MBA Marketing
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 722 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* akár 35 részlet 722,18 BRL + 1 részlet 795,03 BRL
Bevezetés
A Marketing MBA célja, hogy a marketing és a stratégia területein dolgozó menedzsereket különböző méretű és ágazatú szervezetekben való munkavégzésre képezze, elősegítve a piaci trendek jövőképének kialakítását, amely hatékony vezetői döntéshozatalhoz és a vezetői attitűdök fejlesztéséhez vezet. a piacra, az etikára és a vállalati felelősségvállalásra való összpontosítás filozófiája.
Belépők
Tanterv
mit fog tanulni
A tudományágak tananyaga a fő marketing szempontokat átfogó tananyagra épül, ami egy marketingterv kidolgozásával ér véget, amelyben a hallgató az órákon felépített elméleti és gyakorlati ismereteit alkalmazza.
Marketing stratégia
- A marketing alapjai
- Stratégiai marketing
- Marketingre és Big Datara alkalmazott technológia
- Marketing kutatás
- Fogyasztói magatartás
- A marketingre alkalmazott idegtudomány
Marketing mix
- Termék és márkaépítés
- Szolgáltatások Marketing
- Ügyfél tapasztalat
- Vásárlói magatartás és Omnichannel
- Kommunikáció és digitális marketing
- Árkezelés
Vezetői képességek
- Marketing mérőszámok
- Embermenedzsment és vezetési készségek
- A pénzgazdálkodás alapjai
- Marketingre alkalmazott finanszírozás
- Innováció és agilis módszerek
- Új üzleti modellek és induló gondolkodásmód
- Környezet, társadalom és kormányzás (ESG)
Gondolatkonszolidáció
- Üzleti játékok (Markstrat vagy szimulátor)
Marketingterv – Alkalmazott befejezési projekt (PCA)
A marketingterv kidolgozásához kapcsolódó főbb fogalmak ismereteinek bővítése, rendszerezése, elmélyítése. Lehetővé teszi a marketingterv kidolgozásának folyamatával kapcsolatos ismeretek asszimilációját, rendezését.
Tanácsadó professzor felügyelete mellett a hallgató a kurzus során tárgyalt elméleti referenciák és módszertanok gyakorlati alkalmazásával egy projektet dolgoz ki, amely alkalmazható a munkahelyén, vagy akár a vállalkozói szellemet is megcélozhatja.
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A marketing MBA végzettségűeknek a következő képesítésekkel kell rendelkezniük:
- Elemezze a marketingkörnyezet azon tényezőit, amelyek hatással vannak a szervezet üzletére, és azonosítsa a teljesítmény javításának lehetőségeit
- Olyan következetes marketingstratégiákat és akciókat dolgozzon ki, amelyek versenyelőnyt teremtenek a szervezet számára, és jelentőségteljesek az ügyfelek számára.
- Többfunkciós csapatok irányítása, fejlődésük ösztönzése etikus és felelősségteljes hozzáállással az emberirányítási folyamatokban.
- Objektíven elemezze az adatokat és az eredményeket
- Válassza ki, javasoljon és hajtson végre marketing mutatókat, amelyek megfelelnek az egyes vállalkozások és vállalatok kontextusának.
akinek szánják
Bármely tudásterületen végzett diplomásoknak és olyan vállalkozóknak szól, akik a marketing területen dolgoznak vagy elmélyíteniük kell tudásukat, célja az üzleti helyzetek elemzésének és a döntéshozatalnak a perspektívájának szélesítése.