Mesterképzésre oktatási technológia (online) (MTE-v)

Általános információk

21 locations available

Program leírás

oktatás

leírás

a program Master of Educational Technology reagál a jelenlegi igényeinek a tudásalapú társadalom, hogy gazdagítsa a szakmai oktatás és képzés területén az emberi erőforrás a legtöbb jelenlegi használat és a fejlett technológiák a tanítás-tanulás és képzés, mind különböző iskolai szintek és az állami és magánvállalatok, amelyek lehetővé teszik egy holisztikus fejlesztése a diákok és alkalmazottak. Egy innovatív oktatási modell alapján az új informatikai és kommunikációs (IKT), amely lehetővé teszi, hogy elérje nagyobb közönséget mozgáskorlátozott tér és az idő, magasan képzett szakemberek, akik pozitív hatással formában és él a közösség szolgálatában állnak.

A Master of Educational Technology (MTE) A hangsúlyok hozzájárul a teljesítését a Vision a TecVirtual Egyetem, amely fejleszti a potenciális emberek a digitális tanulási környezetek. A hozzájárulást a program szakszerűbbé az oktatási munka a tanárok és a szakmai képzés alapján pedagógiai modellek, innovatív technológia és menedzsment, hogy javítsák az oktatási környezetben.

obj

Természetesen cél

A Master of Educational Technology célja, hogy a vonat az emberek:

  • Alkalmas javasoljon és projektek végrehajtása és innovatív oktatási programokat, amelyek hozzájárulnak a nyújtott szolgáltatás intézményeik.
  • Etikai kifejezni keresztül a viselkedésüket, méltóságának tiszteletben tartása az emberek.
  • Képes integrálni az elmélet és a gyakorlat, hogy versenyképesen alkalmazni fejlődés és az új megközelítések ismeretek az oktatásban.
  • Az alapvető készségek használatát oktatási kutatási eredmények, mint azt az állásfoglalás a jelenlegi oktatási problémák.
  • Képes tanulni tanulni egy önálló irányított, autonóm és önszabályozó akár életük végéig.
  • Használatában jártas technológiák megvalósítása az oktatási és képzési célok.

Célok hangsúlyok

Hangsúlyozás Corporate Training

  • Oktassák az embereket kezelni, tervezése, fejlesztése, végrehajtása és értékelése az oktatási projektek technológián alapul, amely elősegíti a jobb tanulási környezetek a képzés és továbbképzés.

Hangsúlyozás innovatív módon az oktatási

  • Oktassák az embereket kezelni, tervezése, fejlesztése, végrehajtása és értékelése az oktatási projektek technológián alapul, amely elősegíti a jobb tanulási környezetek az oktatási intézményekben.

Célkitűzések alapján megerősítheti, hogy a hallgató képes lesz bele tudásukat a munkaterületen.

azt ditigido

Címzett

A Master of Educational Technology célja jelöltek:

  • Kész a karriered az oktatás, az innováció és az oktatási technológia, adminisztráció és menedzsment, illetve a kapcsolódó.
  • Amelyek technológiai ismeretek
  • Akik olvasási készség angol nyelven.
  • Ők dolgoznak a munka, amely lehetővé teszi számukra, hogy a megközelítés, hogy az oktatási technológia forgatókönyvek, akár az oktatásban vagy képzésben és a szakképzésben.
előny

Előny

Vezetés a távoktatásban

Tecnologico de Monterrey az első olyan intézmény, Latin-Amerikában, hogy létrehoz egy Internet kapcsolat. Mexikóban egy úttörő távoktatás 1989 óta vezeti a „rangsorolása Online képzési intézmények spanyol nyelvű 2015” által készített tanácsadó cég Global Intelligence Hamilton.

tanár

Program által tanított tanárok doktori és szakmai tapasztalat a School of Government és a Public transzformálása Tecnológico de Monterrey.

