Online Master of Arts a kommunikáció és a jövő marketing területén
GBSB Global Business School - Online programs
Kulcs információ
Campus helye
Spain Online, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
9 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 4 750
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Apr 2024
Bevezetés
A kommunikáció és jövőmarketing online mestere megtanítja a hallgatóknak az integrált, többcsatornás kommunikációs és marketingkampány tervezésének és elindításának legsikeresebb módjait a nemzetközi színtéren. A Master in Communications & Future Marketing program a leghatékonyabb marketing módszerekre tanítja a hallgatókat. Ez a mesterképzés magában foglalja a vezetés, a globális üzleti stratégia, a digitális és innovatív marketing, a márkakommunikáció, valamint a trendkutatás és a piacelemzés területeiről szóló tanításokat.
Kommunikáció és jövőmarketing MA képzése fejleszti a hallgatók jártasságát az üzleti innováció, a globális marketing, a feltörekvő technológiák, valamint a vállalati és személyes márkaépítés terén. A desztinációk marketingjével, a tapasztalati marketinggel, a nemzetközi tárgyalásokkal és az üzletfejlesztéssel foglalkozó kurzusokkal a kommunikációs és jövőbeli marketing mester hallgatói felkészültek arra, hogy belépjenek a globális marketing és kommunikációs arénába.
Kiemelt program
- Vezető szerep a digitális oktatásban Spanyolországban.
- Kommunikációs és marketing tapasztalattal rendelkező kar.
- Diákok 100 különböző országból.
- Többszöri céglátogatás és gyakorlati tudás.
- Cselekvéssel tanulás tanítási módszertana.
Tanterv
Fedezze fel a marketing alapvető kompetenciáit:
Tanuljon meg integrált marketingkampányokat tervezni és elindítani, miközben marketing és kommunikációs mesterképzésben tanul Barcelonában.
Ismerje meg az alapvető üzleti eszközöket:
Dolgozzon bármilyen kommunikációval és jövőbeli marketinggel kapcsolatos vállalatnál, egy már meglévő vállalkozás fejlesztésével innovatív marketing és kommunikációs eszközök, vezetési és tárgyalási technikák alkalmazásával.
A digitális gazdaság által megkövetelt készségek fejlesztése:
Fejlessze digitális készségeit, hogy segítse az ügyfeleket, akik úgy döntenek, hogy kutassák a trendeket, olvassák el a véleményeket, és vásároljanak termékeket e-kereskedelmi platformokon és közösségi média csatornákon keresztül.
Az interkulturális üzleti gyakorlatok megértése:
Tanuljon diákokkal a világ minden tájáról, és tanulja meg, hogyan boldogulhat egy multinacionális üzleti környezetben azáltal, hogy fejleszti a hatékony kommunikációs és együttműködési képességet.
A program felépítése:
- Jövő marketingje
- Innovációk marketingje
- Kommunikáció tervezés és reklámozás
- Közösségi média és PR
- Agilis alapok: Scrum, Kanban, Lean és XP
- Stratégiai marketing szimulációs üzleti játék
- Projektfejlesztés és finanszírozás
- A globális vezetők transzverzális kompetenciái
Belépők
Rangsorok
- A Business Schools and Programs Akkreditációs Tanácsa (ACBSP)által akkreditált
- Ötcsillagos Üzleti Iskola díjjal jutalmazták a minőségi oktatásért a QS rangsoroló rendszer alapján
- Az egyetlen felsőoktatási intézmény Spanyolországban, amelyet a Microsofta digitális oktatás vezetőjévé akkreditált
- 3 legjobb pontszámot kapott az U-Multirankkutatási, tanítási és tanulási, valamint nemzetközi orientáció területén.
Karrierlehetőségek
A kommunikációs és jövőbeli marketing online mestere naprakészen megismerheti a legújabb kommunikációs és marketing koncepciókat és technikákat, felkészítve a hallgatókat egy karrierre ebben az izgalmas és folyamatosan fejlődő iparágban. A GBSB Global támogatja a kommunikációs és jövőbeli marketing mestert Barcelonában tanuló hallgatóit, akik készen állnak arra, hogy karrierjüket új magasságokba emeljék azáltal, hogy lehetőséget kínálnak a hallgatóknak speciális workshopokon, az egyetemen tartott vállalati előadásokon és karrierfelmérő üléseken való részvételre.
A kommunikációs és jövőbeli marketing mesterszak elvégzése felvértezi a diplomásokat a szükséges készségekkel és ismeretekkel ahhoz, hogy változatos karrierutakban boldoguljanak. Ez magában foglalja, de nem kizárólagosan a vállalati kommunikációt, az újságírást, a tömegmédiát, a politikát, a felsőoktatást és sok más területet.
