Bevezetés a szociális média és a digitális stratégiákba

Columbia College Chicago Online

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bevezetés a szociális média és a digitális stratégiákba

Columbia College Chicago Online

BEVEZETÉS A TÁRSADALMI MEDIAI ÉS DIGITÁLIS STRATÉGIÁKHOZ


Áttekintés

Tudja, hogyan építheti fel személyes márkáját vagy létrehozhatja a márkajelzést a vállalati környezetben? Ebben a kurzusban megismerkedhet a jelenlegi közösségi médiával és a digitális stratégiákkal a márkaépítés és az erőfeszítések hatékonyságának mérésére a közösségi média platformokon keresztül. Fedezze fel a digitális eszközöket és technikákat, amelyek segítenek abban, hogy sikeresebb legyenek mint kreatív vállalkozók vagy vállalati szakemberek.

  • Fordítsd kreatív tehetségedet olyan gyakorlati stratégiákká, amelyek lehetővé teszik a közönséget és a márkákat.
  • Tanuljon a kari tapasztalatok széles körű tapasztalat felhasználásával digitális stratégiák a kiskereskedelem, a divat és az élelmiszeripar.
  • Fedezze fel az élvonalbeli és a meglévő közösségi médiastratégiák és platformok hatékonyságát és alkalmazását.
  • Fejleszteni a technikai készségeket a siker méréséhez az elköteleződés, a konverziók és más mérési módszerek segítségével - mindezt az ütemterv szerint.


Ez a kurzus részét képezi a Vállalkozásnak a Gig Economy Professional Certificate-nek.


Fedezd fel

Akár termékeket árul, akár személyes márkát reklámoz, a társadalmi és a digitális eszközök a tudatosság növeléséhez. A rugalmas, online tanfolyamok 8 hetesek és aszinkronok, hogy befogadhassuk a forgalmas menetrendet.


Mit fogsz tanulni a Bevezetés a Social Media és a Digitális Stratégia?

1. hét:

  • Vevői elkötelezettség
  • Szociális változás
  • Amikor a polgárok válnak a hatóság
  • Feladatok: ügyfelek bevonása a társadalmi változásokhoz

Második hét:

  • A közösségi médiapolitika és az etika
  • A közösségi média irányelvei
  • Feladat: a közösségi média irányelvek írása

Harmadik hét:

  • Keretek, stratégiák és elemzések
  • Közösségi médiaellenőrzések
  • A szociális média stratégiájának fejlesztése
  • Feladatok: a SMART keretrendszer segítségével értékeli a közösségi médiastratégiát
  • Kvíz: társadalmi és digitális média

Négyhét:

  • Platformok elemzése és elemzés előkészítése
  • A marketing négy P-je
  • Kulcs szegmensek meghatározása
  • SWOT analízis
  • Feladatok: szegmentálás, célzás és helymeghatározás: McDonald's esettanulmány

Öt hét:

  • Versenyképes elemzés előkészítése
  • Az ügyfelek azonosítása és a termékek értékelése
  • A versenytárs erősségei és gyengeségei
  • Piaci és ipari kilátások
  • Feladat: versenyelemzés

Heti hét:

  • Facebook
  • Twitter
  • pinterest
  • Instagram
  • Snapchat
  • Hozzárendelés: közösségi médiaelemzés

Hét hét:

  • Keresők és SEO
  • A társadalmi szerepvállalás a SEO-ben
  • Szociális vagy keresés
  • Mérési eredmények
  • Kvíz: kereső és SEO

Nyolc hét:

  • Webes elemzés
  • A konverziók lebontása
  • A közösségi média és a konverziós arány
  • SEO és konverziós arány
  • Végső vizsga: amazon esettanulmány

Kötelező tankönyv: Jab, Jab, Jab, Right Hook: Hogyan mondja el történetét egy zajos társadalmi világban Gary Vaynerchuk


díjak

Tandíjak)

  • Non-Credit Tandíj nem hitel: 705,00 $
  • Tandíj (3 db): 897,00 USD

Szakasz díjak

  • Regisztrációs és technológiai díj: 40,00 USD Kötelező
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Columbia College Chicago Online

Utoljára frissítve June 13, 2018
Időtartam és Ár
This course is On-line
Start Date
Kezdet
Június 2019
Duration
Időtartam
8 hetek
Price
ár
705 USD
Nem hitelezési tandíj $ 705.00; Tandíj 3 kreditóra 897,00 USD
Locations
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
Június 2019
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt