MSc digitális marketing és elemzés
Aston University Online
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
GBP 9 500
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Növelje a marketing ismereteit és hatását a folyamatosan fejlődő technológiákkal. Az Aston Egyetem távoktatási MSc Digital Marketing & Analytics programja a marketing és az analitika központi elméleteire helyezi a hangsúlyt, valamint arra a képességre, hogy kritikusan gondolkodjon és hatékonyan reagáljon a különböző kihívásokkal szemben. Ön olyan önbizalommal és készségekkel lesz felvértezve, amelyek mind az adatvezérelt, mind a hagyományos marketing megközelítések sikeréhez vezetnek.
Belépők
Tanterv
120 kreditóra modult és 60 kreditóra szakdolgozatot fog teljesíteni. Az alábbiakban egy minta a modulokból látható.
Üzleti elemzés a gyakorlatban (15 kredit)
A modul célja, hogy megismertesse Önt számos prediktív és előíró üzleti elemzési technikával, amelyek különböző ágazatokban alkalmazhatók, mint például a marketingelemzés, a pénzügyi elemzés és mások.
Digitális marketing (15 kredit)
A modul célja, hogy bemutassa Önnek a digitális piac fontosságát a modern gazdaságban, valamint a marketingvezető számára elérhető digitális eszközök és technikák széles körét az átfogó marketingstratégiája részeként.
Nemzetközi marketing menedzsment (15 kredit)
Ennek a modulnak az a célja, hogy megismerje a nemzetközi marketingtevékenységek sikeres lebonyolításához szükséges speciális követelményeket.
Szoftver az Analytics számára (15 kredit)
Ez a modul a fejlett adatelemzés elvégzéséhez szükséges programozási ismereteket fejleszti. Ezeket az adatelemzési készségeket ma már általánosan elvárják az adatelemzőket alkalmazni kívánó szervezetek, és a modul célja ennek az igénynek a kielégítése. A modul biztosítja az alapvető adatelemzés elvégzéséhez és a program következő moduljaiban a feladatok elvégzéséhez szükséges ismereteket és készségeket.
Karrierlehetőségek
A munkaadók világszerte elismerik
A diplomások számos területen és tudományterületen léptek be, beleértve az emberi erőforrásokat, a stratégiai menedzsmentet, az üzemeltetést, a marketinget és a számvitelt. A friss diplomások által betöltött pozíciók országok és kontinensek széles skáláját ölelik fel. Néhány példa:
- Márkaaktiválási ügyvezető – Unilever (Egyesült Arab Emírségek)
- Kommunikációs és képzési vezető – Tesco (Egyesült Királyság)
- Vezetési tanácsadó – Deloitte (India)
- Vezető üzleti elemző – Lloyds TSB (Egyesült Királyság)
- Stratégiai projektvezető – Rolls-Royce (Egyesült Királyság)
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Üzleti Agility
- Online
MSc adatkezelésből és üzleti elemzésből
- Online
PG Dip Business and Management (Üzleti elemzés)
- Online United Kingdom