MS a digitális marketingben és a médiában
Yeshiva University
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
12 - 21 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 28 800 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2023
* Ösztöndíjak azok számára, akik jogosultak
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az elmúlt évtized során a digitális marketing és a média a piaci rések szakterületéről a marketingszakemberek számára kötelező kompetencia területre vált. Világszerte több mint 2 milliárd ember van a közösségi médiában, és a Google felelős az okostelefonok keresési forgalmának 96 százalékáért, úgy tűnik, hogy a marketingtér gyorsan digitalizálódik. Ez az átalakítás izgalmas, jól fizető karriert hoz létre azoknak a marketingszakembereknek, akik rendelkeznek igény szerinti digitális marketing készségekkel. Csak New Yorkban több tízezer állásajánlat nyílik a digitális és a közösségi médiában, és több mint 25 000 pozíció van a marketing és marketing elemzések terén.
Ahhoz, hogy a diákok felkészülhessenek az iparági pályára, a program média- és tervezési, kommunikációs, társadalomtudományi és információs rendszerekből származik. A diákok elkészítik a projektalapú tantervet, amelynek célja a stratégiai gondolkodók, a cselekvők, és ami a legfontosabb, a holnapi marketingesek fejlesztése.
Ebben a programban a diákok:
- A közösségi média marketing, az SEM, a SEO, a mobil, az e-mail, a tartalom és a videó marketing módszereinek elsajátítása.
- Hozzon létre adatközpontú betekintést és KPI-ket a marketing elemzés legújabb eszközeinek és technikáinak felhasználásával, például a Google Trends, a Google Analytics, az R és a Tableau segítségével.
- Dolgozzon a valódi startupok projektjein a YU Innovation Lab révén.
- Ismerje meg a marketing menedzsment és a gyártókkal való együttműködés fortélyait.
- Tanulmányozzon az iparág vezető professzoraival, és építsen ki egy szakmai hálózatot New Yorkban.
Ösztöndíjak állnak rendelkezésre.
Tanterv
A rugalmas 30 kredites programot úgy tervezték, hogy a hallgatók dolgozni tudjanak, miközben diplomájukat online és egyetemi tanfolyamokkal egészítik ki. A hallgatók szabadon választhatnak csak olyan tanfolyamokat, amelyek érdeklik őket, és saját utat teremtenek a programon belül.
Fokozat követelmények
A diákok két szám közül választhatnak:
- Digitális és szociális stratégiák
- Marketing Analytics
Minden diák hat főkurzust (18 kredit) vesz igénybe, beleértve az egyénre szabott, projektalapú, a YU innovációs laboratóriumán át tartó kurzus tanfolyamot:
Törzsanyag
- Marketing menedzsment és stratégia
- Fogyasztói kutatási módszerek
- távközlés
- Márka menedzsment
- Fogyasztói magatartás és ügyfélkapcsolat-kezelés
- Capstone
Digitális és szociális stratégiák nyomon követik a választottakat
- Alkalmazott szociális média
- Digitális elbeszélés
- Webdesign és felhasználói élmény
- Web Analytics és SEO
- Különleges témák
- Független tanulmány
- gyakorlat
Marketing Analytics nyomon követése
- Strukturált adatkezelés
- Prediktív elemzés
- Vizuális tervezés és történetírás
- Web Analytics és SEO
- Különleges témák
- Független tanulmány
- gyakorlat
Ki kéne jelentkezni
A digitális marketing és média mesterei ideálisak azok számára, akik a marketing elvek és a marketing stratégia alkalmazásához szükséges készségek megszerzésére törekednek.
Marketing szakembereink kapukat nyitnak a pályakezdő és közepes marketingszakemberek, a friss diplomások és a pályaváltók előtt, akik a marketing menedzsment vezetői pozíciójába kívánnak kerülni. A hallgatók számos háttérrel rendelkeznek, beleértve, de nem kizárólag, a grafikai tervezést, a közösségi médiát, az újságírást, a fotózást és a videoprodukciót.
Karrier
A program végzősei felkészülnek a karrierekre, mint például
- Marketing igazgató
- Kreatív igazgató
- Digitális marketing menedzser
- SEO / SEM Manager
- Értékesítési vezető
- Márkaigazgató
- Termékfejlesztési menedzser
- PR-menedzser
- Piackutató elemző
- és több
Programigazgató
Maria Blekher, MBA, Ph.D., az MS marketing igazgatója
A Katz alapító csapatának részeként Dr. Blekher MBA-val és Ph.D.-vel rendelkezik. a marketing területén az izraeli Negev Ben-Gurion Egyetemről. Dr. Blekher úgy véli, hogy a tudás képes létrehozni a változásokat, ezért ezeket fel kell használni és gyakorlati módon kell felhasználni. Kidolgozta a Sy Syms Business School egyedülálló üzleti kurzusát izraeli környezetben, ahol a marketing és a marketing kutatás alapelveit is oktatja. Tanult a menedzsment, az üzleti adminisztráció és az ipari mérnöki menedzsment tanszékeken is a Ben-Gurion Egyetemen posztgraduális és egyetemi szinten. Dr. Blekher a MadeInIsrael.Info alapítója - egy online oktatási platform, amely összeköti az amerikai zsidó közösséget Izraellel azáltal, hogy információkat nyújt az izraeli vállalkozásokról és márkákról.
Felvételi
A digitális marketing és média programban az online MS sikeres pályázóknak akkreditált főiskolai vagy egyetemi diplomát kell biztosítaniuk. A pályázóknak ki kell tölteniük az online alkalmazást, és be kell nyújtaniuk a következőket:
- Minden résztvevő egyetem hivatalos átirata
- Személyes nyilatkozat, amely leírja az Ön céljait és elkötelezettségét, hogy hozzájáruljon az MS programhoz és teljesítse azt
- Két tudományos vagy szakmai ajánló levél
- TOEFL pontszámok (nem anyanyelvűek számára)
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc Marketing Online
- Online
MSc Globális Digitális Marketing
- Online United Kingdom
MSc digitális marketing és e-business
- Online United Kingdom