Master of Business Administration (MBA) (távoktatás)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Kulcs információ
Campus helye
Online Cyprus
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 10 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
A Master of Business Administration (MBA) célja
A Master of Business Administration (MBA) célja, hogy fejlessze a hallgatókban a kutatás és elemzés, a szintézis és a kreativitás képességét, miközben hangsúlyozza az információ és a technológiai fejlődés létfontosságú fontosságát, és felhívja a figyelmet az adminisztratív döntéseket befolyásoló etikai, társadalmi, környezeti és nemzetközi kérdésekre. Az MBA célja, hogy a hallgatók tanulmányaik időtartama alatt javítsák interperszonális készségeiket, amelyet csapatmunkával érnek el. A csoportos tevékenységek a program legtöbb tanfolyamának egyik értékelési módszerei.
Az MBA tudást és készségeket nyújt egy olyan környezetben, amely fejleszti a hallgatók képességét a területükhöz kapcsolódó döntések meghozatalára, elmélyítésére és szélesítésére a tudásukban a vállalkozások működésében és irányításában. Az MBA program lehetőséget nyújt arra is, hogy egy területre specializálódjon, két választható kurzust tartva olyan témákban, amelyek különösen fontosak az egyéni érdekek és karriercélok szempontjából.
Az MBA egy megkülönböztető program, amely magában foglalja a pénzügyi, menedzsment, marketing és a kapcsolódó tudományok tanulmányozását. A tantervet úgy tervezték, hogy biztosítsa a diákoknak az üzleti életben végzett előzetes tanulmányi felkészülést vagy anélkül szilárd alapot az üzleti elméletekben és elvekben, miközben fejleszti azokat a készségeket, amelyeket a menedzsereknek szükségük van a helyzetek elemzésére és a szervezetek vezetésére. A tanterv az összes MBA programban megtalálható alapozó tanfolyamokon alapul, bemutatva, hogy az egyes területek hogyan integrálódnak a sikeres üzleti működésbe. A program általános menedzsment posztgraduális és tapasztalat utáni oktatást nyújt azok számára, akik a szervezetek felsővezetői szintjén szeretnének vagy már felső vezetési szinten vannak, és felkészítik őket a vezetői pozíciókban való hatékony teljesítményre. Ennek megfelelően a cél nem egy tudományos elméleti tanulmány folytatása, hanem az, hogy az elmélet lehetővé tegye a gyakorlat megismerését.
Az MBA program célja, hogy olyan tanulmányi élményt nyújtson, amely meghaladja a hagyományos osztálytermet, amelyben az információáramlás elsősorban a tanártól a hallgatóig terjed. Felismerve a hallgatók széles körű tapasztalatainak oktatási értékét, a tantestület erőteljes párbeszédet kíván kialakítani az MBA osztályokban. Az MBA oktatásban az a szándék, hogy minden résztvevő hozzájáruljon a teljes osztály oktatásához a szakértelem megosztásával és a megbeszélések vezetésével, amikor a résztvevő készségei és háttere ezt lehetővé teszik.
Általában az MBA oktatási célkitűzései magukban foglalják a Neapolis University Pafos célkitűzéseit.
A diplomások:
- Bemutatja az összetett problémamegoldó készségeket, amelyeket megfelelő elemzési és mennyiségi technikák támogatnak a szervezeti teljesítmény javítása érdekében.
- Rendelkezzen funkcionális ismeretekkel, és tudja ezeket a tudásokat integrálni a döntéshozatal támogatására.
- Van tapasztalata a projektvezetésben.
- Rendelkezzen a keretek használatához szükséges ismeretekkel az etikai elemzésben és a döntéshozatalban, megértve üzleti felelősségüket.
- Legyen globális és multikulturális perspektívája.
- Mutassa be a szakmai magatartással kapcsolatos legfontosabb tulajdonságokat.
Az előző elemek konkrét céljai a következők:
A diplomások:
- Használjon különféle elemzési technikákat egy összetett üzleti probléma azonosításához, alternatívák létrehozásához és összehasonlításához, valamint a megoldás kidolgozásához
- Válassza ki és hajtsa végre a megfelelő kutatási készségeket és eszközöket (információs technológia és/vagy mennyiségi elemzés) a problémák megoldásához.
- Integrálják funkcionális tudásukat az alkalmazott környezetben (pl. Esetelemzések, csoportos projektek, kutatási dolgozatok).
- Mutassa be tudását az értékteremtés fogalmával és a vállalat egyes funkcionális területeinek szerepével kapcsolatban.
- Mutasson olyan szintű jártasságot és önbizalmat, amely megfelelő ahhoz, hogy csapat- vagy projektvezető legyen.
- Határozza meg az üzleti működési környezet (ek) legfontosabb összetevőit, és magyarázza el, hogy ezek az összetevők hogyan befolyásolják a szervezet teljesítményét és döntéseit.
- Diagnosztizálja a kultúrák közötti problémákat egy esetkörben, és javasoljon megfelelő megoldásokat.
- Mutassa be tudását arról, hogy a kérdések és a döntési kritériumok hogyan változnak a kulturális szempontoktól és a helyszíntől függően.
- Mutasson be rendkívül hatékony szóbeli kommunikációs készségeket szakmai környezetben, beleértve a szakmai előadásokat és a meggyőző előadásokat.
