Master of Arts felsőoktatási hallgatók és vezetés
Royal Roads University
Kulcs információ
Campus helye
Victoria, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
CAD 33 920 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* A tandíj a teljes programra vonatkozik: 31 976 dollár (nemzetközi hallgatók), 25 265 dollár (belföldi hallgatók).
Bevezetés
A Master of Arts a felsőoktatási igazgatásban és a vezetésben egy kétéves, 33 kredit program, amely a diplomások számára biztosítja azokat az ismereteket és készségeket, amelyek szükségesek a hatékony vezetéshez az összetett és változó felsőoktatási környezetben. Ez a program a felsőoktatás adminisztrátorai és vezetői számára készült, akik elő akarják mozdítani a rendszerszemléletű gondolkodás, a vezetéselmélet, a felsőoktatási szakirodalom és kutatás, a kritikus gondolkodás, a stratégiai tervezés és az értelmes változás vezetését.
Program leírása
A Master of Arts in Felsőoktatási Igazgatás és Vezetés (MAHEAL) egy kétéves, 33 kredit program, amely az Ön számára szükséges ismereteket és készségeket biztosítja a hatékony vezetéshez az összetett és változó felsőoktatási környezetekben. Ez a program felkészíti Önt az együttműködéshez szükséges készségek fejlesztésére, rendszer-áttekintésre szervezete szempontjából, tartós kapcsolatok és partnerségek kiépítésére, bizonyítékokon alapuló döntések meghozatalára, kritikus gondolkodásra, stratégiai tervezésre és értelmes oktatási változások vezetésére.
A terület jelenlegi vezetőivel együttműködve tervezett MAHEAL program lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy:
- Vizsgálja meg az elmélet és a gyakorlat kapcsolatát a felsőoktatási környezetben;
- Sajátítsák el azokat az ismereteket, készségeket és gondolkodásmódot, amelyeknek hatékonyaknak kell lenniük a középiskola utáni saját munkakörnyezetükben;
- Jobban megértsék a felsőoktatás adminisztrátorainak problémáit, valamint azok kezelésének és megoldásának módját és
- Növelje képességüket a felsőoktatási vezetői területen elért kutatási eredmények kritikus értékelésére, és alkalmazzák ezeket az ismereteket a gyakorlatban.
Ez a program lehetővé teszi a tanulás testreszabását két szakosítási lehetőség közül: a nemzetközi oktatás üzleti fejlesztésének specializációja vagy a felsőoktatás rendszervezetésének specializációja, valamint két program befejezési lehetőség közül választhat, beleértve egy kutatási cikket (másodlagos kutatás) vagy egy tézis (primer kutatás).
Szakterületi lehetőségek:
- Üzletfejlesztés a nemzetközi oktatásban - Ideális azoknak a hallgatóknak, akik a nemzetközi oktatási kontextusban a vezetésre kívánnak összpontosítani.
- Rendszervezetés a felsőoktatásban - ideális azoknak a hallgatóknak, akik mélyen meg akarják ismerni a rendszerszemléletet, hogy értelmes oktatási változásokat hozzanak létre
Kinek szól?
A MAHEAL programot a középiskolát követő oktatási környezet jelenlegi vagy pályára lépő vezetői számára tervezték, akik bővíteni akarják szakértelmüket, és új készségeket és képesítéseket szeretnének megszerezni a felsőoktatás adminisztrációja és vezetése terén, karrierjük előrehaladásához vagy átirányításához. A program hallgatóinak rendelkezniük kell a felsőoktatási ismeretekkel és tapasztalattal, hogy többet tudjanak megtudni, látogasson el a program felvételi oldalára.
Azokat a jelentkezőket, akik nem rendelkeznek hivatalos felvételi képesítéssel rendelkező akadémiai végzettséggel, mind a formális végzettségük, mind az informális tanulásuk alapján értékelhetünk, a rugalmas felvételi politikának megfelelően . Kérjük, látogasson el a program felvételi oldalára további információkért.
