Read the Official Description

A luxus szektor vezető szerepet tölt be az irányítás és a marketing terén több évtizeden át. Az exkluzív ügyfelek és a rendkívül keresett alkalmazottak egyedülálló környezetet teremtve a Luxus üzletág számára olyan új gyakorlatok kialakítása érdekében, amelyek a szektorok és iparágak széles választékát meghatározzák. A Global Luxury Business megértése ma azt jelenti, hogy meg kell értened, hogyan lehet megbirkózni a kihívásokkal és gyors változásokkal, amelyek szintén lehetőséget nyújtanak új szereplők számára.

A hagyományos luxus és a globális / digitális zavar.

A luxus valójában a globalizáció és a digitalizálás ellentmondásai és kihívásai előtt áll. Hogyan kezelik a márkakereskedők ezeket a kihívásokat, és mi a fenntartható növekedés stratégiája a jövőben? Mi a luxus bevásárlói élmény új területe? Mik az e-kereskedelem és az omnichannel stratégiák? Ahogy a társadalmi médiumok és a befolyásolók erőteljesen nőnek, hogyan lehet létrehozni egy digitális kommunikációs stratégiát az "évezredek" és a luxus új fogyasztói számára?

Vállalkozás a digitális korban.

Mivel a luxusszektorok exponenciális fejlődést mutatnak, lehetőséget kínál az új szereplők számára új üzleti modellek kifejlesztésére, a globális csoportok által követetteken kívül. Új üzleti modellek jelennek meg, és a független márkák sikeresen követhetik az alternatív és innovatív stratégiákat. Hogyan lehet átalakítani az eredeti projektet és a szenvedélyt egy sikeres márkaprojektbe? Hogyan lehet hosszú távon megépíteni és fenntartani független márkákat? Ez a program a nyertes innovációs stratégiák és az új stratégiai megközelítések tervezésének irányítója, amely a vállalkozók, az alkotók, a tervezők, a menedzserek és azok számára, akik merészek kihívni a status quo-t, hogy lendületet kapjanak a luxusiparban.

A francia luxus üzlet az európai globalizációs mozgalom vezetője, és Párizs a középpontjában áll. Európa legnagyobb üzleti negyedének otthona Párizs vonzza a nemzetközi vezetőket és üzletembereket és a nőket a több mint 160 különböző nemzetiségű nemzetközi vezérigazgatók által irányított vállalkozások 20% -ával. A Cartier luxemburgi üzleti vezetőinek 1990-ben alapított iskola és még Cartier szék, a Sup de Luxe Franciaország első és vezető luxembourgi iskolája. A Sup de Luxe a világ egyik legnagyobb luxus MBA-jának minősítésével büszkélkedhet világszerte egyedülálló vállalati és öregségi hálózatán, amely lehetővé teszi hallgatóinak, hogy tanuljanak az iparág vezetői közül, és megszerezzék a szükséges ismereteket és felbecsülhetetlen kapcsolatokat, a luxusszektor után.

célok

A program általános célja a szakemberek képzése annak érdekében, hogy a luxusszektorban tevékenykedő vállalatok társadalmi-gazdasági környezetében változást és alkalmazkodást mutassanak.

Képesek lesznek:

  • Mutasson szaktudást az ágazat jellemzőiről.

  • Határozza meg a márka realisztikus és objektív pozícionálását, és készítse el azt a történetet, amely lehetővé teszi, hogy elérje a meghatározott célt.

  • Tartsuk tiszteletben a luxuságazat differenciáló hagyományának kulcsait, beépítve a digitális korszak eszközeit, módszereit és folyamatait.

  • Vezesse át a szervezetek átalakítását új projektek és vállalkozói kihívások leküzdésére.

Szerkezet

modul

ECTS

Története a luxus korszakokon keresztül

5

Luxus márka fejlesztése: Branding

5

A luxus új fogyasztói

5

Experiential Marketing

5

Luxusvállalat vezetése

5

Disztribúciós stratégiák: a megfelelő kombináció a csatornák között

5

Innováció menedzsmentje

5

Vállalkozói és üzembe helyezési módszertan

5

A luxusvilág bevezetése a digitális világban

5

Figyelembe véve a Luxusipar új fenntartható és társadalmi felelősségvállalási kérdéseit

5

Tartalom

1. A történelem a luxus korszakokon keresztül

  • Egyszer, Teremtők, márkák lettek: a luxus márkák történelme.

