Marketing stratégia a reklámhéttel és a Raja Rajamannar tanfolyammal - Reklámhét
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
8 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 39 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a 7 napos ingyenes próbaidőszak után havonta 39 dollárt fizethet, hogy tovább tanuljon online
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Fedezze fel a marketingstratégiát a Mastercard globális CMO, Raja Rajamannar és marketing szakértők tanításával a Advertising Weeken.
Hozzon létre hatékony marketing kampányokat és fejlessze a stratégiai marketing készségeit
Ismerje meg, hogyan lehet hatékony marketingstratégiát felépíteni a nagy márkák inspirációjával
Ez a Reklámhét ExpertTrackje a díjnyertes, világszínvonalú marketingszakemberek mellett segíti Önt a stratégiai marketing képességeinek fejlesztésében. Raja Rajamannar, a Mastercard globális vezető marketingese és a Hirdetők Világszövetségének elnöke vezeti a tanfolyamokat a marketing stratégia megközelítésével, a Quantum Marketing című könyve alapján.
Megtanulod maximalizálni a márkakampányok hatását, elősegítve ezzel karriered előrehaladását és a kiemelkedést a folyamatosan változó marketing világban.
A szakértői pálya többi tanfolyamán mindent áttekint, a Tesla vírusmarketing-mutatványaitól kezdve annak elemzéséig, hogy a Volkswagen hogyan alkalmazza a márkahűséget. Lenyűgöző betekintést nyerhet a világ legsikeresebb globális marketing stratégiáiba.
Raja Rajamannar, a Mastercard marketing igazgatója és a Hirdetők Világszövetségének elnöke megértse a kvantummarketinget
Az első tanfolyamot Raja Rajamannar vezeti, a világ egyik leghíresebb és legdíszesebb marketingese. A Mastercard marketing tisztje és a Hirdetők Világszövetségének elnöke. Az üzleti bestseller Quantum Marketing szerzőjeként meghatározza, hogy mire kell összpontosítania a marketingszakembereknek, hogy holnap sikeresek legyenek.
Végigvezeti Önt a Quantum Marketing szemléletén, amely elmagyarázza, mit kell tudni a marketingszakembereknek a karrier megkezdéséhez, kiterjedve az olyan területekre, mint az adatok, a mesterséges intelligencia, a többszenzoros marketing és az ügyfelek hűsége.
A Quantum Marketing című könyvének meglátásai alapján ez a videó alapú tanfolyam segít megérteni, hogy mire van szükségük a gondolkodásmód-marketingszakembereknek közvetlenül a világ egyik legfontosabb marketingszakemberétől.
Fejlessze a márka identitását
Megismerheti annak fontosságát, hogy olyan marketing identitást építsen ki, amely hű a márkájához és a szervezetéhez, és idővel ragaszkodik az alapvető marketingstratégiához.
Lehetőség nyílik olyan tevékenységekben és megbeszélésekben való részvételre, amelyek arra kérik Önt, hogy határozza meg küldetését és jövőképét a márkájához, és készítse el saját márkanevét.
Az ExpertTrack végére magabiztosnak találhatja magát, hogy jól definiált marketing tervet készíthet, amely figyelembe veszi a szervezet céljait, a márkaidentitást és a célközönséget.
Fokozza a tartalommarketing hatását
Az utolsó tanfolyamon a tartalommarketing különböző típusait veszi figyelembe, többek között:
- blogok
- közösségi tartalom
- podcastok
- gondolatvezetés
Megtudhatja, hogyan lehet ezeket kihasználni a SEO növelésére, a webhely forgalmának csatornázására és az értékesítési konverziók növelésére.
Fedezze fel és határozza meg az ügyfél személyét
Az ügyfelek igényeinek és vágyainak ismerete minden jó marketing stratégia kulcseleme.
Az ExpertTrack kulcsfontosságú módszereket kínál a potenciális ügyfelek megértéséhez az ügyfélprofilozás, az ügyfélszemélyek és a közönség szegmentálása révén.
Értékelni fogja azokat a főbb marketingmodelleket, amelyekkel marketingstratégiáját megalapozhatja, és azt, hogyan lehet stratégiáját világos tervvé alakítani.
A tanfolyamok során lehetősége lesz felfedezni a különféle marketing csatornákat, és megvizsgálni, hogy melyek lehetnek a leghatékonyabbak a szervezete számára.