Akkreditáció

Ez a program akkreditációk és elismerések a nemzeti és nemzetközi intézmények, mint például:

  • Program által akkreditált Országos Register Quality Graduate (PNPC) a COCyT.
  • Bizottság kollégiumok Szövetsége iskolák és kollégiumok Dél-Amerika (SAC).
  • Tecnologico de Monterrey által akkreditált Bizottság kollégiumok Szövetsége iskolák és kollégiumok Dél-Amerikában, hogy megadja a szakmai oklevelek és fokozatok mesterek és doktori. Kapcsolat az Bizottság kollégiumok 1866 Southern Lane címet, Decatur, Georgia 30033-4097 vagy hívja a (+1) 404-679-4500 (+1) 404-679-4500 kérdése van az akkreditációs Műszaki Monterrey.
  • Nemzeti Minőségi Graduate Program (PNPC) a Nemzeti Tanács Tudományos és Technológiai (COCYT).
  • Hivatalos elismerése Közoktatási Minisztérium Mexikóban.
  • Elismerés a Világbank, az Amerikai Államok Szervezete.
  • Intézményközi bizottságai szervíz (Felsőoktatási CIEES), aki elérték a Masters Online a legmagasabb szinten.

oktatási modell

az aktív részvételt a hallgatók szakmai és személyes egyéni és kollaboratív tanulás elősegíti képzés. Ez a modell lehetővé teszi a diákok, hogy felépítse a tudás, az útmutatás, tapasztalt tanárok a maguk területén és az oktatásban.

Élvonalbeli technológia

A tanfolyamok célja egy online platform, amely lehetővé teszi a diákok:

  • Együttműködés az interaktív online osztályok és élni legfeljebb 15 versenyző.
  • Részt vesznek a szókratészi vita, a legjobb módszer a tanítás jogi egyetemen az Egyesült Államokban.
  • Kapcsolódás dinamikus pályára, interaktív és önálló ütemű bárhol a világon egy Internet kapcsolat.
  • Ütemezése 1-1 ülést kari munkaidőben az interneten.
  • Hálózatának létrehozása a nemzetközi kapcsolatok révén az online közösség.

Digitális könyvtár

Gyűjtemény több mint 90.000 könyv és 53.000 folyóiratok.

terv

tanulmányi terv

első szemeszter

  • ED4022 technológia és az innováció oktatás
  • ED4033 elméletei tanulás oktatási környezetben

második szemeszter

  • Alapvető OP4006 választható I
  • OP5042 választható I

harmadik szemeszter

  • ED4034 Applied Research Project I: azonosítása kérdések
  • OP5043 választható II

negyedik szemeszter

  • ED4035 Applied Research Project II: módszertani megközelítések
  • OP5044 választható III

ötödik szemeszter

  • ED4032 összehasonlító oktatás
  • ED5084 Applied Research Project III: Teljesítmény
diplomások

diplomások

A végzős ennek a programnak az, hogy valaki egy erős tudományos háttérrel, amely képes:

  • Projektmenedzsment alkalmazott technológia az oktatás a kezdetektől az értékelésig.
  • Tervezés tanulási környezetek kiválasztjuk a megfelelő technológiákat.
  • Alkalmazza oktatási technológia útjukat, mint a professzor az alap-, a felső középső vagy a felső, vagy oktató.
  • Tervezőképzési technológiák alkalmazásával.
  • Legyen vezetői csapat oktatási technológia.
  • Tervezése tantervek alapján a jelenlegi paradigmák a tanítás.
  • Válassza mi a legmegfelelőbb technológiát tanulási céllal.
  • Értékelje oktatási modellek alapján a technológia.
  • Kutatás az oktatás területén technológiája támogatja.

fegyelmi jogkört

1. Tervezés és fejleszteni a tanulási környezetek és tevékenységek alapján oktatástechnológiai.

  • Tervezése formális és továbbképzési kurzusok támogatásával az oktatási IKT.
  • Tervezés tanulási tevékenységek az oktatási IKT.
  • Létre forrásokat tanulási tevékenység alapján az oktatási technológia.

