Master of Science in Marketing (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Kulcs információ
Campus helye
Singapore, Szingapúr
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
18 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
University College Dublin
Az intézmények világszerte az első 1% -a közé tartozik, és az AACSB (USA), AMBA (Egyesült Királyság) és az EQUIS (Európa) „Triple Crown” akkreditációval rendelkező elit üzleti iskoláinak egyike, a dublini University College (UCD) kiváló minőségű. Mesterfokozat a szakemberek céljainak elérésében.
A Dublin University (UCD) által a Kaplanon keresztül szingapúri programokkal odaítélt valamennyi fokozatot a Kínai Tudományos Csere Szolgálati Központja (CSCSE) akkreditálja, amely a Kínai Népköztársaság Oktatási Minisztériumához tartozik.
A Master of Science in Marketing program célja a szakemberek számára, akik el akarják érni a marketinget, felgyorsíthatják karrierjük növekedését, és hálózatukat hasonló gondolkodású üzleti vezetőkkel építhetik. A program szilárd alapot nyújt a márka menedzsment és marketing kulcsfontosságú területein.
A hallgatók megszerzik a szükséges elméleti ismereteket, elemzési készségeket és módszertant a karrierjük növelésére a marketing és a vállalati kommunikáció világában.
Struktúra és tartalom
Ezt a mesterképzési programot legalább 18 hónapon belül teljes munkaidőben lehet elvégezni. Az alábbiakban a program felépítése látható:
Core Modules
- Szervezeti magatartás
- Globális stratégiai menedzsment
- Vállalati pénzügyi menedzsment
- Kutatási dokumentum 1
- Kutatási dokumentum 2
Pathway Modulok
- Márka menedzsment
- Vállalati marketing stratégia
- Marketing kommunikáció
Az 1. és a 2. kutatási munkát a 12., illetve a 18. hónap végére kell benyújtani.
Belépési követelmények
Ez a Master's Degree program elfogadja a széles körű képesítések, amely magában foglalja:
- Bármely tudományág alapképzése.
- Azokat a jelentkezőket, akik nem rendelkeznek alapképzettséggel, de rendelkeznek megfelelő szakképesítéssel és szakmai tapasztalattal, eseti alapon veszik figyelembe.
Angol Követelmények:
A pályázóknak meg kell felelniük az egyetem angol nyelvi követelményeinek.
szállítási mód
Mindegyik modul 9 hét alatt kerül átadásra. A leckéket általában a harmadik héten tartják 5 egymást követő napon (beleértve a hétköznapokat és a hétvégéket is).
Mindegyik modult 24 érintkezési óra támogat. Az osztályokat általában hétvégén és esténként hétköznapokon végzik.
Értékelési módszerek
Minden egyes osztályt osztály-részvétel, írásbeli feladatok, projektek és vizsgák bármely kombinációjával értékelnek. Az értékelési módszerek az egyes modulok követelményei szerint változhatnak.
Végzettség és diploma
Azok a hallgatók, akik sikeresen teljesítik és teljesítik a program felépítésében előírt modulokat, a dublini University College marketing diplomáját kapják.
A mesterképzés ugyanaz lesz, mint az egyetemi diplomások.
Programdíjak
A teljes díj magában foglalja az egyetemi regisztrációt, előadásokat / oktatóanyagokat / műhelyeket és olyan értékeléseket, mint például feladatok / tesztek / vizsgák / projektek (ahol alkalmazható), a digitális digitális program program anyagai, a fok (ha megszerezték) és az átirat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Online MSc Marketing
- Glasgow, Egyesült Királyság
Master of Science in Digital Marketing & Design
- Aurora, Amerikai Egyesült Államok
MSc stratégiai digitális marketing
- Online