Hogyan készítsünk közösségi média stratégiai tanfolyamot - Adat- és Marketing Intézet (IDM)
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Online United Kingdom
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
10 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 39 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a 7 napos ingyenes próbaidőszak után havonta 39 dollárt fizethet, hogy tovább tanuljon online
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ismerje meg, hogyan lehet létrehozni egy vonzó közösségi média stratégiát, hogyan lehet javítani a márka imázsát és a közösségi elkötelezettséget online, és hogyan lehet mérni az eredményeket.
Tanuljon meg közösségi média stratégiát készíteni, a célok kitűzésétől az eredmények méréséig
Ez az ExpertTrack segít a marketingszakembereknek megérteni, hogyan lehet szociális média stratégiát kialakítani márkájukhoz.
A közösségi média szakemberei és az iparban dolgozó szakértők irányításával mindent megtudhat, attól kezdve, hogy miért kulcsfontosságú a társadalmi szerepvállalás, és hogyan választhatja ki a megfelelő platformot a közösségi média tartalmi formátumaihoz, a közösségi mutatókhoz és az elemzéshez.
Az ExpertTrack elkészültével felkészültek arra, hogy saját maguk készítsenek egy díjnyertes közösségi média stratégiát.
Fedezze fel a társadalmi szerepvállalás fontosságát
Az ExpertTrack első közösségi média-menedzsment tanfolyamán a társadalmi elkötelezettség fontosságát vizsgálja - a közösségi média stratégiájának középpontjában.
Megtudhatja, hogyan állíthat be célokat és KPI-ket a SMART Objective Framework használatával annak biztosítására, hogy a közösségi média kampánycéljai specifikusak, mérhetőek, elérhetőek, relevánsak és időhöz kötöttek legyenek. Azt is meg fogja vizsgálni, hogyan lehet társadalmi hallgatást folytatni, így nyomon követheti, hogy az emberek mit mondanak az Ön márkájáról az interneten.
Ez felkészíti Önt a közösségi média stratégia létrehozásának megkezdéséhez szükséges készségekre.
Fejezze ki márkája személyiségét a közösségi média tartalmain keresztül
A második tanfolyam a közösségi média tartalmára és a márka személyiségének online feltárására összpontosít.
Meg fogja határozni a közönség elérésének legjobb platformjait, valamint azt a tartalmat, amelyet közzé kell tennie a társadalmi elkötelezettség ösztönzése érdekében.
Megtudhatja, hogyan fejlesztheti mind a tervezett, mind a reaktív közösségi média tartalmát a stratégia részeként. Figyelembe veszi a tulajdonosi, megszerzett és fizetett közösségi médiatartalmak közötti különbségeket, valamint a közösségi média kampány költségkeretének igazolását.
Futtasson élő közösségi média kampányt
Az ExpertTrack utolsó tanfolyama a közösségi média kampányok életbe lépése után figyelembe veszi a jelenlegi marketingstratégiáját. Meg fogja vizsgálni, hogyan kínálhat ügyfélszolgálatot a közösségi médián keresztül egy omnichannel marketing stratégia részeként, és megtanulhatja, hogyan kell részt venni az online hírnevek kezelésében. Azt is meg fogja vizsgálni, hogyan lehet kapcsolatba lépni az influencerekkel a közösségi média stratégiájának támogatása előtt, mielőtt megvizsgálná ezeket a fontos közösségi média elemzéseket. Ezek megértése lehetővé teszi a közönség és a közösségi média kampányok sikerének (és hiányosságainak) jobb megértését.
Kulcsfontosságú ismeretek, amelyeket megtanul
- Befolyásoló marketing
- Omnichannel marketing
- Többcsatornás marketing
- Közösségi média
- Vevőszolgálat
- A közösségi média stratégiája
- Digitális marketing
- Közösségi média elemzés
- Közösségi média tartalom
- értékesítés
Tanulási eredmények
Az ExpertTrack végére:
- Hozzon létre olyan közösségi média kampánystratégiákat, amelyek több csatornás környezetben nagyszerű eredményeket hoznak.
- A közönség bevonása a közösségi médián keresztül.
- Hatékony SMART célokat állítson be, amelyek összhangban vannak üzleti és marketing céljaival.
- A mélyebb megértés érdekében hallgassa meg, mit mond közönsége a közösségi médiában.
- Magyarázza el, hogyan javíthatja a teljesítményét a közösségi média stratégiája.
- Kezdje el saját közösségi média stratégiájának megírásával.
- Készítse el saját közösségi média tartalmi stratégiáját és tervét.
- Az ügyfélszolgálati igények kezelése a közösségi média csatornán.
- Ismerje meg az influencer marketinget a közösségi média platformjain keresztül.
- Gyűjtsön hasznos adatokat, elemezzen és váltson cselekvésre alkalmas betekintéssé.
