Oxford digitális marketing: Zaklató stratégiai program

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

109555_button_read-more-about-this-program-on-the-schools-website.png

Biztos benne, hogy navigál az állandóan változó digitális marketing környezetben?

Az Oxford Digital Marketing: Disruptive Stratégia Program célja, hogy felkészítse Önt készségekkel, keretekkel és know-how-val arra, hogy marketingstratégiáját hozzáigazítsa a digitálisan összpontosított ügyfelek igényeihez. A program eszközkészletét arra tervezték, hogy megismertesse a feltörekvő digitális marketing csatornákat, amelyek segítségével javíthatja az üzleti teljesítményt, és megalapozhatja az adatanalitikát, és így adatközpontú döntéseket hozhat.

Ez egy praktikus digitális marketing stratégiai program, amelyet Saïd Business School, University of Oxford oktatói és vezető iparági szakértők dolgoztak ki. A program átfogó ismeretekkel szolgál a digitális marketing tájának trendeiről, és releváns maradhat azáltal, hogy felkészíti Önt a jövőbeli lehetőségek kihasználására.

Sétálsz a következőkkel:

  • A marketing jövőjére összpontosító perspektíva és betekintés a kialakulóban lévő digitális csatornák és technológiák , például a mesterséges intelligencia (AI) és a chatbotok felhasználásába a szervezeten belül.
  • Az adatok hatékony elemzésének és kiaknázásának képessége hatásos, adatközpontú döntések meghozatalához.
  • Integrált digitális marketing stratégia, amely a saját szervezeti környezetén alapul.
  • A hasonló gondolkodású szakemberek globális hálózata és hozzáférés a hivatalos Oxford Executive Education Alumni csoporthoz a LinkedIn-en *.

* Ez egy hivatalos Saïd Business School, University of Oxford öregdiákok csoportja online és végrehajtó programok számára. Ha nem sikerül teljesíteni a csoportot, akkor a hozzáférés visszavonásra kerül.

Programszerkezet

Saïd Business School, University of Oxford együttmûködik a 2S, Inc. márkanévtel, a GetSmarterrel, hogy új tanulási osztályt hozzon létre - magával ragadó, együttmûködõ és az elfoglalt dolgozó szakemberek optimális elérhetõségére tervezve. Használja ki a rugalmas tanulás előnyeit (hetente 8–10 óra) és a személyes sikermenedzser támogatását a könnyen használható Online Campus felületen. Csatlakozzon a világ minden tájáról hasonló gondolkodású szakemberek globális tanulási közösségéhez, és szerezzen bizonyítékot az Oxford Saïd részvételi igazolásáról az iparágvezető kompetenciák elismeréseként, amelyeket a program nyolc hete során fejlesztett ki.

A program témái a következők:

  • 1. modul: Megszakadt a marketing
    Elemezze a kulcsfontosságú trendeket és a marketing gyakorlatára gyakorolt befolyást, különös tekintettel a marketing technológiai környezetben zajló zavaró technológiákra.
  • 2. modul: Marketingpszichológia
    Rajzoljon viselkedési és döntéshozatali tudományokból a fogyasztói magatartás okainak meghatározásához a digitális környezetben.
  • 3. modul: Értékteremtés
    Határozza meg, hogy a szervezetek miként hozhatnak létre értéket a marketing révén, és milyen módszereket alkalmazhatnak erre.
  • 4. modul: Bevezetett digitális marketing csatornák
    Fejlessze ki a megalapozott digitális marketing csatornák mélyebb megértését, és fontolja meg, hogyan lehet azokat összehangolni az üzleti céljaival.
  • 5. modul: Felmerülő digitális marketing csatornák
    Vizsgáljon meg újabb, kialakulóban lévő digitális marketing csatornákat, és mérlegelje, hogyan lehet ezeket a zavaró technológiákat felhasználni az érték stratégiai létrehozására.
  • 6. modul: A közösségek és a befolyás hatalma
    Fedezze fel, hogyan lehet kiaknázni a digitális közösségek erejét és a társadalmi befolyást, és azonosítsa a lehetőségeket olyan gyakorlatok felhasználására, mint például az influencer marketing.
  • 7. modul: Kísérlet, mérés és elemzés
    Kidolgozzon egy adat-orientáltabb marketing-megközelítést a mérés, a kísérleti alapú gondolkodás és a marketing elemzés különböző megközelítéseinek vizsgálata révén.
  • 8. modul: A marketing jövője
    Tervezze meg a programban szerzett ismeretek és gyakorlati készségek megvalósításának módjait a marketing erősen digitális és technológiailag támogatott jövőjében.

Töltse le a program tájékoztatóját , hogy többet megtudjon.

Ki részesülne?