Eredmények
A diplomások meg fogják érteni az oktatási fejlesztési koncepciókat és a kutatást, és képesek lesznek gyakorlati eszközöket és stratégiákat alkalmazni a problémák megoldására, a kihívásokra és a hallgatói teljesítmény és az intézményi növekedés támogatásával kapcsolatos lehetőségekre.
A diplomások:
- A közös értékek, a jövőkép, a küldetés és a célok együttes fejlesztésének és megvalósításának elősegítése a tanulás és a teljesítmény elérése érdekében;
- Megérteni és használni a változás és a fejlesztési folyamatokat a tanulói tanulás és az intézményi növekedés támogatására;
- Építsen pozitív és hatékony kapcsolatokat az intézmény és a nagyobb közösség között;
- Integrálja a bizonyítékokon alapuló döntéshozatali megközelítéseket az adminisztratív vezetési gyakorlatokra a növekedés és a fejlesztés támogatása érdekében;
- Jelentős önértékelés és önismeret bevonása a vezetői készségek, a pozitív kapcsolatok és a szakmai célok növelése érdekében;
- Olyan rendszerek alkalmazása, amelyek a felsőoktatási intézményi környezet stratégiai tervezésére és irányítására irányulnak a diákok tanulásának támogatására;
- A hatékony pénzügyi tervezés / költségvetés-tervezés és a projektmenedzsment gyakorlat bevonása a szervezeti célok támogatása érdekében;
- A befogadó intézményi kultúra és az éghajlat fenntartása és fenntartása a diákok tanulásának és a kar és a személyzet szakmai fejlődésének támogatása érdekében;
- Kritikusan elemezze a vezető saját szervezeti kontextusát a meglévő kulturális normák, a nemzeti / nemzetközi trendek és a globális perspektívák figyelembe vételével;
- Valós és értelmes stratégiák végrehajtása a program minőségének biztosítása érdekében; és
- Vezessünk együttes és szisztematikus vizsgálati folyamatokat, amelyek támogatják az intézményi növekedést és javulást.
Szállítási modell
A Master of Arts in Felsőoktatási Igazgatás és Vezetés (MAHEAL) egy kétéves program, amelyet vegyes szállítási modellben kínálnak, amely ötvözi az online tanulást egy kötelező kéthetes egyetemi rezidenciával és egy második alapkő mini rezidenciával. az egyetemen vagy online fejezték be. Ez a vegyes kézbesítés célja, hogy lehetővé tegye a tanfolyamokon való alkalmazását, miközben teljes munkaidőben dolgozik.
Rezidencia
A rezidencia egy gondosan megtervezett intenzív tudományos tanulmányi időszak, amelynek során a hallgatók két tanfolyamot végeznek - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education és HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
A rezidencia alatti oktatási és tanulmányi ütemezés úgy van felépítve, hogy optimalizálja az oktatók közvetlen elérését, hálózatokat alakítson ki hallgatótársaival, és hozzáférjen az egyetem szolgáltatásaihoz, amelyek támogatják a tanulást a tanulmányi két év alatt. A tipikus napi menetrend reggel 8-tól 17 óráig tart. A csapat találkozói, házi feladatai és felolvasásai ezen órákon kívül zajlanak.
Online tanulás
Az online tanfolyamokat az Internet-alapú Moodle platform használatával nyújtják. Társai többi tagjának támogatásával aktívan részt vesz egyéni és csapat-alapú tevékenységekben, projektekben és feladatokban, amelyek lehetővé teszik, hogy az egyes tanfolyamok elvégzése során a tanultakat saját szakmai környezetében alkalmazza.
Minden 3 kredites tanfolyamhoz körülbelül 100 órás erőfeszítésre lenne szükség. Ez hallgatónként változó, és egyre könnyebbé válik, amikor a hallgatók megismerkednek a Royal Roads University online tanulási technológiáival, és megtanulják, hogyan kell hatékonyan dolgozni a csapat tagjaival virtuális környezetben. A hallgatóknak rendszeresen részt kell venniük a kurzus tartalmában, és akadémikusan hozzá kell járulniuk a kohorsz tanulásának fokozásához blog- / fórumbejegyzések, vitatémák, valamint a szükséges tanfolyam-tevékenységek és feladatok révén.
