Mester egyéni osztály mentorálás
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 1 019 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* legfeljebb 35 részlet 1 019,94 BRL + 1 részlet 1 123,02 BRL
Bevezetés
A Master Custom Class Mentoring tanfolyam egy távoktatási kurzus, amely lehetővé teszi a tantervi mátrix összeállítását az Ön tanulási céljaihoz igazodó tudományterületekkel az ESPM portfóliójában található lehetőségek között.
Az ESPM megérti, hogy a technológiák és a különféle tanítási és tanulási módszerek kombinációjának használata lehetővé teszi a tanítás testreszabását a tanulás optimalizálása vagy a konkrét tanulási igények gyors kielégítése érdekében. Rugalmasabb és testreszabhatóbb oktatási modellben a hallgatók és a mentorképzési tanárok egyénre szabott tanulási ütemtervet dolgoznak ki, és választják meg az igényeiknek megfelelő lehetőségeket.
Tanterv
A Master Custom Class Mentoring egy lato sensu posztgraduális kurzus, amely 480 órát vesz igénybe, és a becsült befejezési idő 20 hónap, amely a tudományágak mátrixától és a hallgatói teljesítménytől függően változhat.
Ha a hallgató olyan kurzusokat kíván bevenni, amelyek az eredetileg tervezett terhelést órákkal növelik, akkor ezeket fakultatív kurzusként kell kezelni.
Milyen hangsúlyt szeretne helyezni az utolsó munkára?
A végzettségi bizonyítvány és az oklevél a koncentrálási terület szerint készül. Példa: Egyedi mesterkurzus a digitális marketingből
Viselkedés, kommunikáció és fogyasztás
Ez a Koncentrációs Terület a fogyasztói magatartás és fogyasztás megértésével, valamint a velük való kommunikáció folyamatával foglalkozik. Példák a témákra: vásárlói út, vásárló személye, tanulási folyamat, elégedettség és lojalitás, média
Digitális marketing
Ez a Koncentrációs Terület a digitális korban alkalmazott marketinggel, valamint a digitális marketing tervezésének és menedzselésének folyamatával foglalkozik. Példák a témákra: közösségi média, SEO, bejövő marketing, konverziós marketing, digitális elemzés.
Üzleti menedzsment
Ez a Koncentrációs Terület a szervezetek, folyamataik és stratégiáik széles körének szentelték. Példák a témákra: üzleti környezet, üzleti stratégia, embermenedzsment, vezetői készségek, forgatókönyv-elemzés, kockázatkezelés.
Kereskedelmi, kiskereskedelmi és omnichannel fejlesztés
Ez a koncentrációs terület a vállalatok és a vásárló üzleti folyamataira összpontosít. Példák a témákra: vásárlói marketing, árképzés, kereskedelmi marketing, csatornakezelés, omnichannel, CRM.
Marketing stratégia menedzsment
Ez a koncentrációs terület olyan szakemberek számára készült, akik a folyamatokra és a marketingstratégiára összpontosítanak. Példák a témákra: marketingstratégia, marketingelemzés, DNVB-k, marketingtrendek, innováció, idegtudomány.
Hírnév és társadalmi-környezeti felelősség
Ez a koncentráció terület a márka hírnevével és a társadalmi-környezeti felelősségvállalási folyamatokkal foglalkozik. Példák a témákra: cél, hírnévmenedzsment, válságkezelés, CSR.
A program eredménye
A tanfolyam elvégzése után a szakember képes lesz arra, hogy a kurzus során megszerzett tudását felhasználva reagáljon szakmai karrierje jelenlegi és jövőbeli igényeire, így szakterülete teljes körű szakemberévé válik, amely a következő képességekkel rendelkezik:
- Szakmai fejlődésének vezetése és önmenedzselése;
- Az előtte álló szervezeti kihívások és a szervezeti környezet kritikus kapacitása;
- Szervezési problémák alternatíváinak kidolgozása, kiválasztása
Képtár
Ideális Diákok
akinek szánják
Tekintettel a választható tudományágakból és befejezési projektformátumokból álló tanterv rugalmasságára, ez a kurzus azoknak szól, akik legalább két éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, bármilyen tudásterületen végeztek, és szeretnék elmélyíteni vagy frissíteni tudásukat. az ESPM tevékenységi területein.