Online Média MBA Üzleti Ügyviteli Mester

Online Média MBA Üzleti Ügyviteli Mesterek 2019 Tekintsd meg

Média MBA

Diákok, akik diplomával a Master of Business Administration (MBA) fokozat rendszerint töltött mintegy két évvel a tanulmány egy adott koncentrációban üzleti adminisztráció. Ahhoz, hogy beiratkozik egy MBA program, először is meg kell befejezni egy egyetemi programra, és a diplomát.

Mi az online MBA Media? Ez a fokozat odaítélése a diákok, akik tanfolyamokat, amelyek középpontjában a modern média, köztük a hatásai azt a mai kultúra, a tanulmány a jelenleg kialakulóban lévő médiumok, az üzleti szempontok a média, az irányítás és a termelés. Csoportokra stratégiai tervezés, a globális üzleti, gazdasági, a filmipar, a globális média marketing és zeneműkiadás. Online programok általában rugalmas, amely lehetővé teszi a diák, hogy töltsenek ki egy utat, amely megfelel az ő karrier célok.

Az előnyök kitöltő szak meghaladják az előnyöket tanult az osztályteremben.Tanulmányozásával média, a diákok megtanulják, hogy igényes a média és az út meg van osztva, valamint hogyan befolyásolja az emberek és a társadalom.

A pénzügyi költségek médiaprogramok függ, hogy melyik intézmény a tanuló beiratkozik. A költségek jelentősen eltérhetnek, ezért a leendő hallgató a kutatás a programokat, amelyek érdeklik őt alaposan, mielőtt kötelezettséget. Online programok pénzt takarítanak meg, annak a ténynek köszönhető, hogy nem áthelyezése vagy ingázik szükséges.

Diplomások egy MBA Media találják magukat nagy az igény, amikor kezdődik az álláskeresésben. Lehetséges karrier lehetőségek között egyre marketing menedzser, értékesítési igazgató, promóciók producer, ügyvezető igazgató és így tovább. Ez virágzó és gyorsan változó területén gyakran nagy a verseny, ami adhat a jelölt egy MBA a legnagyobb eséllyel biztosítja a legjobb munkahelyeket. Amellett, hogy mászni a ranglétrán, néhány diplomás dönt, hogy tovább előre az oktatás.

Folytatódó diplomáját egy izgalmas lépés, hogy az ember karrierjét. Ha többet szeretne megtudni a program keresni a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Mutass többet

MBA a Digitális Üzletágban

Three Points Digital Business School
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali 10 hónapok May 2019 Spanyolország Spain Online

A digitális ökoszisztéma minden céget érinti. A digitális átalakítás befolyásolja a szervezeti struktúrákat, a márka pozícionálását, a marketing és kommunikációs stratégiákat, az ügyfelek megszerzését és a back office folyamatok integrálását. [+]

A Legjobb Online Média MBA MBA-k 2019.

A digitális ökoszisztéma minden céget érinti. A digitális átalakítás befolyásolja a szervezeti struktúrákat, a márka pozícionálását, a marketing és kommunikációs stratégiákat, az ügyfelek megszerzését és a back office folyamatok integrálását. Ez a transzformáció egyre inkább szükséges a vállalatoknál a lehető legjobb stratégiákkal.

Az MBA abból áll, hogy megtanulja megépíteni egy üzleti modellt a digitalizálás körül az összes üzleti területről versenyképes módon. Ez a program fejleszti a vezetői, kritikai gondolkodási és döntéshozatali készségeket az internetes technológia körül, és hatása minden üzleti területen. Befejezése után a hallgatónak minden képessége lesz a digitális átalakulás és az innovációs folyamatok végrehajtásához és vezetéséhez.... [-]


MBA Online - Luxus menedzsment és vállalkozói készség a digitális korszakban

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
On-line Nappali 12 hónapok September 2019 Franciaország Paris

A luxus szektor vezető szerepet tölt be az irányítás és a marketing terén több évtizeden át. [+]

A luxus szektor vezető szerepet tölt be az irányítás és a marketing terén több évtizeden át. Az exkluzív ügyfelek és a rendkívül keresett alkalmazottak egyedülálló környezetet teremtve a Luxus üzletág számára olyan új gyakorlatok kialakítása érdekében, amelyek a szektorok és iparágak széles választékát meghatározzák. A Global Luxury Business megértése ma azt jelenti, hogy meg kell értened, hogyan lehet megbirkózni a kihívásokkal és gyors változásokkal, amelyek szintén lehetőséget nyújtanak új szereplők számára.

A hagyományos luxus és a globális / digitális zavar.

A luxus valójában a globalizáció és a digitalizálás ellentmondásai és kihívásai előtt áll. Hogyan kezelik a márkakereskedők ezeket a kihívásokat, és mi a fenntartható növekedés stratégiája a jövőben? Mi a luxus bevásárlói élmény új területe? Mik az e-kereskedelem és az omnichannel stratégiák? Ahogy a társadalmi médiumok és a befolyásolók erőteljesen nőnek, hogyan lehet létrehozni egy digitális kommunikációs stratégiát az "évezredek" és a luxus új fogyasztói számára?... [-]