Marketing fokozat
London School of Design and Marketing (PT)
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Portugál, Spanyol, Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
30 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 11 385 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 3450,00 GBP szintenként (3 szint). Jelentkezés: 180,00 GBP
Bevezetés
Három nyelven (angol, spanyol és portugál) rendelkezésre álló online tanintézet vagyunk Londonban, de világszerte elérhető online tanfolyamokkal.
Miért a Marketing fokozat?
Globális korszakban és hatalmas versenyképességgel a vállalatoknak meg kell különböztetniük magukat, és szakosodott humán erőforrásokat kell szerezniük. Ez a szükséglet növeli a magasan képzett szakemberek fejlett marketing készségeivel, erős problémamegoldó készségeivel és stratégiai és kreatív gondolkodásával kapcsolatos igényét.
A londoni Design és Marketing Iskola Marketing fokozata jelentős lépés lesz a karrieredben, amely három fő eszközt biztosít:
A tudás: szilárd ismeretek megszerzése fogalmak, eszközök, modellek és gyakorlatok tekintetében;
Képességek: sikeres projektek létrehozása, tervezése, megvalósítása és vezetése;
Hozzáállás: olyan kulcsfontosságú személyes jellemzők kialakítása, mint a stratégiai gondolkodás, a módszertan, az autonómia, a rugalmasság és az önbizalom.
Az LSDM Marketing Diploma kizárólag online, angol, spanyol és portugál nyelven érhető el.
London Design és Marketing School
Ahol a Passion foglalkozásúvá válik
Kar
A kar képzett, tapasztalt és elismert tanárokból áll. A doktori szintű akadémiai képzés mellett konszolidált szakmai karriert is bemutatnak, amely összekapcsolja az akadémiai komponenst a munkaerőpiaccal.
Oktatóközpont
Az LSDM hallgatókat hetente követik a Tutor Centeren keresztül, amely a marketingre specializálódott oktatócsapatból áll, mester szintű képzéssel és bevált többéves tapasztalattal. A Tutor Center angol, spanyol és portugál nyelven is elérhető.
Szerkezet
A Marketing fokozata 100% -ban online, a tanuláshoz tervezett, a hallgatók rendelkezésre állása szerint, nincs rögzített ütemezés. Ez azt jelenti, hogy az LSDM hallgató meghatározza, mikor és hol érheti el a tartalom tartalmát, valamint az értékelési munkák teljesítményét. Csak a végleges dokumentumokat és egy-egy-egy prezentációt kell ütemezni meghatározott időpontokban, és időben közölni kell az LSDM hallgatókkal.
Körülbelül 36 hónap alatt az LSDM hallgatók a Bachelor's Degree in Marketing által akkreditált University of Creative Arts (UCA), az egyik legjobb szakosodott egyetemek az Egyesült Királyságban.
- A kurzus során alkalmazott tanítási és tanulási módszerek:
- Angol, spanyol és portugál nyelven;
- Legfeljebb 3 egység egyszerre és egy végső projekt;
- Az egység tartalma aszinkron és heti témákban szerveződik;
- A tanítóközpont támogatást és interakciót nyújt a hallgató számára;
- Online források (pl. Előadások, szemináriumok és megbeszélések, oktatóanyagok és ülések, visszajelzések, fórumok és online vitacsoportok megkönnyítése, gyakorlati feladatok).
Képtár
Tanterv
tanfolyam áttekintése
Bevezetés
A Marketing fokozata azoknak készült, akik új marketing készségeket és ismereteket szeretnének elsajátítani, népszerűsítve a menedzsment és marketing megoldásokat és javaslatokat. A tanfolyam a stratégiai és kreatív gondolkodást helyezi előtérbe a marketingmenedzsmentben azáltal, hogy az LSDM hallgatókat az üzleti környezet marketing gyakorlatának ismereteivel és megértésével látja el. Magas gyakorlati összetevője lehetővé teszi az LSDM hallgatók számára a marketing menedzsment stratégiák, folyamatok, elemzési és értékelési technikák keretének létrehozását.
Tanulási készségek
A Marketing diploma felkészíti a szakembereket a marketing és menedzsment különböző területeire, fejlett, átfogó, koordinált és a legújabb fejlesztésekkel támogatott tudományos és technológiai területeken. Az LSDM Marketing Tanfolyam tervét kidolgozták és három különböző szakaszra osztották:
1. lépés
A tanfolyam első évének megfelelő első szakasz célja, hogy a hallgatók megismerjék és megértsék a fogalmakat, eszközöket és modelleket, valamint a megfelelő kölcsönös kapcsolatokat a marketing ismeretek kulcsfontosságú területein. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatóitól elvárják, hogy képesek legyenek meghatározni a marketingmenedzsmenthez kapcsolódó üzleti fogalmakat és problémákat, valamint alkalmazni tudják a kutatási eszközöket és módszereket. Általában a következő készségeket fejlesztik:
A marketingkoncepció, annak elérhetősége és fontossága a mai világban;
A jelenlegi irányítási modellek integrálása és megértése, a DDA trilógia alapján (diagnózis, döntés, cselekvés);
Szilárd diagnózis alapján, a lehetőségek ablakainak azonosítása;
Diagnosztikai egyensúly és marketing stratégia;
Stratégiák kalibrálása és döntéshozatala, célok megfogalmazása, szegmentálás, fókusz, pozicionálás és marketing-mix;
A cselekvési tervek a végrehajtási elvekre összpontosítanak, célja az egyének és szervezetek kielégítése, de összhangban vannak a környezetvédelmi és vállalati célokkal.
2. lépés
A második szakasz, amely a tanfolyam második évének felel meg, célja, hogy az LSDM hallgatóknak olyan készségeket biztosítson, amelyek segítik őket a korábban megszerzett ismeretekre alkalmazott projektek tervezésében, vezetésében és befejezésében. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók fejlesztik a kutatási készségeket, és képesek lesznek adatokról, ötletekről, következtetésekről és/vagy ajánlásokról jelentéseket készíteni, minőségi prezentációkat készíteni, statisztikai eszközöket használni az adatok gyűjtéséhez, elemzéséhez és értelmezéséhez, megragadni a fejlesztési lehetőségeket és kipróbálni új elképzelések és viselkedések.
3. lépés
A harmadik szakasz, amely a tanfolyam harmadik évének felel meg, célja a korábbi tantervi egységekben megszerzett ismeretek és a haladás önbizalommal, realizmussal és vállalkozói készséggel való megszilárdítása. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók a következő készségek révén fejlesztik végső kurzusprojektjüket:
Rugalmasság: különböző projektek és perspektívák kezelése;
Önbizalom: bizalom saját kompetenciájában és teljesítményében;
Realizmus: saját képességeinek objektív értékelése;
Vállalkozás: képesség ötlet, termék vagy vállalkozás fejlesztésére és értékesítésére;
Nyitott elme: nemzetközi gondolkodás, proaktív viselkedés kialakítása.
Karrierlehetőségek
Címzettek és szakmai kilátások
A marketing diploma olyan hallgatókat, szakembereket, menedzsereket és vállalkozókat céloz meg, akik ambiciózusak vagy konszolidált karriert dolgoznak a marketing szektorban. A marketing szakos hallgatóknak lehetőségük lesz kommunikációs ügynökségekben, vállalatokban dolgozni különböző értékesítési vagy termék- vagy szolgáltatásfejlesztési területeken, piackutatásban, digitális marketingben és reklámban, többek között marketing menedzserek, kreatívok, marketingmenedzserek ügyfelei, üzletvezetők pozícióit vállalva. .