Master of Business Administration (MBA) mobil és digitális marketing
Alfred Nobel Open Business School
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Zürich, Svájc
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 4 000 / per semester
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
- Időtartam: 2 félév
- Kredit: 60
- Angol nyelv
- Tandíj: 3000EUR/félév
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
A Master of Business Administration (MBA) posztgraduális tanulmányait a Alfred Nobel Open Business School szervezte a Collegium Humanum Varsói Menedzsment Egyetemmel közösen. Ez a legismertebb és legrangosabb vezetői képesítés.
MBA tanulmányok-A mobil és digitális marketing az egyetlen tanulmányi program a világ ezen a részén, a digitális és mobil marketing, a leggyorsabban növekvő marketingterület magas szintű szakemberei számára. Az MBA-Mobile & Digital Marketing tanulmányok a legkorszerűbb, legfejlettebb technológiai ismereteken alapulnak. Master of Business Administration (MBA) - A mobil és digitális marketing tanulmányokat szigorú értékelésnek és folyamatos fejlesztésnek vetik alá az egyetem részeként.
A speciális MBA program végzősei a mobil és digitális marketing magas szintű szakembereinek elit csoportját képviselik, garantálva mind maguknak, mind a potenciális jövőbeli munkáltatónak a magas szintű szolgáltatásokat. Javaslatot teszünk egy innovatív oktatási tervre, mind tartalmi, mind gyakorlati szempontból, létrehozva egy virtuális munkaterületet, amely lehetővé teszi a megszerzett tudás gyorsabb megvalósítását. Az Egyesült Államokban jól ismert képzési módszer szerint oktatunk képzett menedzsment személyzet számára, akik tökéletesen behatolnak az új technológiák, a marketing, valamint a digitális és mobil marketing területére.
A kreatív technológiai és alkalmazási megoldások, valamint az új szervezeti és adminisztrációs rendszerek lehetővé teszik az egyszerű és kellemes oktatást.
Ez a specializáció magában foglalja azokat a fogalmakat, eszközöket és technikákat, amelyek szükségesek az ügyfelekkel való rendszeres és integrált kommunikációhoz, valamint hatékony, célzott promóciós kampányok létrehozásához. Amikor befejezi a mobil- és digitális marketing szakterületet, megérti a stratégiai marketing fogalmakat és az eszközöket, amelyek szükségesek a megalapozott döntések meghozatalához, és meghatározza a vállalat, üzleti egység, osztály vagy termékcsalád irányát egy digitális ökoszisztémában.
Tanulási eredmények
- Ismerje meg a marketing eszközök és stratégiák alkalmazását a mobil és digitális környezetben
- Használjon marketing elemzést az adatok megjelenítéséhez és felhasználásához
- Ismerje meg, hogyan használják a mobil digitális csatornákat a marketingben
Programjaink megvalósításának egyedi moduláris megközelítésével, az iparágban vezető diákok és oktatók arányával, valamint kicsi, összpontosított online osztálylétszámunkkal időt szakíthatunk annak biztosítására, hogy minden hallgatónk valóban sikerüljön megértenie, hogyan kell növekedni egy vállalkozásban ügyfelek kiszolgálása egy ügynökségnél. Tapasztalatot szerez a csoportdinamikában, a szervezeti változásokban, a technológiai platformokban és a stratégiában. Holisztikus tapasztalatokat szerez minden modulban, így a készségek könnyebben alkalmazhatók a valós világban.
A képzést online tartják előadásokkal, videókkal és tanácsadói segítséggel.
A kurzus az értekezés benyújtásával és annak megvédésével zárul.