A program megkezdése előtt két héten át beiratkoznak a noncredit session-re (LINK), amelynek célja, hogy megismertesse Önt online tanulási környezetünkkel, a vonatkozó tudományos politikákkal és eljárásokkal, valamint hogy megválaszolja kérdéseit vagy aggályait.
Felvételi követelmények
A pályázatokat a tudományos igazolások, a munkatapasztalat és a személyes tapasztalatok integrált és egységesített felülvizsgálatával értékelik; A felülvizsgálat holisztikus jellege miatt az összes pályázatot eseti alapon értékelik.
Standard belépés
- Négyéves (vagy hasonló) alapképzés egy elismert középfokú posztgraduális intézményben.
- Legalább három éves releváns, fizetett munkatapasztalat az elismert felsőoktatási intézményekben (azaz állami vagy akkreditált főiskolákon, egyetemeken, több technikát alkalmazó vagy hivatalos felsőfokú programokat nyújtó intézményekben), beleértve néhány vezetői tapasztalatot.
Azok a feltörekvő vezetők, akik kevesebb mint hároméves vezetői tapasztalattal rendelkeznek *, de két éve vagy annál hosszabb ideig vezetői vagy személyzeti vezetői szerepet töltenek be, szakmai és élettapasztalataik révén kivételes vezetői potenciált mutatnak be, további vezetői szerepre készülnek, és egyébként megfeleljen a szokásos felvételi kritériumoknak, javasoljuk, hogy jelentkezzenek.
Rugalmas felvétel
- A rugalmas felvétel szempontjából a pályázóknak legalább hétéves szakmai tapasztalatra van szükségük felsőoktatási intézményekben (azaz állami vagy akkreditált főiskolákban, egyetemeken, politehnikákban vagy hivatalos felsőoktatási programokat nyújtó intézményekben), beleértve legalább 3 éves vezetői tapasztalat.
* A vezetői tapasztalatok a következők közül egyet vagy többet tartalmazhatnak:
- Olyan szerepek, amelyekben kapcsolatban áll egymással, tárgyalásokat folytat vagy különféle érdekcsoportokkal irányít kapcsolat révén, összetett környezetben
- Szerepek, amelyekben másokat a közös célok és eredmények felé vezet
- Szerepek, amelyekben befolyásolhatja, szervezheti és koordinálja az embercsoportokat
- Vezetői szerepek az önkéntes szervezetekben
- Hivatalos szervezeti vezetői szerepek, amelyekben közvetlenül felügyeli a személyzetet, vagy teljesít teljesítményorientált munkát egyénekkel, csoportokkal vagy csapatokkal
- Egy kihívást jelentő élettapasztalat (önmagának vagy másoknak) leküzdése, amely bonyolult rendszerekben való navigálást jelentett, és pozitív közösségi változásokat eredményezett az egyénen túl
Angol nyelvi jártasság
Ha nem az angol az elsődleges nyelv, kérjük, olvassa el az angol nyelvre vonatkozó követelményeinket .
További ajánlások
- A pályázatokat a tudományos igazolások, a munkatapasztalat és a személyes tapasztalatok integrált és egységesített felülvizsgálatával értékelik; A felülvizsgálat holisztikus jellege miatt az összes pályázatot eseti alapon értékelik.
- Kérjük, győződjön meg arról, hogy részletes önéletrajzában bemutatja vezetői tapasztalatait, és világosan jelezze, hogy az Ön éves tapasztalata hogyan felel meg a standard vagy a rugalmas felvételi követelményeknek.
Karrier
A Master of Arts a felsőoktatásban és az adminisztrációban Leadership programot a felsőoktatási szektoron belüli vezetés és igazgatás folyamatos fejlesztésére tervezték, hogy hatékonyan vezessék az intézményeket a továbbra is összetett és globális munka- és tanulási környezetben.
