Mester Innovációs és Termékprojektek Fejlesztésében
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
21 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A projektterület kiemelkedő növekedése ma ahhoz vezetett, hogy különböző megközelítésekből közelítik meg.
Az összes megközelíthetőség közül, amelyek közül megemlíthetünk, kettő a legfrissebb és legösszetettebb az akadémiai struktúrák kialakításakor: innováció és termék.
A teljesebb megközelítés érdekében hangsúlyoznunk kell, hogy az innováció fogalma közvetlenül kapcsolódik a formatervezés fogalmához, mert megértjük, hogy a design felelőssége pontosan: Innováció, teljes vagy részleges hozzájárulás az "eredeti" megoldásokhoz.
Az innovációs és termékprojektek fejlesztésének mestere teljes képzést javasol a projekt területének három tudományágában: Tervezés, menedzsment és menedzsment, párhuzamosan, elméleti és gyakorlati módon, kizárólag a Menedzsment területek: Innováció és Termék, valamint a menedzsment területek jelenlegi fejlesztésének egyharmada: Tervezés és jövedelmezősége.
Fontos kiemelni a kreatív területek és gyakorlatok elismert növekedését az egyetemes menedzsment szabványokban is, pontos egyensúlyt teremtve a tervezés (előrejelzés) és a tervezés (a kreatív megoldások azonnali menedzsmenttel történő biztosítása) között.
Noha úgy lehet tekinteni, hogy a menedzsment és menedzsment területek merev és módszertani képe nem létezhet együtt a tervezési területek kreatív és művészi imázsával, jelenleg nem így van, de képesek.
A tervezés kreatív területeihez képest mindennél többre van szükség a projekt kidolgozásának módszertani folyamatához, valamint az erőforrások és készségek menedzseléséhez és adminisztrációjához, hogy meghatározzák a menedzsment nehéz területeit, mivel az utóbbiaknak szükségük van rájuk.
Az innovációs és termékprojektek fejlesztésének mestere bemutatja az elméleti témák és a gyakorlati gyakorlat közötti kombinált akadémiai struktúrát egyéni és csoportos gyakorlatok révén, valamint műhelymunkákat a projekttervezési folyamatok tükrözésére.
Ez lehetővé teszi a kreatívok és a tervezők munkájának helyes szerkezetét, képzést nyújtva a jelenlegi menedzsment eszközökben, anélkül, hogy odafigyelne a kreatív folyamatokra.
Ugyanakkor a kreatív módszertani folyamatokban a projekt fejlesztésében részt vevő többi szakember képzését.
Végül fontos hangsúlyozni, hogy a két központi téma: az innováció és a termék egymással szuperpozíciója a projekt három klasszikus területével, valamint az elmélet és a gyakorlat azonnali alkalmazásának kombinációja egy teljes képzési programot alkot, amely lehetővé teszi a tervezési szakemberek számára, hogy teret nyerjenek a a projekt döntéshozó irodája, ha pusztán a nézők részvételére korlátozódik a projekt fejlesztésében.