Alkalmazás
- jelentkezési lapot kell benyújtania
- nyújtsa be képesítésének másolatát
- önéletrajz
Tanfolyam tartalom
Modulok | Hitelszámok |
Internetes elemzés, Google Ads | 10 |
Szerzői jog és GDPR | 10 |
Mobil és digitális marketing | 10 |
Kutatás a médiában és a reklámban | 10 |
Digitális TV- reklám és kereskedelmi szempontok | 5 |
Digitális innovációk | 5 |
Befolyásoló marketing és közösségi média | 5 |
Média kommunikáció | 5 |
Belépők
Tanterv
- Időtartam: 2 félév
- Kredit: 60
- Angol nyelv
- Tandíj: 3000EUR/félév
- Program: Alfred Nobel Open Business School Svájc és Collegium Humanum Warsaw Management University
A Master of Business Administration (MBA) posztgraduális tanulmányait a Alfred Nobel Open Business School szervezte a Collegium Humanum Varsói Menedzsment Egyetemmel közösen. Ez a legismertebb és legrangosabb vezetői képesítés.
MBA tanulmányok – A mobil és digitális marketing az egyetlen tanulmányi program a világnak ezen a részén, magas színvonalú szakemberek számára a digitális és mobil marketing területén, amely a marketing leggyorsabban növekvő területe. Az MBA-Mobile & Digital Marketing tanulmányok a legkorszerűbb, legfejlettebb technológiai ismeretekre épülnek. Master of Business Administration (MBA) – A mobil és digitális marketing tanulmányait szigorú értékelésnek és folyamatos fejlesztésnek vetik alá az egyetem részeként.
A speciális MBA program végzősei a mobil és digitális marketing magas szintű szakembereinek elit csoportját képviselik, garantálva mind maguknak, mind a potenciális jövőbeli munkáltatónak a magas szintű szolgáltatásokat. Javaslatot teszünk egy innovatív oktatási tervre, mind tartalmi, mind gyakorlati szempontból, létrehozva egy virtuális munkaterületet, amely lehetővé teszi a megszerzett tudás gyorsabb megvalósítását. Az Egyesült Államokban jól ismert képzési módszer szerint oktatunk képzett menedzsment személyzet számára, akik tökéletesen behatolnak az új technológiák, a marketing, valamint a digitális és mobil marketing területére.
A kreatív technológiai és alkalmazási megoldások, valamint az új szervezeti és adminisztrációs rendszerek lehetővé teszik az egyszerű és kellemes oktatást.
Ez a specializáció magában foglalja azokat a fogalmakat, eszközöket és technikákat, amelyek szükségesek az ügyfelekkel való rendszeres és integrált kommunikációhoz, valamint hatékony, célzott promóciós kampányok létrehozásához. Amikor befejezi a mobil- és digitális marketing szakterületet, megérti a stratégiai marketing fogalmakat és az eszközöket, amelyek szükségesek a megalapozott döntések meghozatalához, és meghatározza a vállalat, üzleti egység, osztály vagy termékcsalád irányát egy digitális ökoszisztémában.
A képzést online tartják előadásokkal, videókkal és tanácsadói segítséggel.
A kurzus az értekezés benyújtásával és annak megvédésével zárul.
Tanfolyam tartalom
Modulok | Hitelszámok |
Webelemzés, Google Ads | 10 |
Szerzői jog és GDPR | 10 |
Mobil és digitális marketing | 10 |
Kutatás a médiában és a reklámozásban | 10 |
Digitális TV – Reklám és kereskedelmi szempontok | 5 |
Digitális innovációk | 5 |
Influencer marketing és közösségi média | 5 |
Médiakommunikáció | 5 |
A program eredménye
Tanulási eredmények
- Ismerje meg a marketing eszközök és stratégiák alkalmazását a mobil és digitális környezetben
- Használjon marketing elemzést az adatok megjelenítéséhez és felhasználásához
- Ismerje meg, hogyan használják a mobil digitális csatornákat a marketingben
Programjaink megvalósításának egyedi moduláris megközelítésével, az iparágban vezető diákok és oktatók arányával, valamint kicsi, összpontosított online osztálylétszámunkkal időt szakíthatunk annak biztosítására, hogy minden hallgatónk valóban sikerüljön megértenie, hogyan kell növekedni egy vállalkozásban ügyfelek kiszolgálása egy ügynökségnél. Tapasztalatot szerez a csoportdinamikában, a szervezeti változásokban, a technológiai platformokban és a stratégiában. Holisztikus tapasztalatokat szerez minden modulban, így a készségek könnyebben alkalmazhatók a valós világban.