Msc stratégiai marketing
London School of Planning and Management
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 - 18 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 7 950 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* A díjat havi, negyedéves vagy féléves részletekben kell megfizetni
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Betekintést nyerhet a marketing világába, annak etikai és társadalmi vonatkozásaiba.
Mélyrehatóan tanulmányozza az alapvető marketing területeket, beleértve a piackutatást, a vásárlói magatartást, a márkaépítést és az elemzést.
Kitér a tervezés, a kreativitás és az innováció, valamint a globális marketingmenedzsment elveire is. A képesítés sikeres elvégzése fejleszti a tanulók stratégiai marketing menedzsmentjét, a fogyasztói magatartást és a márkaépítési készségeket, valamint azt a képességüket, hogy összpontosítsanak a szervezet stratégiájának megvalósításának követelményeire.
Legfontosabb tényeket
- Teljesen elismert és világszerte elfogadott diploma.
- Tanfolyamunk a legrelevánsabb és a mai vállalkozások igényeinek és követelményeinek megfelelően készült világszerte.
- Azzal az előnnyel, hogy bármikor és bárhol tanulhat a munkahelyen, költségelőnyt és ugyanazt a diplomát kapja, amelyet az egyetemi campus nappali tagozatos hallgatói kapnak.
- Egyszerű és megfizethető fizetési tervek
Miért válassza ezt LSPM ?
- A képesítésedet világszerte elismerik és elfogadják.
- Tantervünk segít a kritikus gondolkodás, a kivételes menedzsment ismeretek és a kulturális tudatosság fejlesztésében.
- Tapasztalja meg az online időben történő tanulást, mint még soha a mi célunkra épített intelligens tanulási eszközeinkkel, amelyek előnyt jelentenek a bármikor és bárhol történő tanuláshoz.
- Legyen tagja tehetséges üzleti hallgatók elit csoportjának, és fejlesszen ki egy értékes és befolyásos globális hálózatot az LSPM online közösség használatával.
Belépők
Tanterv
Az MSc Stratégiai Marketing 6 kötelező egységből és disszertációs munkából áll, összesen 180 kredit összeggel.
Kötelező egységek
1. szakasz (7. szintű diploma szakasz - 120 kredit)
- A marketing mai kérdései és alapelvei (20 kredit)
- Fogyasztói magatartás és piaci kommunikáció (20 kredit)
- Digitális és közösségi média marketing (20 kredit)
- Kortárs kihívások és stratégiai marketing (20 kredit)
- Stratégiai márkamenedzsment (20 kredit)
- Marketing kutatási projekt (20 kredit)
[Az 1. szakasz sikeres befejezése a 2. szakaszhoz való továbblépéshez vezet]
2. szakasz (egyetemi színpad)
- Disszertáció projekt
[A 2. szakasz sikeres elvégzése az egyetem fokozatának odaítéléséhez vezet]
Értékelés és ellenőrzés
Az e képesítésben szereplő összes egységet belsőleg értékeli és külsőleg ellenőrzi az odaítélő testület. A képesítésekre kritérium vonatkozik, az összes meghatározott tanulási eredmény elérése alapján.
Ahhoz, hogy egy egységre „pass” minősítést szerezzenek, a tanulóknak bizonyítékot kell szolgáltatniuk annak bizonyítására, hogy teljesítették az összes tanulási eredményt, és megfelelnek az összes értékelési kritérium által meghatározott szabványnak.
A program eredménye
Ennek a programnak az a célja, hogy a tanulók számára olyan készségeket és ismereteket biztosítson a marketing és márkaépítés terén, amelyek összhangban állnak a jó stratégiai döntéshozatallal a szervezetek versenyelőnyének megőrzése érdekében.
A tanulók tudást a marketing elméletének integrált megközelítése, a fogyasztói magatartás márkaépítése és a digitális kommunikáció menedzsmentje és gyakorlata révén sajátítanak el, valós idejű tevékenységeket használva.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Business (marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Business (marketing) (feltöltés)
- Online
MBA (feltöltés)
- Online