MBA - Master Of Business Administration Online

UK Home Learning College

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA - Master Of Business Administration Online

UK Home Learning College

MBA (MBA) globálisan elismert posztgraduális képesítés ambiciózus, motivált diplomások.

Az MBA programok az UK Home Learning College kétszeres tanúsítással rendelkeznek. Az első csoportok sikeres befejezése után a hallgatók elnyerik az OTHM képesítésekből szerzett posztgraduális diplomát a stratégiai menedzsmentben és a vezetésben, miután a sikeres befejezése után a diákok az MBA moduljaival az Anglia Ruskin Egyetemen haladnak át a London Marketing Központtal való partnerkapcsolatunkon keresztül.

Ez az egyedülálló MBA megfelel azoknak, akik törekvő üzleti szakemberek nélkül korábbi üzleti vagy vezetési tapasztalat, de egyértelmű érdeklődés és a szenvedély a Business, Enterprise és a vállalkozói szellem. Ez az MBA elérhető on-line támogatással.

Belépési követelmények

Az OTHM 7. szintű diplomájának a stratégiai menedzsment és a vezetői képesítés megszerzéséhez a tanulóknak rendelkezniük kell:

  • Kitüntetett diplomát a kapcsolódó tantárgyak vagy az Egyesült Királyság 6. szintű oklevél vagy azzal egyenértékű tengerentúli képesítés
  • Érett tanulók (21 évesnél idősebbek) vezetői tapasztalattal (a tanulóknak a program regisztrálása előtt ellenőrizniük kell a szállítási központtal kapcsolatos tapasztalatokat)
  • A tanulónak 18 év vagy annál idősebbnek kell lennie a kurzus elején
  • Angol követelmények: Ha egy tanuló nem az angol nyelvű többségi országból származik, bizonyítania kell az angol nyelvtudást

Képesítési struktúra

1. féléves posztgraduális diploma (6-9 hónap)

Az OTHM 7-es szintű stratégiai menedzsment és vezetői diplomája 4 kötelező egységből és 4 választható egységből áll, összesen 120 kredit, 1200 óra teljes minősítési idő (TQT) és 600 vezetett tanítási óra (GLH) kombinációját tartalmazza.

