba
  • Hogyan lehet sikeres?
  • Portfóliók és hálózatépítés
  • Hogy te vagy
  • Feladatok: fegyelem eszköz és végső játék projekt jelentés

Kötelező tankönyv: Novak, J. (2012). A játékfejlesztés lényege: Bevezetés.


díjak

Tandíjak)

  • Non-Credit Tandíj nem hitel: 300,00 $
  • Tandíjjóváírás (3 egység): 500,00 dollár

Szakasz díjak

Regisztrációs és technológiai díj: 40,00 USD Kötelező

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve June 13, 2018
Időtartam és Ár
This course is On-line
Start Date
Kezdet
Június 2019
Duration
Időtartam
8 hetek
Price
ár
300 USD
Nem hitelképzési 300,00 dollár; Tandíj 3 óra hitel óra 500,00 USD
Locations
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 19, 2018
Dates
Június 2019
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 19, 2018