Mester a tanulás és az innováció - Keresztény nevelés
Driestar Christian University for Teacher Education
Kulcs információ
Campus helye
Gouda, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 1 975 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* modulonként, egy modulonként. € 1.910, - évente EU diákok, tandíj a modulok számától függetlenül. € 7.900, - évi intézményi tandíj.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
2018-ban nemzetközi keresztény nevelési kurzust kínálunk, amely teljes mértékben a keresztény hit által ihletett és tájékoztatott oktatás hátterére és gyakorlatára összpontosít.
Észrevettük, hogy világszerte ismerni kell a keresztény nevelést, és hogyan lehet javítani. A Mester tantervét a résztvevők kulturális különbségeinek figyelembevételével kell kidolgozni.
- Diploma: a tanulás és az innováció mestere
- Áramlat: keresztény oktatás (nemzetközi kontextus)
- Kreditpont: 60 ECTS
- Időtartam: Minden modul négy hónapos online távoktatást és két hét előadást tartalmaz.
- A tantárgy típusa: Blended learning. Minden modul 10 hét online tanulásból áll, amelyet Hollandiában kéthetes előadások követnek.
- Az oktatás nyelve: angol.
A Mester célja, hogy elmélyítse a tudást és készségeket a tapasztalt tanárok számára, akik tanári vezetőkké válhatnak, az iskolaigazgatók és iskolai vezetők számára a keresztény iskolákban és az oktatási segélyszervezetekben dolgozó emberek számára. Olyanokat is meghívunk, akik a keresztény oktatásban PhD-re készülnek.
Tanfolyam és modulok
Három szál
A modulok három részből állnak:
- Az 1. terület magában foglalja a keresztény nevelés filozófiai forrásait, amelyek a történelmi vezetőkre és oktatókra utalnak.
- A 2. terület a kutatások elvégzéséről szól. Meg fogja tanulni, hogyan kutasson a saját környezetében.
- A 3. lánc egy személyes fejlődésre törekvés. A mester tanulmánya során be kell építeni a tudást saját gondolkodásmódjába, és hasznosnak kell lennie a gyakorlatban.
Szakmai profil
Ennek a mesternek a célja tanári vezetővé válik. A tanári vezetők olyan tanárok, akik jó minőségű oktatásra vágynak, és új gyakorlatokat dolgoznak ki és hajtanak végre. A tanári vezetők együttműködnek a munkatársaikkal az újítások bevezetése és az innovációk megosztása másokkal. A tanári vezetők újítják meg, mert hisznek a jó, az igazságosság és a bánásmód terén.
- A tanári vezetők olyan tanárok, akik jó minőségű oktatásra vágynak
A tanári vezetõk olyan szakmai vezetõk, akik gondolkodásmódjukat saját tanítási / oktatási gyakorlatukban tanulják. Jól megalapozott véleményük van a (kulturális) történeti és filozófiai források, az akadémiai irodalom, a szakirodalom és a gyakorlatorientált kutatás ismerete alapján a saját gyakorlatukban. - A tanári vezetők új gyakorlatokat dolgoznak ki és hajtanak végre
A tanári vezetők olyan új gyakorlatokat fejlesztenek (innovációk), amelyek hozzájárulnak a jó oktatáshoz. Ezt először kisebb mértékben végzik el saját tanítási / oktatási gyakorlatukban, majd bevonják másokat az újításukba. - A tanári vezetők együtt dolgoznak a kollégákkal az innováció érdekében
A tanári vezetők együttműködnek a kollégákkal az újítások megvalósítása és a kutatások gyakorlatorientált kutatás segítségével. A tanári vezetők aktívan hozzájárulnak szervezetük politikájához. Ehhez a tanárvezetők innovációs szakértelmet használnak. - A tanári vezetők megoszthatják innovációikat
A tanári vezetők bemutatják és megosztják innovációikat és gyakorlati ismereteiket, amelyeket összegyűjtöttek, rendszereztek, és a kutatás révén kritikusan tükrözik mások használatát.
Személyzet
A tanfolyamokat a világ minden tájáról érkező professzorok nemzetközi csapata, köztük David Smith professzor (Egyesült Államok), Trevor Cooling professzor (Egyesült Királyság) és Bram de Muynck (Hollandia) professzor tanítja.
Négy modul
A Mester tartalmát négy fő témakör határozza meg, amelyeket a történelmi, filozófiai-teológiai, társadalmi, konkrét-gyakorlati és tanár személyes perspektívájáról tárgyalnak. Ezek a témák a tartalomsorozatok elméleti moduljaiban jönnek létre, és kapcsolódnak egy tutorszálhoz és egy kutatási területhez.
Mindegyik modul 10 hét online távoktatást tartalmaz, majd két hét előadás. Ezeket a nem távolsági osztályokat a holland Goudában tanítják. Három-négy hetes tartózkodása alatt Hollandiában a tanulók és a tanárok tanulási közösségének része lesz, és lehetőséged lesz az iskolák meglátogatására és a holland iskolák tanítási gyakorlatának megszerzésére.
Rugalmasan tanulhat, ha kiválasztja, hogy hány modulot követel évente. Mind a négy modulot egy év alatt követheti, vagy évente egy, két vagy három modulot.
- 1. modul: Mi a keresztény nevelés: gyakorlati megközelítés
- 2. modul: vallási és erkölcsi nevelés
- Modul 3: Változás, innováció és átalakulás
- 4. modul: társadalmi igazságosság, sokszínűség és tolerancia
A mester egy éven belül befejezése
2019 szeptemberétől egy év alatt befejezheti a mester Hollandiában. A 2018 őszi félévben és a 2019 tavaszán a 2-es és a 4-es modulon követi az 1. és 3. modulokat.
A modulok között kiegészítő támogatást nyújtanak. Ezenkívül lehetőséget kap arra, hogy gyakorlati tapasztalatot szerezzen az előadások hetei között. Sok időre van szüksége a független tanulmányokhoz.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
PG Dip oktatás
- Online United Kingdom
Pedagógiai mester (M.Ed.)
- Online United Kingdom
PG Cert Education (oktatási gyakorlat)
- Online United Kingdom