Közösségi média stratégia: Elkötelezettség, betekintés és online cselekvési rövid tanfolyam létrehozása
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Kulcs információ
Campus helye
Cambridge, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
6 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 2 800
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Szerezzen végleges útmutatót a közösségi média hasznosításához a szervezeti siker érdekében.
„20 éve kutatom a közösségi médiát. Négy évet töltöttem azzal, hogy remélem, hogy ez a végleges útmutató a közösségi média menedzsmentjéhez és stratégiájához a 21. században, és nem tudnám izgatottabban megosztani a világgal. "
- Sinan Aral, az MIT Sloan Management School igazgatója, a szociális elemzések és a nagyszabású kísérletek vezetője
GYIK
Látogasson el a kurzus oldalra, hogy többet megtudjon a közelgő ülés időpontjáról, a program áráról és egyebekről:
További kérdéseivel forduljon:
1 617 997 4979
[email protected]
Foglaljon egyeztetést a tanfolyam-tanácsadónál
Ideális Diákok
Ez a tanfolyam az Ön számára?
Az MIT Sloan ezen közösségimédia-stratégiai kurzusán megtanított funkcionális és stratégiai készségek bármely szervezetben alkalmazhatók, mind az állami, mind a magánszektorban. Az üzleti vezetők és a marketingszakemberek egyaránt profitálnak a program során bemutatott esettanulmányokból, valamint a mai közösségimédia-környezetben való navigálás gyakorlati kereteiből. Ez azokra a civil szervezetekre, kormányokra, politikai döntéshozókra és befolyásolókra is vonatkozik, akik hatékony, de etikus módon kívánják befolyásolni és bevonni közönségüket.
A program eredménye
El fogsz menni a következővel:
- A közösségi média kihasználásának képessége a stratégiai szervezeti célok eléréséhez az MIT szigorú tudományos megközelítésével.
- Átfogó ismerete a közösségi média gazdasági és neurológiai hátteréről, és arról, hogyan lehet ezeket felhasználni a közönség elköteleződésére, betekintésre és cselekvésre.
- Taktikai játékkönyv, amely stratégiákat tartalmaz a marketing fejlesztésére és a viselkedési változások előmozdítására egy hiperszocializált világban.
- Betekintés a világhírű MIT oktatótól, Sinan Araltól, valamint befolyásos iparági szakértőktől, akik valós esettanulmányokat osztanak meg a közösségi média sikereiről.
Tanterv
Az online program időtartama alatt a következő modulokon fog dolgozni:
- 1. modul: A Hype Machine: közösségi média és az agy
Tudjon meg többet arról, hogy a közösségi média hogyan befolyásolja az agyat. - 2. modul: A közösségi média gazdaságtana: A figyelem gazdaságának kihasználása
Fedezze fel, hogyan alakítják a gazdasági erők a Hype Machinet. - 3. modul: A Hype Machine motorháztetője alatt: Hogyan működik a közösségi média
Fedezze fel a Hype Machine anatómiáját. - 4. modul: Személyre szabott tömeges meggyőzés
Fedezze fel, hogyan építhetők be a személyre szabott meggyőzési technikák a marketingbe. - 5. modul: Hiperszocializációs útmutató
Tanulja meg, hogyan alkalmazhatja a hiperspecializációs játékkönyv öt taktikáját a saját környezetében. - 6. modul: A közösségi média Hype Machine jövője
Fedezze fel a közösségi média jövőbeli trendjeit és etikai szempontjait.
Felhívjuk figyelmét, hogy a modulcímek és azok tartalma a kurzusfejlesztés során változhat.
Irányítsd az idődet
A GetSmarter tanulási modelljét úgy alakították ki, hogy segítsen Önnek, mint dolgozó szakembernek készségeinek fejlesztésében anélkül, hogy a munkahelyi és családi kötelezettségeit veszélyeztetné. A tanfolyami munka heti, kezelhető falat méretű modulokra van felosztva, növekményes határidőkkel, amelyek célja, hogy segítsenek ütemezni a tanfolyam időtartama alatt, és biztosítsák a lábteret, hogy akkor dolgozhasson, amikor a legjobban megfelel Önnek.
Minden modul elején megjelenik a kurzus tartalma és a teljesítéshez szükséges feladatok. Hozzáférhet a Siker Tanácsadójához is, aki segít beosztani az idejét, és minden adminisztratív vagy technikai kérdésében segítséget nyújt.
Képtár
Belépők
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Kérjen munkáltatói segítséget
A készségek és az ipari ismeretek fejlesztésével befolyásolhatja szervezetének sikerét. Miért nem kérné a főnökét, hogy segítsen a tanulmányainak finanszírozásában, ha ez hatással lesz az üzleti tevékenységre?
Korábbi hallgatóink 37 százaléka kapott anyagi segítséget a munkáltatójától. Segítséget is kérhetsz.
Ha Ön tanulási és fejlesztési (L&D) menedzser, vagy részt vesz egy szervezet képzésében és továbbképzésében, a GetSmarter for Business oldalon kérhet információkat vállalati kínálatunkról.