Azok a felsőoktatási intézmények, kormányok és nem kormányzati szervezetek típusai, amelyekben a MAHEAL hallgatói jelenleg dolgoznak vagy kívánnak dolgozni, magukban foglalják, és nem korlátozódhatnak a következőkre:
- Egyetemek (magán és állami)
- Főiskolák (magán és állami)
- Tartományi felsőoktatási minisztériumok
- Kanadai erők - képzés fejlesztése
- Felsőoktatási kutatási ügynökségek
- Felsőoktatási tanácsadó cégek
- Nemzetközi oktatási partner ügynökségek
- Felsőoktatási (hazai és nemzetközi) egyesületek
A program elősegíti a hallgatók tudását és készségeit, hogy felkészítse őket a felsőoktatási szektorban általában betöltött vezetői pozíciókra. A felsőoktatásban általában megtalálható vezetői pozíciók, amelyek összhangban vannak a felsőoktatási és igazgatási vezetői MA vezetői programjával, többek között:
AVP / igazgató / igazgató vagy koordinátor pozíciók:
- Hallgatói szolgáltatások és ügyek
- Residence Life
- Beiratkozási szolgáltatások
- Marketing és kommunikáció
- Anyakönyvi hivatal
- Pénzügy
Vagy
- Főiskolai vagy egyetemi tanszék vezetői / elnökei
- Kormányzati kapcsolattartó / projektmenedzsment a felsőoktatással
- Nemzetközi Oktatási Ügynökség igazgatói / menedzserei
Tanfolyamok
- ITAI: Bevezetés az akadémiai integritásba
- LRNTLNK: A Link
- HEAL501: Felsőoktatási vezetés a változások idején
- HEAL510: A felsőoktatási oktatási kutatások megközelítései
- HEAL520: Globális és nemzeti perspektívák a felsőoktatásról
- HEAL525: Globális kilátások a nemzetközi oktatásról
- HEAL530: vezető oktatási változás a felsőoktatási környezetben
- HEAL535: Kommunikáció és szervezeti kultúra egy globalizált világban
- HEAL540: új modellek az intézményi életképességhez
- HEAL545: A nemzetközi oktatási üzlet
- HEAL550: A gondolkodás és stratégiai tervezés a felsőoktatásban
- HEAL560: Minőség, elszámoltathatóság és oktatási hatékonyság
- HEAL570: Fogyasztási technológia a felsőoktatási környezetben
- LRNT506: Oktatáskutatási javaslat kidolgozása
- HEAL610: Kutatási dokumentum: Vezető és fenntartó együttműködő vizsgálati folyamatok
- LRNT600: Speciális Kutatás: Tézisterv
- LRNT690: Szakdolgozat
Pénzügyi támogatás és díjak
A Financial Aid & Awards csapata itt nyújt információkat és támogatást a különféle finanszírozási forrásokról és díjazási lehetőségekről, kezdve egy videóval, amely bemutatja az ezen a weboldalon és a blogunkban található átfogó részleteket.
Tekintse meg a COVID-19 válság által érintettek kormányzati támogatási programjainak összefoglalóját. Tudj meg többet...
A pénzügyi tervezés a korai oktatás tervezésének kritikus eleme. Kérjük, tekintse át a finanszírozási lehetőségeket jóval a program megkezdése előtt, hogy elősegítse az ésszerű költségvetés kialakítását.
Kölcsönök
Fedezze fel a rendelkezésre álló különféle hiteleket, amelyek elősegítik tanulmányai finanszírozását. Tudj meg többet...
Díjak
Fedezze fel az RRU és más finanszírozó ügynökségek által elérhető, versenyképesen odaítélt ösztöndíjak, díjak és ösztöndíjak széles skáláját. Tudj meg többet...
Kutatási ösztöndíjak
Az RRU irányítja a kiválasztott finanszírozó ügynökségek ösztöndíj-adminisztrációját. Ezek a legértékesebb díjak. Tudj meg többet...