  • Az ipari forradalom: parfüm, kozmetikumok és kiegészítők

  • A luxusipar, a kilencvenes évek nagy váltása

2. Luxus márka fejlesztése: Branding

  • Márkakezelés méltányossága, Brand Image

  • Brand stretching és a Brand alliance

  • Luxus márkamenedzsment speciális kihívások

3. A luxus új fogyasztói

  • Ki a Luxus új fogyasztói?

  • Interkulturális menedzsment

4. Tapasztalati marketing

  • Vevői utazás tervezése, Brand Ambassadors,

  • Érzékszervi marketing, immerszív marketing, színházosítás, kiskereskedelmi tégla digitalizálása

  • Omnichannel ügyfél utazás, digitális élmények

5. Luxusvállalat vezetése

  • A pénzügyi iránymutatás: működési költségek és nyereség

  • Ár pozicionálási stratégia

  • Finanszírozási stratégiák: az induló vállalkozásoktól kezdve a tömegalapúságtól az IPO-kig

6. Elosztási stratégiák: a csatornák megfelelő keveréke

  • A kultúrák közötti összefüggések és a helyi sajátosságok fontosságának megértése.

  • Az elosztási módok fejlődése: szelektív forgalmazás, kiskereskedelem, forgalmazás, e-kereskedelem ...

  • törvények

7. Az innováció kezelése

  • A kreativitás és a kifejezések kezelése

  • Dekódolási trendek

8. Vállalkozói és üzembe helyezési módszertan

  • Digitális átalakulás: a hagyományos marketingektől a megszakításokig és az innovációig

  • A szilícium-völgyi módszerek luxus márka bevezetése a digitális világban

  • A szociális hálózatok fontosságának megértése: webmarketing, kommunikáció, e-kereskedelem.

  • CRM, internetes megfigyelés és üzleti intelligencia.

9. Luxus márka bevezetése a digitális világban

  • A szociális hálózatok fontosságának megértése: webmarketing, kommunikáció, e-kereskedelem.

  • CRM, internetes megfigyelés és üzleti intelligencia.

10. Figyelembe véve a luxusipar új fenntartható és társadalmi felelősségvállalási kérdéseit

  • A fenntartható fejlődéstől a vállalati társadalmi felelősségvállalásig

  • A luxusiparhoz kapcsolódó fenntarthatósági jellemzők

  • Új luxus fogyasztók és új luxus piacok

11. tanulmányi utazás Párizsba, a luxus és a divat fővárosába.

  • Valódi merítés a márkák és házak és üzleti tevékenységük szívében.

  • A történelem, a kultúra és a művészet a márka DNS-jének középpontjában áll.

  • Találkozók az ágazat vezetőivel, új koncepciók tervezőivel és fiatal vállalkozókkal, digitális szakemberekkel.

  • Látogatások, workshopok, kezdeményezés a létrehozáshoz és annak irányításához.

  • Az ügyfelek in situ tapasztalatainak megértése a nagyobb márkaboltokban.

  • Szakmai cserék és tanácsadás a személyes fejlődésre.

Belépés

Az MBA Online Luxury Management és Vállalkozás a digitális korban a következőket tervezték:

  • Egyetemi diplomával rendelkező, elismert egyetemisták, akik jó minőségűek és előadások (Bachelor, Master vagy Engineering Programs)
  • Fiatal szakemberek, akik remélik, hogy felgyorsítják karrierjüket.

A pályázóknak ki kell tölteniük a jelentkezési lapot, és csatolniuk kell egy fotót és egy önéletrajzot.

Egy vagy két ajánlólevél csatolható az alkalmazásfájlhoz.

Miután megkapta és kiválasztotta a fájlt, a zsűri gondosan átvizsgálja és kiválasztja a kijelölt jelölteket személyes találkozókon vagy elektronikus linken keresztül.

Program taught in:
Angol
Last updated August 28, 2018
This course is On-line
Start Date
szept. 2019
Duration
12 hónapok
Nappali
Price
14,200 EUR
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline

szept. 2019