Divatmenedzsment: Hozzon létre saját fenntartható márka tanfolyamot - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Online France
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
11 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 39 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a 7 napos ingyenes próbaidőszak után havonta 39 dollárt fizethet, hogy tovább tanuljon online
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Képesség a divatmenedzsment területén a divatmarketing, a márkaépítés, a termékfejlesztés, a fenntarthatóság és a vállalkozói szellem területén végzett munka terén.
Építsen szakmai készségeket a divatmarketing és a márkaépítés terén
Ez az ExpertTrack új és tapasztalt divatszakembereknek kínál lehetőséget, hogy naprakész, gyakorlati ismereteket szerezzenek a divat üzletágáról és a kortárs divatpiacról.
Építse ki a divatmenedzsment sikeréhez szükséges kulcskészségeket
Világszerte a világ divatpiacát 2020-ban 300 milliárd dollárra becsülik.
A nagy divatmárkák esettanulmányainak felhasználásával fejlesztheti szakmai tudását a globális divatipar legfontosabb alkotóelemeiről, a kollekció és divatmárka építésétől a divatvállalkozásig.
Fedezze fel a divatmárka üzleti modelljeit, és elemezze a divatos fogyasztói magatartást
A modern divatüzem belső működésének teljes megértése érdekében három fő szempontból vizsgálja meg a divatpiacot: a divat történelmi és antropológiai szempontból, a bevált és kialakuló divat üzleti modellek, valamint a divat üzlet a fogyasztói viselkedés szempontjából.
Ez a holisztikus megközelítés mind üzleti, mind fogyasztói szempontból javítja a jelenlegi divatpiac megértését.
Építsen szakmai készségeket a divatmarketing és a márkaépítés terén
A divatmárka építésénél a divatszakembereknek marketing, gyártási, kommunikációs és digitális ismeretekre van szükségük.
Ez az ExpertTrack megtanítja Önt, hogyan lehet olyan márkaidentitást kialakítani, amely zökkenőmentesen áttér a fogyasztói tapasztalatokra. Azt is elsajátítja, hogyan lehet piacra dobni egy divatmárkát és kommunikálni a digitális és a közösségi média marketingje segítségével.
Foglalkozzon a divattermékek fejlesztésével és a divat fenntarthatóságával
Megismerheti a divattermékek fejlesztését, amikor megtanulja a kollekció vagy divattermék tervezésének, fejlesztésének és bemutatásának csínját-bínját.
Az ExpertTrack utolsó tanfolyamát a divat jövőjének szentelik: a divatos vállalkozói szellemnek és a fenntartható divatnak.
Fontolóra veszi a fenntartható divatüzlet létrehozásának logisztikáját, és megvizsgálja, hogyan lehet most és a jövőben vállalkozói kedvű a divatban.
Tanuljon divat képzési szakértőkkel az Institut Français de la Mode (IFM)
A divatipar és az üzleti élet mély megértésével az IFM több mint harminc éve kínál posztgraduális programokat a divatmenedzsment és a divattervezés terén.
Az ExpertTrack tartalma a Divatüzlet mikrohitelesítő adataiból lett átalakítva - ha többet szeretne megtudni, vessen egy pillantást a mikrohitelesítő adatokra, amelyek kisebb csoportokat kínálnak oktatói interakciókkal és akadémiai kreditekkel.
Kulcsfontosságú ismeretek, amelyeket megtanul
- Divat üzleti stratégia
- Divatmarketing
- Divat kollekció építése
- Fenntartható divatstratégia
- Divatkultúra
- Vállalkozás a divatban
- Innováció a divatban
- Divatmárka-identitás
- Divattermék-fejlesztés
- Divatmárka
Tanulási eredmények
Az ExpertTrack végére:
- Megérteni a divatpiac logikáját
- Határozza meg a divatterméket
- Fedezze fel a vállalkozói szellemet divatosan
- Építsen divatmárkát
- Kérdés fenntartható divat
Tapasztalat szükségesErre az ExpertTrackre nincsenek különös belépési követelmények, kivéve a divatüzlet iránti szenvedélyt és a vágyat, hogy divatszakemberként növekedjen és szakosodjon üzleti készségeivel. Szüksége lesz az angol nyelv erős ismeretére, mivel a tanfolyam angol nyelven zajlik. | ElkezdeniAkár üzleti hallgató vagy, aki a divatmunkára specializálódott, vagy karrierváltó vagy, aki be akar törni a divatiparba, ez a kurzus több szakmai szempontból is alapos megalapozást nyújt a divatszakmában. A hallgatók és a szakemberek mellett ez a kurzus akkor lesz előnyös, ha már divatban dolgozik termékmenedzserként, termékfejlesztőként, tervezőként, gyűjteménykezelőként, üzleti fejlesztőként, vagy divattervezőként és kommunikációként dolgozik, hogy készségeit naprakész és összhangban a mai divatpiaccal. |
Az ExpertTrack tanfolyam áttekintése
- Divatmenedzsment: Piacok, üzleti modellek és trendek meghatározása
Fedezze fel a divatot történelmi és szociológiai szempontból, és ismerje meg a divat üzleti üzleti modelljeit. - Divatmenedzsment: Márkák, kommunikáció és disztribúció
Fedezze fel, hogyan lehet a márka identitását felépíteni, hogyan lehet ezt átültetni a fogyasztói élménybe, és hogyan lehet sikeresen kommunikálni. - Divatmenedzsment: Termékek és kollekciók
Tudjon meg mindent a divattermékről, beleértve a különböző divattermék-kategóriák meghatározását és a kollekció felépítését. - Divatmenedzsment: innováció, vállalkozói szellem és fenntarthatóság
Vessen egy pillantást a divat jövőjére, különös tekintettel a fenntarthatóságra és a vállalkozói szellemre.