Egyéb finanszírozás
Fedezzen fel alternatív finanszírozási lehetőségeket, például a Highbred Points-ot. Tudj meg többet...
Tanterv
Program leírása
A Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) egy kétéves, 33 kredites program, amely biztosítja az Ön számára a hatékony vezetés biztosításához szükséges ismereteket és készségeket összetett és változó felsőoktatási környezetben. Ez a program felkészíti Önt az együttműködéshez szükséges készségek fejlesztésére, szervezetük rendszerszemléletére, tartós kapcsolatok és partnerségek kiépítésére, bizonyítékokon alapuló döntések meghozatalára, kritikus gondolkodásra, stratégiai tervezésre és jelentős oktatási változtatások vezetésére.
A terület jelenlegi vezetőivel együttműködve megtervezett MAHEAL program lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy:
- Vizsgálja meg az elmélet és a gyakorlat kapcsolatát a felsőoktatási környezetben;
- Elsajátítsák azokat a tudást, készségeket és gondolkodásmódot, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a középiskola utáni munkakörnyezetükben;
- Jobban megérti a felsőoktatási adminisztrátorok előtt álló problémákat, valamint azok kezelését és megoldását; és
- Fokozza képességüket, hogy kritikusan értékeljék a felsőoktatási vezetői területen elért kutatási eredményeket, és alkalmazzák ezt a tudást a gyakorlatban.
Ez a program lehetővé teszi, hogy személyre szabja a tanulást, ha két specializáció közül választhat, egy üzletfejlesztési specializációt a nemzetközi oktatásban vagy egy rendszervezetői szakirányt a felsőoktatásban, és válasszon két program befejezési lehetőség közül, beleértve a kutatási cikket (szekunder kutatás) vagy egy szakdolgozat (primer kutatás).
Szakterületi lehetőségek:
- Üzletfejlesztés a nemzetközi oktatásban – Ideális azoknak a diákoknak, akik a nemzetközi oktatási kontextusban a vezetésre szeretnének összpontosítani.
- Systems Leadership a felsőoktatásban – Ideális azoknak a hallgatóknak, akik mélyen szeretnék megérteni a rendszerszemléletet, hogy értelmes oktatási változást hozzanak létre
Kinek szól
A MAHEAL program azoknak a jelenlegi vagy leendő vezetőknek készült, akik középiskola utáni oktatási környezetben szeretnének bővíteni szakértelmüket, és új készségekre és képesítésekre szeretnének szert tenni a felsőoktatási adminisztráció és vezetés területén, karrierjük előmozdítása vagy átirányítása érdekében. A program hallgatóinak felsőoktatási tudással és tapasztalattal kell rendelkezniük, további információért látogassa meg a program felvételi oldalát.
Azok a jelentkezők, akik nem rendelkeznek a felvételi jogosultsághoz szükséges formális felsőoktatási végzettséggel, mind formális, mind informális tanulásuk alapján értékelhetők, a rugalmas felvételi szabályzatnak megfelelően. További információért kérjük, látogassa meg a program felvételi oldalát.
Eredmények
A diplomások megértik az oktatásfejlesztési koncepciókat és a kutatást, és gyakorlati eszközöket és stratégiákat tudnak alkalmazni a tanulói teljesítmények és az intézményi növekedés támogatásával kapcsolatos kérdések, kihívások és lehetőségek kezelésére.