Kötelező egységek
  • Szakmai fejlesztési és kommunikációs készségek (10 kredit): lehetővé teszi a tanulók számára, hogy felmérjék és fejlesszék saját készségeiket, folyamatos szakmai fejlődést alkalmazva személyes és szakmai céljaik támogatására. A tanulók szakmai készségeket fejlesztenek ki, beleértve a kommunikációt, az akadémiai írást, bemutatást, vezetést, az információs technológia használatát és a szakmai önéletrajzot.
  • Stratégiai menedzsment (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a stratégiai és változás-menedzsment modellek, valamint a stratégiai tervek felülvizsgálatára, stratégiai lehetőségekre, végrehajtási tervek készítésére és szervezeti változások vezetésére.
  • Stratégiai emberi erőforrás menedzsment (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését arról, hogy az emberi erőforrások hatékony stratégiai kezelése hogyan támogatja a szervezeti célok elérését a különböző kontextusokban. A tanulók értékelik a stratégiai humánerőforrás-gazdálkodás szerepét, valamint a vezetői és irányítási elmélet alkalmazását a szervezeti előnyök érdekében.
  • Fejlett üzleti kutatási módszerek (20 kredit): fejleszteni a tanulók azon képességét, hogy különböző típusú akadémiai alapú menedzsment kutatást végezzenek egy kutatási javaslat kidolgozásával. A tanulók kritikus megértést nyernek a kutatás filozófiai, gyakorlati és etikai koncepcióiból az üzleti környezet összefüggésében.
Választható egységek - Válasszon bármelyik négyet
  • Stratégiai pénzgazdálkodás (15 kredit): lehetővé teszi a tanulók számára, hogy szervezeti kontextusban alkalmazzák a menedzsment szempontjából fontos pénzügyi elveket, beleértve az analitikus technikákat és a vezetői számításelméleteket / modelleket, a költségvetési folyamatok értékelését, a finanszírozási források ajánlását és a befektetési lehetőségek felmérését.
  • Supply Chain and Operations Management (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a hatékony szállítói lánc és a menedzsment koncepcióinak és modelljeinek a versenypiacokon az esettanulmányok és a valós ipari forgatókönyvek segítségével. A tanulók kidolgozzák a működési folyamatok, technikák, tervezési és irányítási rendszerek megértését.
  • Vállalati és vállalkozói kompetencia (15 kredit): bevezeti a tanulókat az üzleti folyamatok és stratégiák alapjaihoz, a vállalkozáshoz és a vállalkozói szellemhez, a vállalkozói és vállalkozói tudás fejlesztésében globális környezetekben.
  • Globalizáció és vállalati irányítás (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a jogszabályok, az etika és a globális integráció hatásairól a szervezetek által hozott döntésekre, vállalatirányításra, politikákra, folyamatokra és tevékenységekre.
  • Stratégiai változásmenedzsment (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a változásmenedzsment klasszikus és kortárs elméleteihez, valamint a korabeli szervezeteknek a globalizált világban való alkalmazására, a változásmódok azonosításával és felhasználásával. A tanulók meg fogják érteni a változási ügynökök sajátosságait, valamint a vezetői képességek értékelését és fejlesztését a jelenlegi és jövőbeli változáskezelési szerepek kielégítésére.
  • Stratégiai marketing (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a stratégiai marketing fogalmai, módszerei és technikai vonatkozásai, valamint a marketing üzleti kihívásokkal kapcsolatos kihívásai között, beleértve azt is, hogy a stratégia hogyan ötvözi a termékfejlesztést, a promóciót, az elosztást, az árakat, egyéb elemek.
  • Globális marketingstratégia (15 kredit): fejleszti a tanulók megértését a modern szervezetekkel a globalizált világban, a globális marketingstratégiák azonosításával és felhasználásával, beleértve a nemzetközivé válással kapcsolatos kérdéseket is. A tanulók megvizsgálják, hogy az innováció és a tervezés aktuális fejleményei milyen hatást gyakorolnak a szervezetekben a tömeges testreszabásra és marketingstratégiákra. Az egység magában foglalja továbbá az ötletek szabadalmaztatásának, a design nyilvántartásnak, a védjegyoltalomnak és a szellemi tulajdonnak az új termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos jelentőségét.

2. évfolyam - University of Northampton MBA (Top-Up) (Időtartam: 4-6 hónap)
A tanulóknak a következő két további modulot be kell fejezniük a London School of Marketing-szel, hogy az MBA-t a Northampton Egyetemen szerezzék. További részletek a feltöltő modulokról kattintson ide

Ár

  • Egy üres fizetés = £ 6,450.00
  • VAGY
  • Fizetési terv = 6 részlet 1 166,66 GBP = 6 999,99 £
  • Az első befizetés £ 1.166,66 a beiratkozás időpontjában
  • Második részlet $ 1.166,66 a 3. hónap elején
  • A harmadik részlet 1.666,66 £ az 5. hónap elején
  • Negyedik részlet, 1.116,66 £ a 7. hónap elején
  • A 9. hónap elején az 1.16.66 £ -os ötödik részlet
  • Hatodik részlet a 1.161,66 £ a 11. hónap elején
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve February 10, 2018
Időtartam és Ár
This course is On-line
Start Date
Kezdet
Nyílt Beiratkozás
Duration
Időtartam
2 félév
Részidős
Nappali
Price
ár
6,450 GBP
A díj 6 részletben fizethető
Locations
Egyesült Királyság - UK Online
Kezdet : Nyílt Beiratkozás
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
Nyílt Beiratkozás
Egyesült Királyság - UK Online
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt