Hogyan készítsünk jövedelmező Facebook-csoportos tanfolyamot
The Internet Business School
Kulcs információ
Campus helye
Bethersden, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 297 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanuld meg, hogyan hozhatod létre, növelheted és szerezhetsz bevételt saját Facebook-csoportoddal… online tanfolyam – azonnali hozzáférés
Jelenleg több mint 1 MILLIÁRD ember használ Facebook-csoportokat, és ez a szám folyamatosan növekszik. A Facebook-csoportok közösségek építésére, tekintélyépítésre és termékek értékesítésére szolgálnak… IGEN, … A Facebook-csoportok nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy több ügyfelet szerezzenek és több értékesítést érjenek el!
Saját Facebook-csoport létrehozása az egyik leggyorsabb módja annak, hogy iparági vezetővé és tekintélyévé váljon saját területén.
Miért Facebook csoportok?
Egyszerűen fogalmazva, az emberek olyan emberekkel kötnek üzletet, akiket ismernek, akiket kedvelnek és akikben megbíznak, és a „közösségépítés” – miközben még gyerekcipőben jár – a jövőben minden vállalkozás magja lesz. Mark Zuckerberg [a Facebook társalapítója] a közelmúltban bejelentette, hogy több erőforrást és időt fordít a Facebook-csoportok felépítésére, és a Facebook megváltoztatta küldetésnyilatkozatát, hogy a közösségre összpontosítson.
A bizalom és a társadalmi bizonyíték az egyik legfontosabb befolyásoló tényező a vásárlási döntés meghozatalakor, tehát ha megtanulod, hogyan kombinálhatod ezt a két tényezőt egy ismerős, globális platformon, mint például a Facebook, akkor győztes leszel, és jelentős sikereket érhetsz el. előnye a versenytársaival szemben.
Ráadásul, ha tudod, hogyan kell megfelelően létrehozni egy Facebook-csoportot, akkor az organikusan fog növekedni, fizetett hirdetések nélkül.
Szóval kinek dolgoznak a Facebook-csoportok?
Nos, a közösségépítés a legtöbb vállalkozás számára működik… ha tudja, hogyan kell tartalmat létrehozni és vitát létrehozni a márkája körül, akkor olyan rajongók hűséges követői lesznek, akik megbíznak benned, és szívesen vásárolnak tőled.
- A Facebook-csoport előnyei a vállalkozásod számára:
- Hűséges közösséget épít
- Bizalmat épít a vállalkozása iránt
- Önt szakértővé teszi
- Kiváló kapcsolatokat épít ki követőivel
- A Facebook-csoport bejegyzései sokkal nagyobb valószínűséggel jelennek meg a tagok hírfolyamában, mint egy Facebook-oldal bejegyzései
- A tagok bejelentkeznek, hogy megtudják, mi a legújabb a csoportban
- Remek hely, ahol elragadó véleményeket kaphat termékeiről és/vagy szolgáltatásairól
Van már Facebook Business oldalad?
Ha van már meglévő Facebook-üzleti „oldala”, akkor tudja, hogy egyre nehezebb elérni, hogy üzleti bejegyzéseit olyan emberek láthassák, akik már kedvelték az oldalát. Tudod, milyen frusztráló sok időt tölteni azzal, hogy bejegyzéseket hozz létre az oldaladon, csakhogy kiderüljön, hogy aligha látja valaki! Úgy tűnik, hogy az egyetlen módja annak, hogy tartalmai megfelelő láthatóságot szerezzenek, ha fizetnek az FB-hirdetésekért, de ezzel nem az a probléma, hogy a kisvállalkozók mindegyike tudja, hogyan kell hatékonyan használni a hirdetési platformot, és sok pénzt elpazarolhat azzal, hogy működésre készteti a hirdetéseket”, különösen akkor, ha nincs elég költségvetése valakit felvenni, aki meg tudja csinálni. Csakúgy , mint a Facebook-hirdetések, a Facebook-csoportok felépítésének is van jó és rossz módja, és ennek helytelen elkészítése időigényes, frusztráló lehet, és nem sok megtérülést jelenthet. Ha tudja, hogyan állítsa be megfelelően a csoportját, és hogyan "marketingesítse" hatékonyan a Facebook-csoportját, akkor az üzleti sikert gyorsítja. Ez az online kurzus megadja azokat a készségeket és stratégiákat, amelyekre szüksége van a Facebook-csoport visszaállításához, felfedezheti, hogyan hozhat létre vonzó tartalmat a csoportja számára, és megtanulja, hogyan állítsa be és kezelje a csoportot, hogy új ügyfeleket és értékesítéseket vonzzon a vállalkozása számára. Ha alternatív módot keres vállalkozása hatékony marketingjére, miközben növeli közösségét, valamint növeli a kitettséget és az értékesítési potenciált, akkor saját Facebook-csoportra van szüksége.
A kurzus tartalma tartalmazza
ELKEZDENI
- Új Facebook csoport létrehozása
- Új tagok hozzáadása
- Hozzászólások, fájlok, események
- Kérdések felállítása FB csoportokban
- Csoport speciális beállításai
- Friss frissítések az FB-csoportokhoz és az új funkciókhoz kapcsolódó információk
- FB csoport kontra oldal
KÉSZÜLÉS AZ INDÍTÁSRA
- Kérdések, amelyeket fel kell tennie az indulás előtt
- Mi határozza meg a sikert?
- Csoportkultúra létrehozása az ideális tagok megnyerése és a spam elkerülése érdekében
- Hogyan állítsd össze a listádat a Facebook-csoportoddal, és válaszd ki a legjobb nevet
NÖVEKEDÉS ÉS ELKÖTELEZETTSÉG
- A siker tervezése – Annak megértése, hogy Facebook-csoportja hogyan tudja támogatni vállalkozását
- A titkos szósz az eljegyzéshez
- Azonnali elköteleződés és annak fenntartása
- Növekedési Hack
- A tartalom létrehozásának titkai és elköteleződés, amely növeli a csoportot
- Ingyenes eszközök lenyűgöző tartalom létrehozásához, amely átalakítja és leköti a tagokat
- Tartalomtervező
- Hogyan tud a csoportod pénzt keresni neked?
IRÁNYÍTÁS ÉS FOLYAMATOSSÁG
- Facebook-csoportod problémamentes működtetése
- A siker kulcsai és további források
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális marketing, kommunikáció és közösségi hálózatok mesterképzése
- Online Spain
Online Executive MBA digitális marketingből és közösségi médiából
- Oxford, Egyesült Királyság
Közösségi média stratégia: Elkötelezettség, betekintés és online cselekvési rövid tanfolyam létrehozása
- Cambridge, Amerikai Egyesült Államok