Az MBA Online célja, hogy szakembereket képezzen, hogy a luxuságazatban működő vállalatokon belül láthassák a változást és az új társadalmi-gazdasági környezethez való alkalmazkodást.

Képesek lesznek:

  • Mutassa be az ágazat sajátosságaira vonatkozó szakértelmet, \ t
  • Határozza meg a márka realisztikus és objektív elhelyezését, és hozza létre a történetet, amely lehetővé teszi, hogy elérje a kitűzött célt,
  • Tiszteletben kell tartani a luxuságazat megkülönböztető hagyományainak kulcsát, beépítve a digitális kor eszközeit, módszereit és folyamatait,
  • Vezesse át a szervezetek átalakítását új projektek és vállalkozói kihívások leküzdésére.

Ez a program a fiatal vállalkozókra és vezetőkre, a luxusági vállalatokra vagy azokhoz csatlakozó cégekre irányul. Arra törekszik, hogy e szektor vállalatainak hozzáadott értéket nyújtson:

  • Innováció és vállalkozói képesség
  • Nemzetközi elképzelés
  • Kezelés a szociális hálózatokban
  • A digitális marketing és az e-kereskedelem kulcsainak ismerete
  • A luxuságazat jellemzőinek megértése

Programtartalom

A luxuságazat több évtizede vezette a menedzsment és a marketing innovációját. Az exkluzív ügyfélkör és az igen keresett munkavállalók a luxus üzletágat egyedülálló környezetbe hozzák új gyakorlatok kifejlesztéséhez, amelyek a szektorok és iparágak széles körét meghatározzák. A Global Luxury Business megértése azt jelenti, hogy meg kell érteni, hogyan kell megbirkózni a kihívásokkal és a gyors változásokkal, amelyek szintén lehetőséget nyújtanak az új szereplők számára.

Hagyományos luxus és globális / digitális zavar

A luxus valójában a globalizáció és a digitalizáció ellentmondásainak és kihívásainak szembesül. Hogyan kezelik a márkavezetők ezeket a kihívásokat, és mi volt / lesz a fenntartható növekedés stratégiája a jövőben? Mi a luxus bevásárló élmény új területe? Mik azok az e-kereskedelem és az Omnichannel stratégiák? Ahogy a szociális média és a befolyásolók erősödnek, hogyan lehet létrehozni egy digitális kommunikációs stratégiát, hogy a „millenialis” és a luxus új fogyasztói is legyenek?

Vállalkozás a digitális korban

Mivel a luxuságazatok exponenciális fejlődést mutatnak, lehetőséget teremt az új szereplők számára, hogy új üzleti modelleket dolgozzanak ki a globális csoportok által követetteken kívül. Új üzleti modellek jelennek meg, és a független márkák sikeresen követhetik az alternatív és innovatív stratégiákat. Hogyan lehet egy eredeti projektet és szenvedélyt sikeres márka-projektre átalakítani? Hogyan lehet hosszú távon építeni és fenntartani a független márkákat? Ez a program a győztes innovációs stratégiák és az új stratégiai megközelítések tervezője a vállalkozók, alkotók, tervezők, vezetők és azok számára, akik megpróbálják kihívni a status quo-t, hogy úttörővé váljanak a luxusiparban.

Tartalom

  1. A luxus története az évek során
    • Egyszer a Teremtők, márkák lettek: a Luxury Brands kortárs története
    • Az ipari forradalom: parfüm, kozmetikumok és kiegészítők
    • A luxusipar, a kilencvenes évek nagy váltása
  2. Luxus márka kifejlesztése: branding
    • Márkakezelés méltányossága, Brand Image
    • Brand stretching és a Brand alliance
    • Luxus márkamenedzsment speciális kihívások
  3. A luxus új fogyasztói
    • Ki a Luxus új fogyasztói?
    • Interkulturális menedzsment
  4. Tapasztalati marketing
    • Ügyfél-utazás tervezése, márka nagykövetek
    • Érzékszervi marketing, immerszív marketing, színházosítás, kiskereskedelmi tégla digitalizálása
    • Omnichannel ügyfél utazás, digitális élmények
  5. Luxusvállalat vezetése
    • A pénzügyi iránymutatás: működési költségek és nyereség
    • Ár pozicionálási stratégia
    • Finanszírozási stratégiák: az induló vállalkozásoktól kezdve a tömegalapúságtól az IPO-kig
  6. Elosztási stratégiák: a csatornák közötti megfelelő keverék
    • A kultúrák közötti összefüggések és a helyi sajátosságok megértése
    • Az elosztási módok fejlődése: szelektív forgalmazás, kiskereskedelem, forgalmazás, e-kereskedelem ...
    • törvények
  7. Az innováció kezelése
    • A kreativitás és a kifejezések kezelése
    • Dekódolási trendek
  8. Vállalkozási és indítási módszertan
    • Digitális átalakulás: a hagyományos marketingektől a megszakításokig és az innovációig
    • Szilícium-völgyi módszerek
  9. Luxus márka elindítása a digitális világban
    • A szociális hálózatok fontosságának megértése: web-marketing, kommunikáció, e-kereskedelem
    • CRM, internetes megfigyelés és üzleti intelligencia
  10. Figyelembe véve a luxusipar új fenntartható és társadalmi felelősségi kérdéseit
    • A fenntartható fejlődéstől a vállalati társadalmi felelősségvállalásig
    • A luxusiparhoz kapcsolódó fenntarthatósági jellemzők
    • Új luxus fogyasztók és új luxus piacok
  11. Egy tanulmányút Párizsba, a luxus és a divat fővárosa
    • Valódi merülés a márkák és a házak és üzleteik szívében
    • A márkák, a kultúra és a művészetek a márkák DNS-jének középpontjában állnak
    • Találkozók az ágazat vezetőivel, új koncepciók tervezőivel és fiatal vállalkozókkal, digitális szakértőkkel
    • Látogatások, műhelyek, kezdeményezés a létrehozáshoz és annak kezelése
    • Az ügyfelek tapasztalatainak megismerése in situ nagyobb márkaüzletekben
    • Szakmai cserék és tanácsadás a személyes fejlődésről
  12. Végső vállalkozói projekt
    Ezt az I. szintű, az állam által elismert programot a Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP) nyilvántartásba veszi.

Belépés

A Supe Luxe MBA Online a digitális korszak luxus menedzsmentjében és vállalkozói tevékenységében:

  • Egy elismert egyetemen szerzett diplomások, jó minőségűek és előadásokkal (főiskolai, mesterképzési vagy mérnöki programok)
  • Fiatal szakemberek, akik remélhetik, hogy felgyorsítják pályafutásukat
  • Diplomások, akik a Premium vagy Luxus szektorba szeretnének vállalni

A pályázóknak ki kell tölteniük a jelentkezési lapot, és csatolniuk kell egy fotót és egy önéletrajzot.

Egy vagy két ajánlólevél csatolható az alkalmazásfájlhoz.

Miután megkapta és kiválasztotta a fájlt, a zsűri gondosan átvizsgálja és kiválasztja a kijelölt jelölteket személyes találkozókon vagy elektronikus linken keresztül.

A teljes programra vonatkozó oktatási díj 14 200 € 2019 októberétől 2020 júliusáig.

Program oktatási nyelve:
  • Angol
Utoljára frissítve Február 28, 2019
Ez a kurzus On-line
Start Date
okt. 2019
Duration
12 hónapok
Nappali
Price
14,200 EUR
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
okt. 2019
End Date
Július 31, 2020
Jelentkezési határidő

okt. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Július 31, 2020