A végzettek:
- A közös értékek, jövőkép, küldetés és célok együttműködésen alapuló fejlesztésének és megvalósításának elősegítése minden tanuló tanulásának és teljesítményének támogatása érdekében;
- A változási és fejlesztési folyamatok megértése és felhasználása a tanulók tanulásának és az intézményi növekedés támogatására;
- Pozitív és hatékony kapcsolatok kialakítása az intézmény és a nagyobb közösség között;
- A bizonyítékokon alapuló döntéshozatali megközelítések integrálása az adminisztratív vezetési gyakorlatokba a növekedés és fejlődés támogatása érdekében;
- Vegyen részt értelmes önértékelésben és önismeretben a vezetői készségek, a pozitív kapcsolatok és a szakmai célok fejlesztése érdekében;
- Rendszerszemléletű gondolkodás alkalmazása a felsőoktatási intézményi környezet stratégiai tervezésére és menedzselésére a hallgatói tanulás támogatása érdekében;
- Hatékony pénzügyi tervezés/költségvetés és projektmenedzsment gyakorlatok alkalmazása a szervezeti célok támogatása érdekében;
- A befogadó intézményi kultúra és légkör előmozdítása és fenntartása a hallgatók tanulásának és az oktatók/személyzet szakmai fejlődésének támogatása érdekében;
- Kritikusan elemezze a vezető saját szervezeti környezetét, figyelembe véve a meglévő kulturális normákat, a nemzeti/nemzetközi trendeket és a globális perspektívákat;
- A program minőségét biztosító hiteles és értelmes stratégiák megvalósítása; és
- Együttműködésen alapuló és szisztematikus vizsgálati folyamatok vezetése, amelyek támogatják az intézményi növekedést és fejlődést.
Szállítási modell
A Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) egy kétéves program, amelyet vegyes képzési modellben kínálnak, amely az online tanulást egy kötelező kéthetes egyetemi rezidensséggel és egy második mini-rezidenssel ötvözi. az egyetemen vagy online. Ez a vegyes képzés célja, hogy lehetővé tegye a tanultakat a kurzusokon való alkalmazását, miközben továbbra is teljes munkaidőben dolgozik.
Rezidencia
A rezidens időszak egy gondosan megtervezett intenzív tudományos tanulmányi időszak, amelyben a hallgatók két kurzust teljesítenek – a HEAL 501: Vezetés és tanulás a felsőoktatásban és a HEAL 510: Az oktatáskutatás megközelítései a felsőoktatásban.
A rezidensképzés alatti oktatási és tanulási ütemterv úgy van kialakítva, hogy optimalizálja az oktatókhoz való személyes hozzáférést, kapcsolatokat alakítson ki diáktársakkal, és hozzáférjen az egyetem azon szolgáltatásaihoz, amelyek támogatják az Ön tanulását a két tanulmányi év során. A tipikus napirend reggel 8-tól 17 óráig tart. A csoportülések, házi feladatok és felolvasások ezen órákon kívül zajlanak.
Online tanulás
Az online tanulási kurzusokat az Internet alapú Moodle platform túlzott használatával biztosítjuk. A kohorsz többi tagjának támogatásával Ön aktívan részt vesz egyéni és csapatalapú tevékenységekben, projektekben és feladatokban, amelyek lehetővé teszik, hogy a tanultakat a saját szakmai környezetében alkalmazza az egyes kurzusok elvégzése közben.
Minden 3 kredites kurzus körülbelül 100 óra erőfeszítést igényel. Ez tanulónként változik, és egyre könnyebbé válik, ahogy a tanulók megismerkednek a Royal Roads University online tanulási technológiáival, és megtanulják, hogyan dolgozhatnak hatékonyan a csapat tagjaival virtuális környezetben. A hallgatóknak rendszeresen részt kell venniük a kurzus tartalmában, és tudományosan hozzá kell járulniuk a kohorsz tanulás fokozásához blog-/fórumbejegyzések, vitatémái, valamint a kötelező kurzustevékenységek és feladatok révén.
A program megkezdése előtt beiratkozik egy kéthetes noncredit session-re (LINK), amelynek célja, hogy bemutassa online tanulási környezetünket, a vonatkozó tanulmányi irányelveket és eljárásokat, és megválaszolja kérdéseit vagy aggályait.