Hogyan működnek az ExpertTracks
Csatlakozzon egy ExpertTrackhez, hogy elsajátítsa az új készségeket a kiválasztott szakterületen. Végezzen el egy témakörre összpontosító tanfolyamot a saját tempójában, és tegye le a végső értékelést, hogy megszerezze a digitális tanúsítvány díját, amely bizonyítja szakértelmét.
Csatlakozzon egy ingyenes 7 napos próbaverzióhoz Döntse el, hogy az ExpertTrack az Ön számára megfelelő-e, és egy hétig ingyenes hozzáférést biztosít a tanfolyamok és értékelések teljes készletéhez. | Tanulj tovább 39 dollárért havonta Fizessen havi 39 dolláros előfizetési díjat mindaddig, amíg az ExpertTrack kitöltéséhez szükséges. A saját tempójában tanulhat, és bármikor lemondhatja. | Nyerjen digitális tanúsítványokat Minden elvégzett tanfolyamról kapjon tanúsítványt, és tegye le a záróvizsgát, hogy digitális tanúsítványt szerezzen, amelyet megoszthat szakmai hálózatával. | Legyen szakértő Használja a szakképzését, hogy tovább haladjon karrierje során, vagy építsen szaktudást azokon a területeken, amelyekért rajong. |
Világszínvonalú tanulás
Français de la Mode Intézet (IFM)
Az IFM (Institut Français de la Mode) egy textil-, divat-, luxus- és formatervezési iparra szakosodott felsőoktatási intézmény, amelynek székhelye Párizsban, Franciaországban található.
Kezdje el a tanulást még ma - ingyenes 7 napos próbaidőszak
Az ingyenes próbaidőszak után:
- Fizessen havonta 39 dollárt az online tanulás folytatásáért
- Teljesen ellenőrizheti előfizetését; bármikor lemondhatod
- Dolgozzon a saját tempójában, és állítsa be a saját határidejét minden szakaszban
- Csak akkor fizessen, amíg tanul; az előfizetés automatikusan törlődik, ha befejezi
- Teljesítsen online felméréseket, hogy tesztelje tudását és bizonyítsa készségeit
- Nyerjen digitális tanfolyami bizonyítványokat és egy végső díjat, amelyet megoszthat online, a potenciális munkaadókkal és a szakmai hálózattal
- Az előfizetés lejárta után is hozzáférjen az elvégzett tanfolyamok tartalmához
A program eredménye
Tanulási eredmények
Az ExpertTrack végére a következőkre lesz képes:
- Ismerje meg a divatpiac logikáját
- Határozza meg a divatterméket
- Fedezze fel a vállalkozást a divatban
- Építs egy divatmárkát
- Kérdezze meg a fenntartható divatot
Tapasztalat szükségesAz ExpertTrack számára nincsenek speciális belépési követelmények, kivéve a divatszakma iránti szenvedélyt, valamint azt a vágyat, hogy növekedjen és szakosodjon üzleti készségei divatszakemberként. Erős angol nyelvtudásra lesz szüksége, mivel a tanfolyam angol nyelven zajlik. | ElkezdeniLegyen szó üzleti szakos hallgatóról, aki szakképzettséget szeretne szerezni a divat terén, vagy pályamódosítóként próbál betörni a divatiparba, ez a kurzus több szakmai szempontból is alapos alapokat ad a divatszakmában. A hallgatók és a szakemberek mellett ez a kurzus akkor hasznos, ha már a divat területén dolgozik termékmenedzserként, termékfejlesztőként, tervezőként, kollekciómenedzserként, üzletfejlesztőként, vagy a divat PR és kommunikáció területén, hogy tudását naprakészen hozhassa. a mai divatpiacnak megfelelően. |
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Gazdálkodási mester (pénzügy)
- Online
MBA (adatelemzés)
- Online
MBA (CMI)
- Online