Read the Official Description

Mik a céljai a tanfolyam?

A szolgáltatás életciklus nyújt széles menedzsment fókuszában ITIL® gyakorlati terület modulok tartoznak ide:

  • Service Strategy
  • szolgáltatás tervezése
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Állandó szolgáltatásfejlesztés

Service Strategy

  • ITIL® megközelítése megtekintési szolgáltatás menedzsment mint folyamat egy nagyobb rendszer
  • Elvek mögött jó szolgáltatás tervezése
  • Folyamatok, amelyeket meg kell épült, hogy támogassa és kezeli a szolgáltatás stratégia
  • Segítségével az informatikai keretek, hogy segítsen javítani a kormányzás és a hatása a stratégia más üzleti folyamatokat.
  • Épület a csapat, és bízzák szerepek és felelősségek végrehajtásához szükséges stratégiát.
  • A technológiát megalapozó stratégia alkalmazása révén fokozott automatizálás és eszkalációja.
  • Tervezése, végrehajtása és áttérünk egy új szolgáltatás stratégia
  • Azonosítása és megoldása problémák, amelyek megakadályozzák a sikeres telepítését az új stratégiát.

szolgáltatás tervezése

  • ITIL® értelmezése szolgáltatás tervezés, és az ilyen szolgáltatások illeszkednek a többi ITIL® könyvtár.
  • A legjobb gyakorlatok elveit mögött tervezése olyan szolgáltatás, amely támogatja a többi elemét ITIL® keret.
  • A folyamatok be kell vonni minden új szolgáltatás tervezés, beleértve a szerződéseket, esemény kiváltó és a kihívások és kockázatok, amelyeket meg kell oldani, mielőtt a telepítési.
  • A technológiát, hogy segítse az informatikai szolgáltatások kialakítása és nyújtása.
  • Szerepe, felelőssége és emberi erőforrás szükséges, hogy megfelelően kezelni a szolgáltatási folyamat.
  • Valósítson meg egy új szolgáltatási folyamat, és hogyan kell értékelni a teljesítmény és a megtérülés.

Service Transition

  • Az elvek mögött szolgáltatás átmeneti - például optimalizálása és bemenetek és kimenetek, hogy figyelembe kell venni a tervezés során
  • A folyamatok, amelyek alátámasztják a szolgáltatás átmeneti projekt és a készségek és technikák szükségesek, hogy helyesen értékelni és kezelni az átmenetet.
  • Hogyan kell kezelni az emberi eleme minden IT-szolgáltatás átmeneti projekt, beleértve az érdekelt felek elvárásainak és a kommunikációt.
  • Felmérése szervezeti hatás és módosítások a szolgáltatás átmeneti projekt.
  • A technikai szempontok a szolgáltatás átmeneti különös tekintettel az elmozdulást a helyszínen a felhő szolgáltatások.
  • Figyelembe véve a sikertényezők és kockázatai szolgáltatás átmeneti és hogyan lehet a legjobban megfeleljen minden.

Service Operation

  • Azok a tényezők, amelyek megmagyarázzák, hogy miért rendszerek és szolgáltatások teljesítését, az is, hogy vannak, és az értéket adnak a vállalkozás számára.
  • Az út, melyen az IT szolgáltatások szervezésének és szállítják, mint a rendezvényszervezés és a incidens menedzsment helyreállítása szolgáltatások gyors.
  • Nyomon követése és ellenőrzése az IT-üzemeltetés, amely a kívánt szolgáltatásokat és szállít korrekciós intézkedéseket, ha szükséges.
  • Kezelése a technológiai infrastruktúra oly módon, hogy ez lesz az eszköz a szolgáltatás nyújtásához.
  • Megvalósítása service desk és tartószerkezetek elfog események és kezdeményezze a javító intézkedések szükségesek.
  • Azonosító kihívások és a kritikus sikertényezők és megteremti terveket, amelyek biztosítják azok minden címzett szerint ITIL® szabványoknak.

Állandó szolgáltatásfejlesztés

  • Forgalomba folyamatos szolgáltatás javulását összefüggésben a többi ITIL® életciklus elemeket.
  • Az elvek és folyamatok mögött ITIL® CSI és hogyan kell alkalmazni a szolgáltatás teljesítését programokat.
  • Hogyan lehet megvalósítani a szervezeti és működési változások szükségesek a folyamatos szolgáltatás fejlesztési program.
  • Technológiai szempontok kialakítása és végrehajtása során CSI terveket.
  • Azonosítása kihívások és a kockázati tényezők, amelyek befolyásolhatják CSI tervek és ajánlások.

Ki szánt?

Bárki, aki a ITIL® Alapítvány tanúsítása és szüksége van egy holtbiztos út a sikerhez teljes megértése a teljes életciklus ITIL®. A szolgáltatás életciklus pálya általában egy vállalt vezetés vagy a csapat vezetője, akinek feladata kezelése szükséges különböző területeken, vagy a munka a különböző csapatok szükség ahhoz, hogy minőségi szolgáltatást irányítási gyakorlatokat.

Követelményei

Annak érdekében, hogy üljön a vizsgálatokat ebben a csomagban, a diákok ki kell töltenie a ITIL® Foundation vizsga és továbbadta.

Mi jelzi a tanfolyam szét?

Befejezése után a csomag, a diákok egy teljes megértése a ITIL® szolgáltatás életciklusa. Miután a vizsgálatok minden természetesen már letették a hallgató képes lesz, hogy az Irányító Across the életciklus során. Ők is tudják, hogy működik a rengeteg szolgáltatás-menedzsment, informatikai és elemző szerepek kereseti átlag fizetése £ 45,000.

Forrás: www.payscale.com

Mi történik, miután a tájékoztatást kérő?

Miután érdeklődött akkor a kapcsolatot az egyik szakember karrier tanácsadók, akik képesek lesznek az Ön számára minden további szükséges információ.

Program taught in:
Angol

See 173 more programs offered by E-Careers »

This course is On-line
Start Date
Open Enrollment
Duration
12 hónapok
Részidős oktatás
Price
1,585 GBP
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline

Open Enrollment