Ez a nyílt beiratkozási program azoknak a marketingszakembereknek a legmegfelelőbb, akiknek célja a digitális alapelvek és gyakorlatok megértésének bővítése, és a jövőre összpontosító perspektívájának megszerzése a marketingstratégiáról. A programot kifejezetten azok számára tervezték, akik mélyebb ismeretekre törekszenek a digitális forradalom kihasználásáról és a feltörekvő marketing csatornák által kínált lehetőségekről.

Hogyan regisztráljak

Ez az online program a világ minden tájáról elérhető szakemberek számára, tekintet nélkül a helyre, az egyetemi tanulmányokra vagy a munkatapasztalatra. Miközben nincsenek elfogadási kritériumok vagy regisztrációs díjak, szüksége van egy aktuális e-mail fiókra, hozzáférésre a számítógéphez és az internethez, valamint egy PDF-olvasóhoz és az Excel-hez. Előfordulhat, hogy meg kell tekintenie a Microsoft PowerPoint bemutatásait, és el kell olvasnia, és dokumentumokat kell létrehoznia a Microsoft Word-ben vagy hasonló programokban.

Regisztrálj most!

GYIK

Ez a program teljesen online módon kerül bemutatásra, a GetSmarter online oktatás vezetőivel együttműködve. Tekintse meg ezt az Oxford Digital Marketing: Disruptive Stratégia Programot a GetSmarter webhelyen, hogy megtudja a közelgő műsoridőket, a program árát és egyebet.

Töltse le tájékoztatóját , hogy többet megtudjon erről a programról.

Van időm?

A GetSmarter tanulási modelljét úgy tervezték, hogy segítsen munkatársként fejleszteni képességeit anélkül, hogy veszélybe sodorja a munka és a családi kötelezettségeket. A program munkáját heti, kezelhető modulokra bontják, növekményes határidőkkel, amelyek célja a program teljes időtartama ütemének felgyorsítása, és lehetővé teszik a rugalmasságot a megfelelő munka során.

Minden héten elején bemutatják az összes előadást, jegyzetet és feladatot, amelyek a befejezéshez szükségesek. A regisztráció után személyes sikerkezelőt kapnak. Hozzáférhet a Sikerkezelőhöz, aki segít célok kitűzésében és a legfontosabb mérföldkövek nyomon követésében, az Ön időgazdájának kezelésében és az esetleges adminisztratív kérelmek elküldésében.

Mi az online campus?

Az Online Campus (OLC) lesz a virtuális osztályterem a program időtartama alatt. A könnyen használható felületen keresztül sokféle programtartalom-formátumhoz férhet hozzá, ideértve az interaktív video-előadásokat, a moduljegyzeteket, a gyakorlati vetélkedéseket, a preziseket, a hozzárendelési rövidítéseket és a további internetes erőforrásokat.

Az online campuson kérdéseket tehet fel és kapcsolatba léphet diákjaival és oktatójával az OLC fórumokon. Ha technikai problémákat tapasztal, vagy tanácsra van szüksége a személyes sikerkezelőtől, akkor az OLC segítségével felveheti a kapcsolatot.

Segíthetek-e munkáltatómat a fizetésnél?

A készségek és az iparági ismeretek fejlesztésével befolyással lesz a szervezet sikerére. Miért nem kérné meg a főnökét, hogy segítsen tanulmányainak finanszírozásában, ha ez befolyásolja az üzleti tevékenységet?

Itt található egy útmutató, amely bemutatja, hogyan kaphat pénzügyi támogatást a munkáltatójától.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Vagy teljes egészében megfizheti a tandíjat a program indulása előtt, vagy választhat kétrészes fizetési tervet a kilenc hetes és rövidebb programok számára. Tíz hetes vagy annál hosszabb programok esetében rendelkezésre áll egy háromrészes fizetési terv. Ha többet szeretne tudni a fizetési lehetőségekről, látogasson el a Fizetés és finanszírozás oldalra .

Ha többet szeretne megtudni ezekről a lehetőségekről, vagy szeretné tudni, melyikre jogosult, kérjük, vegye fel a kapcsolatot itt a Program-tanácsadóval .

Kérjen hívást, hogy foglaljon egyeztetést a program-tanácsadónál

További kérdéseivel forduljon:
44 1865 950 945
oxfordonline@getsmarter.com

Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

Founded in 1996, Saïd Business School, University of Oxford is a young, vibrant and entrepreneurial business school, deeply embedded in an 800-year-old, world-class University. Oxford Saïd is determin ... Tovább

Founded in 1996, Saïd Business School, University of Oxford is a young, vibrant and entrepreneurial business school, deeply embedded in an 800-year-old, world-class University. Oxford Saïd is determined to deliver cutting-edge education and groundbreaking research that transforms individuals, organisations, business practice, and society. Kevesebb
Látogasson el az iskola weboldalára