Kulcsfontosságú ismeretek, amelyeket megtanul
- értékesítés
- Digitális marketing
- Tartalom marketing
- Tartalom
- Stratégia
- Tervezés
- Mérés
- Branding
Tapasztalat szükségesAz ExpertTrack használatához nincs szükség előzetes tapasztalatra. Mind a marketing előtt álló, mind a tapasztaltabb, hivatalos képzés nélküli marketingesek profitálhatnak ezekből a tanfolyamokból. | ElkezdeniEz a tanfolyam mindazoknak szól, akik marketing karriert kezdenek, és szeretnék megismerni a stratégiai marketing gondolkodásmódot, valamint azok számára, akik pályafutásukat először a marketing területén kezdték át. Mivel a dolgozó marketingesek csupán 25% -a rendelkezik marketing diplomával, ez a tanfolyam azok számára is hasznos lesz, akik korábban nem foglalkoztak a marketing stratégiával. |
Az ExpertTrack tanfolyam áttekintése
- Kvantummarketing Raja Rajamannarral
Raja Rajamannar marketingvezetőnek a marketingesekről alkotott személyes véleményéről tudnia kell, hogy holnap sikeresek lehessenek. - Marketing stratégia a reklámhéttel
Teslától a Mastercardig elemezd, hogyan határozta meg a marketing stratégia a világ néhány legnagyobb márkájának sikerét. - Stratégiai márkamenedzsment és reklámhét
Fedezze fel a nagy márka menedzsment titkát, és tanuljon meg egy innovatív, hosszú távú márkastratégiát. - Tartalmi marketing stratégia a reklámhéttel
Tanulja meg a tartalommarketing stratégiát a szakma legjobbjaitól, a Nike, a Goop, a Glossier, a Burger King és egyéb információk segítségével.
Hogyan működnek az ExpertTracks
Csatlakozzon egy ExpertTrackhez, hogy elsajátítsa az új készségeket a kiválasztott szakterületen. Végezzen el egy témakörre összpontosító tanfolyamot a saját tempójában, és tegye le a végső értékelést, hogy megszerezze a digitális tanúsítvány díját, amely bizonyítja szakértelmét.
Csatlakozzon egy ingyenes 7 napos próbaverzióhoz Döntse el, hogy az ExpertTrack az Ön számára megfelelő-e, és egy hétig ingyenes hozzáférést biztosít a tanfolyamok és értékelések teljes készletéhez. | Tanulj tovább 39 dollárért havonta Fizessen havi 39 dolláros előfizetési díjat mindaddig, amíg az ExpertTrack kitöltéséhez szükséges. A saját tempójában tanulhat, és bármikor lemondhatja. | Nyerjen digitális tanúsítványokat Minden elvégzett tanfolyamról kapjon tanúsítványt, és tegye le a záróvizsgát, hogy digitális tanúsítványt szerezzen, amelyet megoszthat szakmai hálózatával. | Legyen szakértő Használja a szakképzését, hogy tovább haladjon karrierje során, vagy építsen szaktudást azokon a területeken, amelyekért rajong. |
Kivel fogsz tanulni?
Ruth Mortimer
A Advertising Week globális oktatási igazgatója. Vezetem a gondolatvezetésünket és az AWLearn tanulási platformunkat.
Brendan Porter
A tanfolyam támogató oktatója Brendan Porter, a marketing állandóan kíváncsi fogyasztója. Számos iparágban dolgozik, beleértve a vendéglátást, a CPG-t és a szórakozást
Világszínvonalú tanulás
Reklámhét
Az AWLearn a Advertising Week oktatási ága. A Advertising Week egy globális gondolatvezetési szervezet. Az AWLearn filozófiája az, hogy minden tanfolyamunk és tanulásunk ugyanazt a filozófiát követi: Oktatás, Szórakoztatás, Engedélyezés. Ez azt jelenti, hogy tanfolyamaink oktatási felügyeletet kínálnak egy adott témában; valós szórakoztató esettanulmányokat használunk olyan szakemberek bevonásával, akik már elvégzik ezeket a munkákat, és megmutatjuk azokat a taktikákat, amelyek lehetővé teszik, hogy előrelépjen a karrierjében.
Kezdje el a tanulást még ma - ingyenes 7 napos próbaidőszak
Az ingyenes próbaidőszak után:
- Fizessen havonta 39 dollárt az online tanulás folytatásáért
- Teljesen ellenőrizheti előfizetését; bármikor lemondhatod
- Dolgozzon a saját tempójában, és állítsa be a saját határidejét minden szakaszban
- Csak akkor fizessen, amíg tanul; az előfizetés automatikusan törlődik, ha befejezi
- Teljesítsen online felméréseket, hogy tesztelje tudását és bizonyítsa készségeit
- Nyerjen digitális tanfolyami bizonyítványokat és egy végső díjat, amelyet megoszthat online, a potenciális munkaadókkal és a szakmai hálózattal
- Az előfizetés lejárta után is hozzáférjen az elvégzett tanfolyamok tartalmához
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc stratégiai digitális marketing
- Online United Kingdom
BA (Hons) Business (marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Business (marketing) (feltöltés)
- Online