Keressen munkát a kommunikáció és a jövőbeni marketing területén a GBSB Global cégnél:
Képtár
A program eredménye
Tudás:
- Átfogó speciális ismeretekkel és ismeretekkel rendelkezik arról, hogy a kulturális, gazdasági, politikai és technológiai keretek hogyan hatnak a vezetési gyakorlatokra, és hogyan lehet azokat hatékonyan kezelni;
- Azonosítja és értékeli az üzleti tervezéshez és döntéshozatalhoz szükséges elméleti megközelítéseket. Ide tartoznak azok az ötletek, amelyek támogatják a döntések modellezését és kezelését a funkcionális területek széles körében;
- Releváns ismeretekkel rendelkezik a szervezetekről és a fenntartható üzleti életben betöltött szerepükről abban az összefüggésben, amelyben működnek, valamint arról, hogyan irányítják őket az etikai kódexekkel és a vállalati társadalmi felelősségvállalással összhangban;
- Kritikusan ismeri az üzletmenet-folytonosság kezelését, beleértve a lehetséges kockázatok és szabályozási környezetek ismeretét, amelyek hatással lehetnek az üzleti működésre;
- Átfogó ismeretekkel rendelkezik az innovációs folyamatok és a keresett digitális technológiák kezelésének módszereiről, valamint a digitális technológiák egyénekre és társadalmakra gyakorolt hatásairól;
- Azonosítja és értékeli az emberi elemek adminisztrálásával kapcsolatos kulcsfontosságú kérdéseket olyan projektek menedzselésekor, mint a csapatmunka, a kommunikáció, a motiváció és a sokszínűség;
- Átfogó és kritikus ismeretekkel rendelkezik a legfontosabb aktuális kutatási kérdésekről a menedzsmentben, valamint egy adott iparágban vagy személyes szakmai érdeklődésre számot tartó funkcionális területen;
- Multidiszciplináris elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkezik a menedzsmentről egy adott iparágban vagy funkcionális területen, amely személyes és szakmai érdeklődést mutat.
készségek:
- Kritikusan értékeli és elemzi az üzleti környezetet, valamint a stratégiai üzleti menedzsment főbb koncepcióit, struktúráit és megközelítéseit hiányos vagy korlátozott információkkal;
- Képes speciális készségek felhasználására döntések meghozatalára és globális stratégiák létrehozására a különböző üzleti műveletekben, a digitális átalakulásban és a pénzügyekben a gyorsan változó üzleti környezethez való alkalmazkodás érdekében;
- Bemutatja a szükséges vezetői készségeket a csapatok, az innováció és a kreatív problémamegoldás megerősítéséhez, inspirálásához és irányításához egy vállalkozás irányítása közben;
- Új készségeket fejleszt ki az új ismeretekre és technikákra válaszul az üzletvezetés területén, beleértve a digitális készségeket és a modern technológiák használatát;
- Képessé válik az üzleti, digitális és pénzügyi környezettel kapcsolatos kockázatok azonosítására és értékelésére, valamint stratégiák kidolgozására a konkrét vezetői kockázatok mérséklésére;
- Figyelemmel kíséri és fenntartja a megfelelő üzleti szabályozások betartását, és gyakorlati válaszokat fogalmaz meg a vállalkozás működtetésével kapcsolatos jogi és külső környezeti kihívásokra;
- Az üzleti elemzésekre vonatkozó adatok felhasználásának képességének bemutatása az üzleti stratégiák és műveletek jobb előrejelzésére és végrehajtására;
- Képes a vezetési ismeretek és készségek felhasználására a személyes szakmai érdeklődésre számot tartó meghatározott iparágban vagy funkcionális területen belüli kutatás folytatására, figyelembe véve a szintézis szükségességét, a célok kitűzését, a módszertani folyamatot és a stratégiák alkalmazását;
- Mutassa be a vezetésre vonatkozó speciális ismereteket, amelyek magukban foglalják a vezetői funkció végrehajtásához kapcsolódó társadalmi és etikai felelősségek átgondolását.
kompetenciák:
- Képes reagálni a fő politikai, gazdasági, társadalmi és technológiai változókra, és meg tudja fogalmazni a szervezet sikeréhez szükséges prioritásokat és stratégiákat, figyelembe véve a globális kilátásokat és trendeket;
- Menedzseli az üzleti projekteket azáltal, hogy olyan globális jövőképet alakít ki, amely magában foglalja az üzletfejlesztés minden aspektusát, és előnyként építi fel az innovációt és a kulturális sokszínűséget olyan üzleti környezetekben, amelyek összetettek és kiszámíthatatlanok, és új stratégiai megközelítést igényelnek;
- Felelős az emberek irányításáért és a demokratikus értékek és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség gyakorlásáért, tanuláson, szolgáltatáson és társadalmi befogadáson alapuló gyakorlatok elfogadásáért;
- Autonómiát mutat a személyes fejlődés és az egész életen át tartó tanulás irányában, amely alkalmazható az üzleti környezetre;
- Kutatáson alapuló diagnózist készít a menedzsment problémáiról azáltal, hogy új vagy interdiszciplináris területekről származó ismereteket integrál a menedzsmentbe, és hiányos vagy korlátozott információkkal hoz ítéletet;
- Kritikus elemzést végez a menedzsment területén, és független gondolkodást, értékelést és problémamegoldást mutat be, bizonyítékokon alapuló érvekkel alátámasztva;
- Vállaljon felelősséget azért, hogy hozzájáruljon a szakmai tudás megszerzéséhez a menedzsmentben vagy egy személyes szakmai érdeklődésre számot tartó iparágban/funkcionális területen egy meglévő üzleti probléma azonosításával és eredeti kutatás elvégzésével.