$close

Szűrők

Lásd a találatokat

2 Divat marketing Mester Online Mester Megtekintése

A mester fokozat egy posztgraduális tanulmányi program, amely biztosítja a hallgatók mélyreható és nagyon speciális oktatást az általuk választott területen. Fogadása ilyen mértékű javíthatja álláskilátásaik diplomások finomításával a tudás és tapasztalat van az általuk választott területen.A divatmarketing területe a divat és az üzlet kapcsolatával és metszésp… Tovább

A mester fokozat egy posztgraduális tanulmányi program, amely biztosítja a hallgatók mélyreható és nagyon speciális oktatást az általuk választott területen. Fogadása ilyen mértékű javíthatja álláskilátásaik diplomások finomításával a tudás és tapasztalat van az általuk választott területen.

A divatmarketing területe a divat és az üzlet kapcsolatával és metszéspontjaival foglalkozik. A képzés típusától függően a diákok foglalkozhatnak a ruházat elemzésével, a divat társadalmi vonatkozásaival, az e-kereskedelmi stratégiákkal, a gazdasági aspektusokkal, kielemezhetik a statisztikákat vagy elsajátíthatnak néhány kutatási módszert.

Annak ellenére, hogy én részt távoktatási osztályok online, számos egyetemen tart megkezdése több helyen. Akkor is hagyja abba az osztályok több héten át az év során nélkül visszavonja, és nem dobott a diákhitelt a visszafizetés. Ez egy erős érv sok ember nézni, amikor beiratkozott a távoktatási osztályokban.

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
MIA Digital University
Barcelona, Spanyolország

A divat- és luxusipar folyamatosan bővülő ágazat. A becslések szerint az ipar évente 7–9% között fog növekedni. Különösen Spanyolországot és az Egyesült Királyságot tartják a ... +

A divat- és luxusipar folyamatosan bővülő ágazat. A becslések szerint az ipar évente 7–9% között fog növekedni. Különösen Spanyolországot és az Egyesült Királyságot tartják a luxusbevásárlás egyik legjobb célpontjának. Az ágazat számos vállalata megváltoztatja kommunikációs stratégiáját, hogy termékeit globálisan és online népszerűsítse és értékesítse. Ez azt jelenti, hogy ahhoz, hogy ebben az iparágban kiválóan teljesítsen, el kell sajátítania ezeket a készségeket. A „The State of Fashion 2019” jelentés hangsúlyozza a divat- és luxusszektor elavult üzleti modelljeinek megújításának szükségességét, valamint a promóciós, kommunikációs, vásárlási, kiskereskedelmi és értékesítési modellek stratégiai fejlesztésének szükségességét. Ez a program fejlett ismereteket és készségeket kínál a menedzsment, a marketing, az ügyfélkapcsolatok és a kommunikáció területén. Csatlakozzon mesterünkhöz, hogy gazdagítsa a divat- és luxusipar megértését, miközben sokszínű és kihívásokkal teli környezetben támogatják. Tűnjön ki kollégái közül azzal, hogy megtanulja a legkeresettebb készségeket, és jobban eladhatja magát a munkaadók számára. -
Masters
Nappali
Részidős
12 hónap
Angol
On-line
 
Digital Age University
Barcelona, Spanyolország

A luxus- és divatügyfelek magáévá teszik a digitális fejlődést, és jelenleg az eladások csaknem 80%-át digitális befolyásolja. A divat és a luxus teljes láncolatát átalakított ... +

A luxus- és divatügyfelek magáévá teszik a digitális fejlődést, és jelenleg az eladások csaknem 80%-át digitális befolyásolja. A divat és a luxus teljes láncolatát átalakították a digitális technológiák: az ügyfélkapcsolatot, a termékélményt, a marketing- és kommunikációs stratégiákat, valamint az eladási és vásárlási folyamatot. A divat- és luxuscégeknek olyan szakértőkre és szakemberekre van szükségük, akik képesek a változás előmozdítására és az innovatív és technológia-vezérelt üzleti modelleken alapuló, gyorsan változó iparág kihívásaira. A divat- és luxusmárkaépítés és marketing vezető mestere biztosítja a digitális készségeket és a vezetői szakértelmet, hogy sikeres legyen ebben a dinamikus iparágban. A program a nemzetközi divat- és luxusmenedzsment, marketing és márkaépítés kulcsfontosságú szempontjait tárja fel a digitális marketing és kommunikációs stratégiák, valamint az új kiskereskedelmi és médiacsatornák hatásának vizsgálatával. Esettanulmányos megközelítésen keresztül a hallgatók hatékony márkaépítési és marketingstratégiákat sajátítanak el, nagy hangsúlyt fektetve a fenntarthatóságra és a digitalizációra a globális divat- és luxusipar kontextusában. Képesek lesznek arra is, hogy globális szinten azonosítsák a divat- és luxusmárkák lehetőségeit, valamint piackutatás és egyedi pozicionálás alapján megfelelő marketing- és kommunikációs terveket dolgozzanak ki. A mesterképzés végén a hallgatók képesek lesznek: Alkalmazza a stratégiai marketing jelenlegi elméleteit és gyakorlatait a divat- és luxusiparban. Elemezze a márkák fejlődését, a legfontosabb jövőbeli trendeket és iparági perspektívákat. Alkalmazzon stratégiákat a márkapozíció létrehozására, fenntartására vagy javítására. Marketing és márkaépítési stratégiai terv kidolgozása globális perspektíva alapján. Elemezze a márka kapcsolatát az ügyfelekkel. Észlelje a gyengébb termékeket, és hozzon kritikus döntéseket a márka újrapozicionálásával és bővítésével kapcsolatban. Fedezzen fel új piacokat a márkák növekedéséhez és terjeszkedéséhez. -
Masters
Nappali
Részidős
12 hónap
Angol
On-line