MSc Marketing Online
The University of Law Business School Online
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 11 300
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jun 2024
Bevezetés
Az MSc Marketing Online ideális azok számára, akik marketinges karriert szeretnének folytatni, előrelépni vagy váltani. Ez a kurzus a legmodernebb marketingcsatornákra, koncepciókra és fejlesztésekre helyezi a hangsúlyt. A kurzus sikeres elvégzése után a brit egyetemeken vagy online tanuló hallgatók MSc-jük mellett megkapják a CMI 7. szintű stratégiai menedzsment és vezetési bizonyítványt (7C1V2).
A kurzus online vagy az egyetemen tanulható. A kifejezetten a mai marketing kihívásainak megfelelően kifejlesztett modulokkal a diploma megszerzése után jó helyzetben lesz ahhoz, hogy magasabb szintű, nemzetközi marketinges szerepkörbe lépjen. A kurzus online és szemtől szembe, valamint teljes (1 év) vagy részmunkaidős (2 év) tanulásra is elérhető.
A munkaviszonyban álló posztgraduális hallgatók 94%-a magasan képzett szakmákban dolgozott 15 hónappal a diploma megszerzése után (2018/19 Graduate Outcomes adatok). HESA adatokat tartalmaz © HESA 2021
Az ULaw Business School karrier-központú kurzusait úgy alakították ki, hogy segítsenek a hallgatóknak elsajátítani a munkaadók által keresett kereskedelmi készségeket és megértést. Annyira biztosak vagyunk abban, hogy sikeres lesz az egyik Business Master kurzusunk, amelyet foglalkoztatási ígéretünket ajánljuk. Ha a diploma megszerzése utáni első 9 hónapban nem kap munkát, visszaadjuk a tanfolyam díját – 50% készpénz-visszatérítésként és 50% jóváírás egy másik tanfolyamra.*
*Feltételek és feltételek érvényesek.
Tanfolyami követelmények
- 2:2 vagy magasabb az Egyesült Királyságban szerzett alapképzésből vagy azzal egyenértékű képesítésből.
- Nemzetközi követelmények - az IELTS 6.5-ös vagy magasabb szintű angol nyelvi szintje, minden komponensben legalább 5,5.
tanfolyam részletei
Az MSc Marketing célja, hogy hallgatóinkat olyan ismeretekkel és készségekkel ruházza fel, amelyek a legmodernebb marketingstratégiák nemzeti és globális kontextusban történő kidolgozásához szükségesek mind a stabilitás, mind a bizonytalanság időszakaiban.
Ezt a kurzust olyan akadémikusok tartják, akik kiterjedt, valós tapasztalattal rendelkeznek kis csoportméretekben, hogy nagyobb interakciót és személyre szabott tanulási élményt biztosítsanak. A marketing elméleti koncepcióit valós esettanulmányokra alkalmazza, gyakorlati környezetben, és lehetősége lesz szakmai testületekkel, munkaadókkal való együttműködésre és vállalkozói tevékenységre is.
Bemutatja a legújabb digitális és marketingtechnológiákat, valamint azt, hogy hatékony adatvezérelt marketingstratégiák segítségével hogyan növelheti az ügyfelek elköteleződését. Megvizsgálják a márkamenedzsmentet, valamint a legújabb közösségimédia-csatornákat, és azt, hogyan lehet ezeket hatékonyan kihasználni.
A mai üzleti munkaadók által keresett szakértelemmel szerez diplomát, hogy karrierjét magasabb szintre emelje a marketingmenedzsment területén, beleértve a digitális kommunikációt és az ügyfelek viselkedését.
Tanfolyami információk
Értékelés
Önt formálisan értékelik egyéni feladatok, csoportmunka és szakdolgozat / projektmunka keverékén keresztül.
Szerkezet
Ez a kurzus innovatívan rugalmas felépítésű, speciális értékelésekkel, amelyek elősegítik a hatékony tanulást.
Tanfolyam modulok
Ez a tanfolyam teljes munkaidőben (1 év) és részmunkaidőben (2 év) is elérhető. A nappali tagozatos tanulmányi módban a hallgatók félévente 60 kreditet teljesítenek, a részmunkaidőben pedig 30 kreditet félévenként.
- Globális üzleti stratégia (15 kredit)
- Innovációmenedzsment a digitális korban (15 kredit)
- Siker az üzleti etikán keresztül (15 kredit)
- Márkamenedzsment és közösségi média (15 kredit)
- Marketing és digitális technológiák (15 kredit)
- Fogyasztói magatartás (15 kredit)
- Nemzetközi marketing (15 kredit)
- Digitális marketing elemzés (15 kredit)
- Stratégiák a digitális gazdaság számára (15 kredit)
- Üzleti projekt (45 kredit)
- Szakmai fejlődés (nem kredit)
Hogyan kell alkalmazni
A tanfolyamra közvetlenül az egyetemen lehet jelentkezni.