Jogi nyilatkozat
Az Egyetem fenntartja magának a jogot, hogy tanévenként határozza meg a felajánlott választható tárgyakat.
Belépők
Tanterv
Tanítási, tanulási és értékelési módszerek
A mester oktatási módszertana magában foglalja az előadások, oktatóanyagok, szemináriumok, vizsgák, projektek, előadások, feladatok, esettanulmány alkalmazások és független kutatások kombinációját. Ezen túlmenően úgy tervezték, hogy olyan tanulmányi élményt nyújtson, amely túlmutat a hagyományos osztálytermen, ahol az információáramlás elsősorban az oktatótól a hallgatóig terjed. A Master in Business Administration célja, hogy minden résztvevő hozzájáruljon az egész osztály oktatásához azáltal, hogy aktívan részt vesz a tanulási folyamatban. Az MBA hallgatóközpontú stratégiát követ, amely különféle aktív tanulási technikák keverékén alapul, és célja valós forgatókönyvek beágyazása a mester tevékenységeinek magjába, ugyanakkor egy kutatás-orientált stratégia révén az MBA célja, hogy a hallgatókat alkalmazott kutatási ismeretek. Alapvető fontosságú, hogy az MBA-ra beiratkozott hallgatók aktív tanítási és tanulási technikák keverékén keresztül tanuljanak, ötvözve a valós életet és a kutatási szempontokat a magas fokú szakmai színvonalú professzionális képzés érdekében. Ennyiben diákközpontú megközelítésünket interaktív feladatokon és (nem osztályozható) fejlesztő értékeléseken keresztül valósítjuk meg, amelyeket minden tantervnél ütemeznek és térképeznek fel. Sőt, a tanulási utat szimulációs játékokkal színesítik a jól ismert szimulációs csomagok, valamint a Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, amely vállalatokkal együttműködésben, valós szükségleteik alapján tervezett feladatokra kínál lehetőséget.
Az egyes kurzusok értékelése a következőket tartalmazza:
- Részvétel interaktív tevékenységekben, (12 interaktív tevékenység, ebből 4 minősített) – 20%
- Hozzárendelés – 20%
- Záróvizsga – 60%
Ahhoz, hogy egy hallgató sikeres legyen egy kurzuson, mindhárom fenti szempontból legalább 50/100-as osztályzatot kell szereznie.
A fenti három elem valamelyikének elmulasztása vagy sikertelensége a kurzus sikertelen teljesítését jelenti. Ebben az esetben a tanuló az augusztusi/szeptemberi ismétlési időszakban csak abban az elemben vizsgázik, amelyikben nem teljesített. Az ismétlő vizsgaidőszakban a hallgató a fenti elemek mindegyikében a maximális pontszám 65/100, másodpercenként (kísérletként).
A szakdolgozat nem lehet 13 000 szónál rövidebb és 15 000 szónál hosszabb, beleértve az irodalomjegyzéket és a kivonatot is. A főfelügyelő a benyújtást követően írásos és indokolással ellátott jelentést készít a hozzájárulásával, nyilvános támogatás céljából. A disszertáció védése nyilvánosan vagy elektronikus videokonferencia útján történik egy háromtagú bizottság előtt.
Program felépítése
1. félév | 2. félév |
|
|
3. félév –1. választás | 3. félév –2. választás |
* Három választható tantárgy kiválasztása |
|
Ezenkívül hangsúlyozzák, hogy a ciprusi felsőoktatási minőségbiztosítási és akkreditációs ügynökség vonatkozó utasításai szerint a program két akadémiai félévben teljesíthető, ha az MBA-dolgozat a tanulmányok első vagy második félévében kezdődik és befejeződik. a nyári időszak, amely a nyári szezon után egy-két hónappal meghosszabbítható. A teljes ECTS-szám változatlan marad (90 ECTS). A teljes ECTS száma változatlan (90 ECTS).
A program eredménye
A program tanulási eredményei
A program sikeres elvégzése után a hallgatók képesek lesznek:
- Integrált megoldások tervezése összetett üzleti problémákra szakterületi tudás és tapasztalat alapján.
- Kritikusan értékelje a jelenlegi irányítási kereteket, modelleket, vitákat és bizonyítékokat, és integrálja azokat a gyakorlatba.
- Képes legyen oldalirányban, kritikusan, innovatívan, kreatívan gondolkodni, és a problémák elemzése során kapcsolatot teremteni a különböző tanulmányi területek között
- Kritikusan foglalkozzon a sokrétű üzleti problémákkal foglalkozó, kontrasztos kutatásokkal.
- Kritikusan értékelje az elmélet gyakorlati alkalmazásait, hogy gyakorlaton alapuló megoldásokat generáljon strukturálatlan problémákra.
- Elemző és kutatási készségek elsajátítása összetett üzleti problémák kezeléséhez.
- A személyes és szakmai fejlődési igények azonosítása és kezelése.
- Mutasson döntési képességet kihívásokkal teli helyzetekben.
- Mutasson vezetési és hatékony interakciós képességet csoporthelyzetekben.
- Kommunikáljon sokféle közönséggel a médián keresztül.
- Dolgozzon önállóan és együttműködve.
- Kezelje önmagát és másokat.