2. pedagógiailag használata Informatikai és Hírközlési (ICT).

  • Elsajátítsák az alapvető számítógépes ismeretek.
  • Kezelni a különböző oktatási platformok.
  • Tudta, hogyan kell használni az eszközöket a szociális hálózati oktatási célokra (Facebook, Twitter, stb.)
  • Az aszinkron kölcsönhatás szerszámok (fórumok, blogok, wikik, portfóliók, stb) oktatási célokra
  • Segítségével szinkron kölcsönhatás szerszámok (-chats- MSN, Skype, WebEx, Elluminate, a Google Drive használatát webkamera) oktatási célokra.

3. A kutatás a felhasználása és alkalmazása az oktatási technológiák.

  • Alkalmazza kutatási módszerek elemzésére a felhasználása és alkalmazása az oktatási technológiák.
  • Azonosítani a problémákat és igényeket tanulási helyzetekben, ahol a technológiák vannak beépítve.
  • Keresse meg és válassza releváns információkat különböző forrásokból történő felhasználása és végrehajtása az oktatás / ICT technológiák.
  • Vizsgáljuk meg a tanulási helyzetek, amikor az oktatási technológiák alkalmazását jelenti.
  • Megoldani a problémákat a tudományos kutatás.

4. Ismeri az új technológiák és oktatási célokra.

  • Használjon más új technológiák.
  • Tudást alkalmazni a feltörekvő technológiák új készségek kapcsolatos IKT.
  • Oktatási modellek kialakítva használatát az új technológiák.
  • Kialakulóban lévő technológiák más országokban és oktatási szinten.

Felvételi követelmények

  • Van egy szakmai fokozat.
  • Kaptak 80/100 vagy átlag feletti, vagy azzal egyenértékű szakmai tanulmányokat.
  • Jelen Felvételi Test Graduate Studies (PEAP) ITESM és kap egy pontszámot kevesebb, mint 500 pont.
  • Kérelmet nyújt be felvételi kíséri az összes szükséges dokumentumot.
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

El Tecnológico de Monterrey es una institución de carácter privado, sin fines de lucro, independiente y ajena a partidos políticos y religiosos. Fue fundado en 1943 gracias a la visión del empresario ... Tovább

El Tecnológico de Monterrey es una institución de carácter privado, sin fines de lucro, independiente y ajena a partidos políticos y religiosos. Fue fundado en 1943 gracias a la visión del empresario mexicano Eugenio Garza Sada. Cuenta con 31 campus y 21 sedes y oficinas de enlace internacional. Su objetivo es formar líderes con espíritu emprendedor, sentido humano y un alto nivel de competitividad. Kevesebb
Monterrey , Buenavista , Mexikó város , Zapopan , Morelia , Puebla város , Mexikó város , Santiago de Querétaro , Toluca , Argentína Online , Bolívia Online , Chile Online , Kolumbia Online , Costa Rica Online , Ecuador Online , El Salvador Online , Guatemala Online , Honduras Online , Nicaragua Online , Panama Online , Paraguay Online , Peru Online , Dominikai Köztársaság Online , Uruguay Online , Venezuela Online , Puerto Rico (USA) Online , Buenos Aires , La Paz , Santiago , Cali , Cartagena , San Jose , Guayaquil , Quito , San Salvador , Antigua Guatemala , Tegucigalpa , Houston , Managua , Panama város , Asuncion , Lima , Narancsvidék , Santo Domingo , Montevideo , Caracas , Irapuato , Leon , San Luis Potosi , csivava , Ciudad Juarez , Coahuila , Saltillo , Tampico , Aguascalientes , Ciudad Obregón , Culiacán , Hermosillo , Zacatecas , Tuxtla Gutiérrez , Cuernavaca , Pachuca , Córdoba , Bogotá , Medellín , Bucaramanga + 65 Több Kevesebb