Tapasztalat szükségesEz az ExpertTrack a jelenlegi vagy pályára lépő közösségi média menedzsereknek vagy többcsatornás marketing stratégáknak szól. A közösségi média kampányok lebonyolításának alapszintű ismerete vagy tapasztalata előnyös lenne a tanfolyam tartalmának megértésében és a peer-to-peer tanulás elősegítésében. Ideális esetben a tanulók közösségi média tartalmat hoztak létre és tettek közzé több platformon, megértették, hogyan lehet statisztikákat gyűjteni a közösségi média platformokról, és olyan közösségi média kampányokon dolgoztak, amelyek egy többcsatornás marketing stratégia részét képezik. | ElkezdeniEz a közösségi média ExpertTrack digitális marketingesek számára készült, akik szeretnék jobban megérteni, hogyan lehet hatékony közösségi média stratégiákat létrehozni. Érdekes lenne azok számára, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell stratégiailag gondolkodni márkájuk közösségi médiáján, hogyan lehetne javítani és meghatározni a társadalmi elkötelezettség irányát, és megérteni a közösségi média szerepét egy többcsatornás marketing stratégiában. Ebbe beletartozhatnak az eredmények javítására törekvő közösségi média-menedzserek, a közösségi média-menedzsmentbe való áttérésben érdekelt szakemberek, valamint a szakosodásra vágyó marketing-szakemberek. |
Az ExpertTrack tanfolyam áttekintése
- A közösségi média stratégiájának megértése
Fedezze fel, hogyan hozhat létre közösségi média stratégiát ezen a digitális marketing kurzuson a közösségi média vezetőinek. - Hogyan lehet kialakítani a közösségi média tartalmi stratégiáját
Fedezze fel, hogyan tervezheti meg a hatékony tartalmat a közösségi média stratégiájának részeként ezen a digitális marketing tanfolyamon. - Közösségi média kampány lebonyolítása: Ügyfelek, Influencer Engagement, Analytics
Fedezze fel, hogyan lehet hatékonyan kezelni az élő közösségi média kampányokat, hogyan lehet bevonni az influencereket, és hogyan nyerhet betekintést a közösségi média elemzéseiből
Hogyan működnek az ExpertTracks
Csatlakozzon egy ExpertTrackhez, hogy elsajátítsa az új készségeket a kiválasztott szakterületen. Végezzen el egy témakörre összpontosító tanfolyamot a saját tempójában, és tegye le a végső értékelést, hogy megszerezze a digitális tanúsítvány díját, amely bizonyítja szakértelmét.
Csatlakozzon egy ingyenes 7 napos próbaverzióhoz Döntse el, hogy az ExpertTrack az Ön számára megfelelő-e, és egy hétig ingyenes hozzáférést biztosít a tanfolyamok és értékelések teljes készletéhez. | Tanulj tovább 39 dollárért havonta Fizessen havi 39 dolláros előfizetési díjat mindaddig, amíg az ExpertTrack kitöltéséhez szükséges. A saját tempójában tanulhat, és bármikor lemondhatja. | Nyerjen digitális tanúsítványokat Minden elvégzett tanfolyamról kapjon tanúsítványt, és tegye le a záróvizsgát, hogy digitális tanúsítványt szerezzen, amelyet megoszthat szakmai hálózatával. | Legyen szakértő Használja a szakképzését, hogy tovább haladjon karrierje során, vagy építsen szaktudást azokon a területeken, amelyekért rajong. |
Kivel fogsz tanulni?
Will Francis
Író, műsorvezető, oktató és előadó a technológiai és közösségi médiában.
Világszínvonalú tanulás
Adat- és Marketing Intézet
Az Data & Marketing Intézet, amely a Data & Marketing Egyesület része, az adat- és marketing szakemberek szakmai fejlődésének vezető szerve.
Kezdje el a tanulást még ma - ingyenes 7 napos próbaidőszak
Az ingyenes próbaidőszak után:
- Fizessen havonta 39 dollárt az online tanulás folytatásáért
- Teljesen ellenőrizheti előfizetését; bármikor lemondhatod
- Dolgozzon a saját tempójában, és állítsa be a saját határidejét minden szakaszban
- Csak akkor fizessen, amíg tanul; az előfizetés automatikusan törlődik, ha befejezi
- Teljesítsen online felméréseket, hogy tesztelje tudását és bizonyítsa készségeit
- Nyerjen digitális tanfolyami bizonyítványokat és egy végső díjat, amelyet megoszthat online, a potenciális munkaadókkal és a szakmai hálózattal
- Az előfizetés lejárta után is hozzáférjen az elvégzett tanfolyamok tartalmához
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Filozófiai doktor (Ph.D.) a közösségi média menedzsmentben
- London, Egyesült Királyság
- Bologna, Olaszország
Filozófiai doktor (Ph.D) marketing és kommunikáció
- London, Egyesült Királyság
- Bologna, Olaszország
Online Executive MBA digitális marketingből és közösségi médiából
- Oxford, Egyesült Királyság