Posztgraduális képzés a digitális termékmenedzsment területén

Általános információk

Program leírás

Egy innovatív Business School koncepció

Az IEBS lépést teszünk a hagyományos üzleti iskola modelljéhez képest:

  • A hagyományos tanulási modell merev és nem túl rugalmas, mivel a szabványos és változatlan ipari társadalom modelljén alapul.
  • Az IEBS tanulási modellje modern, rugalmas és alkalmazkodó, mivel arra reagálva tervezték a mai világot és az állandó változásokat.
  • Javasolunk egy olyan tanulást, amely a tárgy részeként integrálja a technológiát és az innovációt, mindig a legfrissebb tudást nyújtva.
  • Egy olyan 2.0 tanulási modellre gondolunk, amely elsőbbséget élvez a „tanulni tanulni” képességgel, fejlesztve azokat a készségeket, amelyek a mai kihívások sikeres kezeléséhez szükségesek.
  • A hagyományos modelleket integráljuk esettanulmányként, a legfrissebb tanulási áramokkal, a web 2.0 köszönhetően.

Végül is egy könyv már nem garantálja számunkra, hogy mindent megtanulunk, amit az életben tudnunk kell.

Az IEBS -nél a hallgató felkészült arra, hogy vezető üzleti szakemberekké váljon, innovatív, vállalkozó és értéknövelő vállalkozásokat IEBS meg változó környezetben, az üzleti élet új módján keresztül.

Helloquence / Unsplash

Nemzetközi karakter

IEBS az innovációban és a vállalkozói IEBS született Spanyolországban a Seedrocket kezével, amely Spanyolországban az első indítási gyorsító, amelynek egyik fő partnere a Google. Fő székhelye Madridban és Barcelonában található, az innováció és a vállalkozói szellem európai és globális tájának két legfontosabb városa, az innováció forrásai és trendek, amelyek lehetővé teszik az IEBS hogy minden hallgató számára a leginnovatívabb tehetségeket és ismereteket hozza. . IEBS székhelye Latin-Amerikában, a Rio de la Plata partján, Montevideóban található, ahonnan összeköti az innovatív kultúrát, a tehetségeket és a leginnovatívabb tudást Latin-Amerika összes országával.

Mit javasolunk?

  • Valódi tanulószerződéses gyakorlati képzés: Olyan gyakorlati esetekkel kell szembenéznie, amelyekben a megtanult tárgyat alkalmazza, ezek lehetővé teszik, hogy olyan helyzetekkel szembesüljön, amelyek napról napra előfordulnak a munka során. A szimuláción és a szerepjátékokon keresztül megtanulja megoldani a problémákat és magadnak üzleti döntéseket hozni.
  • 2.0 tanítás és együttműködésen alapuló tanulás: A gyakorlatokat és a gyakorlati eseteket virtuális campusunkban fejlesztettük ki, ahol vitákat generálunk, és az ismereteket maga a témán túl építik. Ezen felül az IEBS tanítja a hallgatókat a web 2.0 kezelésére, amely elengedhetetlen az online környezetben történő gyors mozgáshoz.
  • Professzorok, akik szakemberek: Professzoraink sikeres szakemberek, akik aktívak az általuk tanított tárgyban. Tanuljon sikeres szakemberekkel és vállalkozókkal, akik a tanárok és mentorok lesznek, és növelik tudását szakterületükön.
  • Folyamatosan frissített programok: Egy olyan társadalomban, amelyben az ismeretek gyorsan fejlődnek, a tanításnak ugyanabban a ütemben kell történnie. Ezért a programjainkat minden felhívás során frissítjük, hogy a hallgatók hozzáférjenek a leginnovatívabb tanuláshoz, frissítsék tudásukat és újrahasznosítsák szakembert.
  • Támogatás a vállalkozók számára: Az IEBS a kezdetektől a végéig támogatja hallgatóinak innovatív kezdeményezéseit. A SeedRocket és más intézmények, például az AJE vagy a Madrid Emprende vállalkozók platformjával való szövetségnek köszönhetően az iskola szakmai tanácsokat kínál azoknak a hallgatóknak, akik el akarják kezdeni az ötleteiket.
  • Függetlenség és maximális minőség: Az IEBS független testülettel rendelkezik, amely gondoskodik a hallgató érdekeiről és minden szempontból felügyeli a minőséget. Célunk a növekedés és fejlesztés folytatása, a valós világhoz igazított legmagasabb színvonalú képzés nyújtásával.

célkitűzések

Steve Jobs megváltoztatta a termékek tervezésének és fejlesztésének módját a piacon egy agilis fejlesztési és kommunikációs rendszer létrehozásával, amely lehetővé tette számára, hogy megkülönböztesse magát az iparban és hozzáadott értéket teremtsen. Később modelljét nagy internetes cégek utánozták, és ma megalapozta az új terméktervezési és fejlesztési modellt.

A termékek létrehozásának és fejlesztésének módja megváltozott a hagyományosabb ágazatokban is, mint például a banki szolgáltatások vagy a divat, mivel a termékmenedzser vagy termékmenedzser az egyik legkeresettebb profil a piacon, és különösen a digitális.

A digitális termékmenedzsment posztgraduális végzettségével megszerezheti a termékmenedzserként való munkavégzéshez szükséges készségeket és képességeket , elismert szakértőktől megtanulva a bevált gyakorlatokat és eszközöket, amelyek a termék létrehozásához szükségesek olyan módszerek felhasználásával, mint például a Design Thinking, a Scrum, UX, a prototípuskészítés, az ügyfelek fejlesztése, A / B teszt és mérés KPI-k által.

A digitális termékmenedzserben végzett posztgraduális diploma végén tökéletesen képes lesz:

  • Tanulja meg az agilis termékfejlesztés kulcsfontosságú fázisait .
  • A tanulás megvalósítása módszerek meghatározása és design termékek.
  • Szerezzen globális jövőképet a termékek stratégiájáról , fejlesztéséről , bevezetéséről és forgalmazásáról .
  • Ismeri a digitális termékek kereskedelmének és forgalmazásánaktechnikáit .
  • Tudja meg, mennyire fontos befektetni a felhasználói élmény megtervezésébe és elemzésébe .
  • Határozza meg a termékinnovációs stratégiát a folyamatos fejlesztés ösztönzése érdekében.

Tanterv: Posztgraduális képzés a digitális termékmenedzsment területén

1. modul: Terméktervezés és életciklus

  • felszerelés
  • Termék útiterv
  • Digitális termékek
  • ügy

2. Modul: Ötletek és fogalmak

  • Tervezési gondolkodás - kreativitás és agilis innováció
  • Alapismeretek és prototípus-készítő eszközök I
  • A prototípusok alapjai és eszközei II
  • Gyakorlati eset

3. Modul: Stratégia és üzleti modell

  • Eszközök a termék tervezéséhez
  • Agilis eszközök az üzleti modell meghatározásához
  • DCU. Felhasználóközpontú tervezés
  • Mesterkurzus: Vevő utazási szakaszai
  • Mesterkurzus: Hogyan lehet megtervezni a termék értékét

4. modul: Felhasználói életciklus a digitális termékben

  • Életciklus: azonosítás és szakaszok
  • A szakaszok és a mérések instrumentálissá tétele
  • Az ismeretek rendszerezése: Tudományos módszer alkalmazása - kísérleti folyamat
  • Mesterkurzus: viselkedési termékmenedzser
  • Mesterkurzus: Növekedés-hacker "növekedési gép"

5. modul: Agilis termékfejlesztés

  • Problémamegoldás
  • Agilis, Scrum és Kanban
  • Koordináció a fejlesztő csoporttal
  • Mesterkurzus: Digitális eszközök a csapatmunka korszerűsítéséhez
  • Mesterkurzus: A Kanban legjobb gyakorlatai, hibái és előnyei

6. modul: Termékindítás

  • MPV: Meghallgatás és érvényesítés
  • A termék bevezetésének méretarányos módszerei
  • Sikertörténetek a termékbemutatókban
  • Mesterkurzus: Winazar Games: Hogyan lehet több ezer felhasználót bevonni a termékbevezetésbe?
  • Mesterkurzus: Termékinnovációs modellek

7. modul: Termékmarketing stratégiák

  • Termék- és árstratégiák
  • Terjesztési stratégiák
  • Kommunikációs stratégiák
  • Mesterkurzus: Hogyan lehet hatékony termékmagasságot létrehozni
  • Mesterkurzus: Márkamenedzsment a digitális termékekben

8. modul: UX kialakítás

  • Üzleti elemzés
  • A menedzsment modellek által vezérelt és BI
  • Ügyfél tapasztalat
  • Mesterkurzus: OKR: Határozza meg és mérje meg a siker eléréséhez
  • Mesterkurzus: Digitális eszközök az irányítópult készítéséhez

Végtermék-fejlesztési projekt

* A tananyag és a mesterkurzusok módosíthatják a frissítést és annak javítását.

felvételi követelmények

Ha egyetemi végzettséggel rendelkezik, az utolsó tanévben van, vagy releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik a tanulmányok területén, jelentkezhet a programba.
  • Egyetemi végzettséggel: be kell mutatni a fokozatot és az akadémiai nyilvántartást. Az elmúlt évben csak a tudományos nyilvántartást kell bemutatni.
  • Egyetemi végzettség nélkül: A korábbi szakmai tapasztalat megszerzése nem nélkülözhetetlen követelmény, azonban az akkreditált szakmai tapasztalat nagyon fontos elem a kiválasztási folyamatban. Egyetemi végzettség hiánya bizonyítható szakmai tapasztalattal igazolható. A megkövetelt éves tapasztalat az alkalmazhatóságától függően változik.
Utoljára frissítve November 2019

Az iskoláról

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Kevesebb