Tanfolyamok
- ITAI: Bevezetés az akadémiai integritásba
- LRNTLNK: A link
- HEAL501: Felsőoktatási vezetés a változások idején
- HEAL510: Az oktatáskutatás megközelítései a felsőoktatásban
- HEAL520: Globális és nemzeti perspektívák a felsőoktatásról
- HEAL525: Globális perspektívák a nemzetközi oktatásról
- HEAL530: Vezető oktatási változás a felsőoktatási környezetekben
- HEAL535: Kommunikáció és szervezeti kultúra a globalizált világban
- HEAL540: Új modellek az intézményi életképességhez
- HEAL545: A nemzetközi oktatás üzlete
- HEAL550: Rendszergondolkodás és stratégiai tervezés a felsőoktatásban
- HEAL560: Minőség, elszámoltathatóság és oktatási hatékonyság
- HEAL570: A technológia kihasználása felsőoktatási környezetekben
- LRNT506: Oktatáskutatási javaslatfejlesztés
- HEAL610: Kutatási dokumentum: Együttműködésen alapuló kutatási folyamatok vezetése és fenntartása
- LRNT600: Fejlett kutatás: Tézisjavaslat
- LRNT690: Szakdolgozat
Belépők
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Pénzügyi segítség és díjak
A Financial Aid & Awards csapata azért van itt, hogy információkat és támogatást nyújtson a különféle finanszírozási forrásokról és odaítélési lehetőségekről, kezdve egy videóval, amely bemutatja az ezen a webhelyen és a blogunkban található átfogó részleteket.
Tekintse meg a COVID-19 válság által érintettek számára nyújtott kormányzati segítségnyújtási programok összefoglalóját.
A pénzügyi tervezés a korai oktatási tervezés kulcsfontosságú eleme. Kérjük, jóval a program megkezdése előtt tekintse át a finanszírozási lehetőségeket, hogy hozzájáruljon az ésszerű költségvetés összeállításához.
Kölcsönök
Fedezze fel a különböző típusú hiteleket, amelyek segítségével finanszírozhatja tanulmányait.
Díjak
Fedezze fel az RRU-tól és más finanszírozó ügynökségektől származó, versenyképesen odaítélt ösztöndíjak, díjak és ösztöndíjak széles választékát.
Kutatási ösztöndíjak
Az RRU irányítja a kiválasztott finanszírozó ügynökségek ösztöndíj-adminisztrációját. Ezek a legjelentősebb díjak.
Egyéb finanszírozás
Fedezze fel az alternatív finanszírozási lehetőségeket, mint például a Highbred Points.
Karrierlehetőségek
A Master of Arts in Higher Education and Administration Vezetői program célja a vezetés és adminisztráció folyamatos fejlesztése a felsőoktatási szektorban, hogy hatékonyan vezesse az intézményeket a továbbra is összetett és globális munka- és tanulási környezetben.
Azon felsőoktatási intézmények, kormányzati és nem kormányzati szervezetek típusai, amelyekben a MAHEAL hallgatói jelenleg dolgoznak, vagy szeretnének dolgozni, többek között a következőket foglalják magukban:
- Egyetemek (magán és állami)
- Főiskolák (magán és állami)
- Tartományi felsőoktatási minisztériumok
- Kanadai erők – Képzésfejlesztés
- Felsőoktatási kutatási ügynökségek
- Felsőoktatási tanácsadó cégek
- Nemzetközi oktatási partnerügynökségek
- Felsőoktatási (hazai és nemzetközi) egyesületek
A program fejleszti a hallgatók tudását és készségeit, hogy felkészítse őket a felsőoktatási szektorban általában betöltött vezető pozíciókra. A felsőoktatásban gyakran előforduló vezetői pozíciók, amelyek összhangban vannak a felsőoktatási és adminisztrációs vezetői program MA-vel, többek között, de nem kizárólagosan:
AVP/igazgató/menedzser vagy koordinátor pozíciók:
- Hallgatói szolgáltatások és ügyek
- Lakói élet
- Beiratkozási szolgáltatások
- Marketing és kommunikáció
- Iktatóhivatal
- Pénzügy
Vagy
- Főiskolai vagy Egyetemi Tanszékvezetők/Elnökök
- Kormányzati kapcsolattartás/projektmenedzsment a felsőoktatással
- Nemzetközi Oktatási Ügynökség igazgatói/menedzserei
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.