close

Szűrők

Lásd a találatokat

Online Kiskereskedelmi menedzsment Mesterképzések Áttekintése Brazíliában 2020/2021

Mester fok iskolai programok állnak rendelkezésre személyesen, online, vagy távoktatási programok számos felsőoktatási intézmények. Jövedelemszerzési ez felsőfokú lehetővé teheti a diákok szert jobb megértése és a megnövekedett szakmai tapasztalat érdeklődési területük. A tanulmány a kiskereskedelmi menedzsment célja megtanítani a diákokat felügyelet belül működi… Tovább

Mester fok iskolai programok állnak rendelkezésre személyesen, online, vagy távoktatási programok számos felsőoktatási intézmények. Jövedelemszerzési ez felsőfokú lehetővé teheti a diákok szert jobb megértése és a megnövekedett szakmai tapasztalat érdeklődési területük.

A tanulmány a kiskereskedelmi menedzsment célja megtanítani a diákokat felügyelet belül működik a kiskereskedelmi környezetben. Ezek a témák egy ilyen program lehet a munkavállalói, a felhasználói kapcsolatok, készletgazdálkodás, beszerzés stratégiák vagy értékesítési elveket.

Brazília kínálnak felsőoktatásban, amely részben finanszírozza azokat a fiatalokat, akik szeretnék folytatni a fejlett oktatás. Ezeket úgy kell 18 év közötti és 35 év. Ez a felsőoktatási rendszer lehetővé teszi a hallgatók megtanulják a gyakorlati készségek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy szembenézzen a 21. század kihívásainak.

Kezdd el Ma A Legjobb Online Kiskereskedelmi menedzsment Mesterképzések Brazíliában 2020/2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
ESPM – Brasil
Sao Paulo , Brazília

A mester során a hallgatók felkészülnek arra, hogy megismerjék és kezeljék a 4.0 kiskereskedelmi modell alapjait, az új platformokat, valamint a technológiai és automatizált k ... +

A mester során a hallgatók felkészülnek arra, hogy megismerjék és kezeljék a 4.0 kiskereskedelmi modell alapjait, az új platformokat, valamint a technológiai és automatizált kapcsolattartó pontokat; annak ismerete, hogy miként lehet kezelni összekapcsolt és igényesebb vásárlók és vásárlók vásárlási és fogyasztási útjait, mind az adatmarketing technológiák, mind az eszközök felhasználásával, integrálva őket a fogyasztói betekintési koncepciókba és gyakorlatokba, valamint az alkalmazott viselkedési elemzésekbe és tanulmányokba; többek között a készségek. -
Masters
Részidős
4 félévek
Portugál
29 szept. 2020
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba