Posztgraduális képzés az UX-ban

Általános információk

Program leírás

Egy innovatív Business School koncepció

Az IEBS lépést teszünk a hagyományos üzleti iskola modelljéhez képest:

  • A hagyományos tanulási modell merev és nem túl rugalmas, mivel a szabványos és változatlan ipari társadalom modelljén alapul.
  • Az IEBS tanulási modellje modern, rugalmas és alkalmazkodó, mivel arra reagálva tervezték a mai világot és az állandó változásokat.
  • Javasolunk egy olyan tanulást, amely a tárgy részeként integrálja a technológiát és az innovációt, mindig a legfrissebb tudást nyújtva.
  • Egy olyan 2.0 tanulási modellre gondolunk, amely elsőbbséget élvez a „tanulni tanulni” képességgel, fejlesztve azokat a készségeket, amelyek a mai kihívások sikeres kezeléséhez szükségesek.
  • A hagyományos modelleket integráljuk esettanulmányként, a legfrissebb tanulási áramokkal, a web 2.0 köszönhetően.

Végül is egy könyv már nem garantálja számunkra, hogy mindent megtanulunk, amit az életben tudnunk kell.

Az IEBS -nél a hallgató felkészült arra, hogy vezető üzleti szakemberekké váljon, innovatív, vállalkozó és értéknövelő vállalkozásokat IEBS meg változó környezetben, az üzleti élet új módján keresztül.

Te X Ventures / Unsplash

Nemzetközi karakter

IEBS az innovációban és a vállalkozói IEBS született Spanyolországban a Seedrocket kezével, amely Spanyolországban az első indítási gyorsító, amelynek egyik fő partnere a Google. Fő székhelye Madridban és Barcelonában található, az innováció és a vállalkozói szellem európai és globális tájának két legfontosabb városa, az innováció forrásai és trendek, amelyek lehetővé teszik az IEBS hogy minden hallgató számára a leginnovatívabb tehetségeket és ismereteket hozza. . IEBS székhelye Latin-Amerikában, a Rio de la Plata partján, Montevideóban található, ahonnan összeköti az innovatív kultúrát, a tehetségeket és a leginnovatívabb tudást Latin-Amerika összes országával.

Mit javasolunk?

  • Valódi tanulószerződéses gyakorlati képzés: Olyan gyakorlati esetekkel kell szembenéznie, amelyekben a megtanult tárgyat alkalmazza, ezek lehetővé teszik, hogy olyan helyzetekkel szembesüljön, amelyek napról napra előfordulnak a munka során. A szimuláción és a szerepjátékokon keresztül megtanulja megoldani a problémákat és magadnak üzleti döntéseket hozni.
  • 2.0 tanítás és együttműködésen alapuló tanulás: A gyakorlatokat és a gyakorlati eseteket virtuális campusunkban fejlesztettük ki, ahol vitákat generálunk, és az ismereteket maga a témán túl építik. Ezen felül az IEBS tanítja a hallgatókat a web 2.0 kezelésére, amely elengedhetetlen az online környezetben történő gyors mozgáshoz.
  • Professzorok, akik szakemberek: Professzoraink sikeres szakemberek, akik aktívak az általuk tanított tárgyban. Tanuljon sikeres szakemberekkel és vállalkozókkal, akik a tanárok és mentorok lesznek, és növelik tudását szakterületükön.
  • Folyamatosan frissített programok: Egy olyan társadalomban, amelyben az ismeretek gyorsan fejlődnek, a tanításnak ugyanabban a ütemben kell történnie. Ezért a programjainkat minden felhívás során frissítjük, hogy a hallgatók hozzáférjenek a leginnovatívabb tanuláshoz, frissítsék tudásukat és újrahasznosítsák szakembert.
  • Támogatás a vállalkozók számára: Az IEBS a kezdetektől a végéig támogatja hallgatóinak innovatív kezdeményezéseit. A SeedRocket és más intézmények, például az AJE vagy a Madrid Emprende vállalkozók platformjával való szövetségnek köszönhetően az iskola szakmai tanácsokat kínál azoknak a hallgatóknak, akik el akarják kezdeni az ötleteiket.
  • Függetlenség és maximális minőség: Az IEBS független testülettel rendelkezik, amely gondoskodik a hallgató érdekeiről és minden szempontból felügyeli a minőséget. Célunk a növekedés és fejlesztés folytatása, a valós világhoz igazított legmagasabb színvonalú képzés nyújtásával.

célkitűzések

A társadalmat leginkább befolyásoló termékek digitálisak: megkönnyítik az életünket és a lehető leg intuitívabb és leghatékonyabban oldják meg a problémákat. Minden digitális termék mögött van egy UX Designer: a szakember, aki felelős az egyedi élmények létrehozásáért, hogy a termék az ügyfél életének része legyen. Pontosan ez a vállalatok célja, tehát egy olyan időszakban vagyunk, amikor a felhasználói élmény és a digitális termékek tervezése alapvető fontosságú az üzleti élet számára.

Egy Adobe tanulmány szerint az UX igazgatói és vezetõinek 87% -a egyetért abban, hogy a termékfejlesztõk integrálása a szervezet egyik legfontosabb prioritása. Ezenkívül 73% említette, hogy a következő öt évben tervezi megkétszerezni a profilok számát felszerelésein.

Az UX posztgraduálussal

Az UX posztgraduális végén

  • Hajtsák végre és így a hatékony digitális projekt elejétől a végéig.
  • Jobb tervezési döntéseket hozhat.
  • Ismerje meg, hogy milyen technikát kell alkalmaznia az üzleti és felhasználói célok teljesítéséhez a digitális termék konceptualizálása során.
  • Interfésztervezés és prototípuskészítő eszközök kezelése.

Tanterv: Posztgraduális képzés az UX-ban

A posztgraduális képzés az UX-ban

1. modul: Bevezetés a felhasználói élménybe

  • Felhasználó-központú tervezés
  • Az interakció tervezés alapelvei
  • Használhatóság és heurisztikus értékelések
  • Mesterkurzus: Bevezetés a tervezési gondolkodásba
  • Mesterkurzus: Jó gyakorlatok a jó UX létrehozásához

2. modul: A digitális elemzés alapjai

  • Interjú a korcsolyázókkal és az üzleti célokkal
  • Konverziós optimalizálás
  • Csatorna létrehozása
  • Mesterkurzus: az UX digitális elemzés
  • Mesterkurzus: a Google Analytics ABC-je

3. modul: A hipotézis kiindulópontja

  • Hipotézisek beszerzése az érdekelt felektől
  • Mélyítési, egyetértési és szondatechnikák
  • Műveleti betekintés és műszaki emberek
  • Mesterkurzus: Felhasználói kutatás a termék létrehozásához
  • Mesterkurzus: Jó gyakorlatok a vizsgálat felépítéséhez

4. modul: A megoldás hatályának meghatározása

  • Felhasználói személyek felfedezése
  • Bevezetés a módszertanba: Agilis és karcsú
  • Felhasználói történet leképezése
  • Mesterkurzus: A környezet előtérbe helyezése: Storyboarding
  • Mesterkurzus: Lean UX

5. modul: Tartalmi stratégia

  • Bevezetés az információs építészetbe
  • Tartalomleltár
  • UX írás: Felhasználó-központú tartalom
  • Mesterkurzus: Keresési és navigációs rendszerek
  • Mesterkurzus: Megvalósíthatóság

6. modul: A kreatív folyamat

  • Bevezetés a sprintbe és a vázlatba
  • A webes felület kialakításának alapelvei
  • Tippek a tervezési vélemények készítéséhez
  • Mesterkurzus: a tartalom prototípusától a vázlatig
  • Mesterkurzus: A mobil interfész tervezésének alapelvei

7. modul: Interfész tervezése

  • wireframing
  • Stílus útmutatók készítése
  • Digitális interaktív prototípuskészítés
  • Mesterkurzus: A vizuális dizájn alapelvei
  • Mesterkurzus: Bevezetés a vázlatba

8. modul: Használhatóság értékelése

  • Bevezetés a használhatósági értékelési módszerekbe
  • Szűrő létrehozása
  • A megállapítások jelentése
  • Mesterkurzus: Használhatóság tesztelésének tervezése
  • Mesterkurzus: Tippek a használhatósági teszt moderálásához

Végső posztgraduális projekt

* A tananyag és a mesterkurzusok módosíthatják a frissítést és annak javítását.

felvételi követelmények

Ha egyetemi végzettséggel rendelkezik, az utolsó tanévben van, vagy releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik a tanulmányok területén, jelentkezhet a programba.

  • Egyetemi végzettséggel: be kell mutatni a fokozatot és az akadémiai nyilvántartást. Az elmúlt évben csak a tudományos nyilvántartást kell bemutatni.
  • Egyetemi végzettség nélkül: A korábbi szakmai tapasztalat megszerzése nem nélkülözhetetlen követelmény, azonban az akkreditált szakmai tapasztalat nagyon fontos elem a kiválasztási folyamatban. Egyetemi végzettség hiánya bizonyítható szakmai tapasztalattal igazolható. A megkövetelt éves tapasztalat az alkalmazhatóságától függően változik.
Utoljára frissítve November 2019

Az iskoláról

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Kevesebb