MSc Nemzetközi Divatmarketing
The University of Manchester Worldwide China Centre
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
GBP 19 500 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* négy részletben fizethető
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ahogy a divatipar fejlődik, egyre nagyobb szükség van arra, hogy a divatüzleti szakemberek erős elméleti és alkalmazott ismeretekkel rendelkezzenek a kortárs divat üzleti környezet megértéséhez. Ez a tanfolyam megfelel az Ön igényeinek, függetlenül attól, hogy fejleszteni kívánja készségeit, a divatiparba szeretne belépni, vagy magasabb pozícióra jelentkezik.
Egyedülálló online mesterkurzusunk a Nemzetközi Divatmarketing témakörben a divat- és textilipari régóta fennálló, nemzetközileg elismert képesítéseink erősségeire épít. Egyesíti az akadémiai kiválóságot azokkal a fejlesztési készségekkel, amelyek elengedhetetlenek a globális divatiparban való karrierhez, és lehetővé teszi, hogy egyszerre dolgozzon és tanuljon.
Sikeres diplomásként rendelkezel azokkal a tudással és készségekkel, amelyek felkészítik Önt egy nagyszerű karrierre a divat és a kiskereskedelem területén. Végzettjeink olyan jól ismert, ikonikus márkáknál szereztek beszerzett szakmákat, mint vásárlók, marketingesek és PR-vezetők, mint például a Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi stb.
A kurzus kiemelései
- Értékes lehetőségek tanulni a divatipar vezető szakértőitől és vezetőitől.
- Fejlessze karrierjét és növelje személyes márkáját öregdiák hálózatunkkal.
- Legyen divatmarketinges globális jövőképpel.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditált.
Belépők
Tanterv
Tanfolyami egységek
Nemzetközi divatmarketing
- Jelenlegi és jövőbeli külső környezeti elemzés
- Feltörekvő piacok és piacra lépési módszerek
- Globális fogyasztói kultúra és globális állampolgárság
Stratégiai márkamenedzsment
- Stratégiai márkamenedzsment üzleti modellek és koncepciók
- Vállalati márkaépítés és fogyasztói márkaépítés
- Luxusmárka marketing
Divat fogyasztói magatartás
- A piac és a vásárlói igények megértése
- A kulturális és szociológiai változások hatása a fogyasztókra és a piacokra
- A véleményformálók és a változást előidézők, valamint hatásuk a divatvilág átalakítására
Divatmarketing kommunikáció
- Reklám és PR a divatiparban
- Integrált marketingkommunikáció (IMC)
- Innováció és etika a divatmédiában és a kommunikációban
Nemzetközi Divat Kiskereskedelmi Menedzsment
- Kiskereskedelmi forgalmazás és csatornafejlesztés
- Az omnichannel fogyasztó és vásárlói útjuk megértése
- A kiskereskedelmi vásárlási ciklus
Kortárs kérdések
- Etika, fenntarthatóság és divatfogyasztás
- Innovációk a digitális technológiákban
- Élményi fogyasztás
Kutatási készségek a gyakorlatban
- Kutatási kérdések megfogalmazása
- Irodalmi áttekintés készítése
- Kutatástervezés és etikai megfontolások
- Hatékony adatgyűjtés, elemzés, értékelés és kommunikáció
Képtár
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Business (marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Business (marketing) (feltöltés)
- Online
Online MSc Marketing
- Glasgow, Egyesült Királyság