Pénzügyi Bizonyítvány Marketing Menedzsment (Online)
Centennial College
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online Canada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 4 118 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
May 2024
* 2 szemeszter tandíja kanadai hallgatóknak; 14 502,50 USD: 2 szemeszter tandíja a nemzetközi hallgatók számára
Bevezetés
Program részletei
- Program kód: 2335
- Iskola: az üzleti iskola
- Megbízólevel: Ontario College végzősítő bizonyítvány
- Program típusa: Pályakezdő bizonyítvány program
- Program hossza: 1 év / 2 félév
- Kezdő dátum: ősz, tél
- Hely: Online
Mindössze két félév alatt a Centennial College marketingmenedzsment programja marketing szakemberré válhat, aki széles körű marketing funkciókat lát el az üzleti, kormányzati és nonprofit szervezetekben.
Ez az üzleti posztgraduális bizonyítvány program kiterjed a marketing menedzsmentre és a kapcsolódó témákra a márkamenedzsmentben, marketing projektmenedzsmentben, digitális marketingben, marketing szolgáltatásokban, integrált marketing kommunikációban, marketing kutatásban és a nemzetközi marketing stratégiában. Ennek eredményeként alapos megértést fog kapni a hazai és a nemzetközi marketing kérdésekről.
A diploma megszerzése után analitikai, döntéshozatali, szervezési és kommunikációs készségeket tud felvenni a szervezetek széles skálájának marketingtevékenysége támogatására. Folytathatja tanulmányait egy olyan speciális területen is, mint például kutatás és elemzés, vagy vállalati fiókkezelés.
A mai versenypiacon alapvető fontosságú, hogy minden vállalkozás erős marketing tervet fejlesszen ki, valósítson meg és kövessen figyelemmel. Az olyan környezeti tényezők, mint a fejlődő technológia, a társadalmi és fenntartható igények, a demográfiai trendek, a szabályozási változások és az intenzív verseny továbbra is kihívást jelentenek a marketing funkcióval szemben, hogy nagyobb visszatérést biztosítsanak a szervezet különböző érdekelt felei számára. A marketing lényege annak megértése, hogy mit vásárolnak az ügyfelek, és termékeket és szolgáltatásokat kínál nekik. Ez a kihívást jelentő diplomás bizonyítvány program lehetőséget biztosít a mai munkaerőpiacra vonatkozó ismeretek és készségek fejlesztésére.
A program kiemeli
- Megtanulod kidolgozni és alkalmazni a marketingstratégiát hazai és nemzetközi szempontból, kiaknázva a piackutatást.
- A Marketing Management program felkészíti Önt a kulcsfontosságú marketing projektek végrehajtásának irányítására, valamint a digitális marketing tervezésének és végrehajtásának átvételére.
- Interaktív és vonzó módon, lehetősége van arra, hogy felmérje a marketing termékek és a marketing szolgáltatások közötti különbségeket, és értékelje az integrált marketing kommunikációt.
- A program-oktatók sokéves tapasztalattal rendelkező iparági szakemberek, akik megközelíthetőek és készek segíteni.
- A program befejezése után készen áll arra, hogy csatlakozzon a hazai és a globális munkaerőhöz a marketingstratégia és a végrehajtás számos aspektusában.
Belépők
Tanterv
Program Outline
1. félév | 2. félév |
|
Szemeszter megjegyzés: |
A program eredménye
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Promóciós mix kidolgozása egy termék vagy szolgáltatás marketingjéhez egy meghatározott célpiac alapján.
- Olyan árképzési stratégiákat dolgozzon ki, amelyek figyelembe veszik az észlelt értéket, a versenynyomást és a vállalati célkitűzéseket.
- Stratégiák kidolgozása a termékek és szolgáltatások hatékony elosztására.
- Határozzon meg stratégiákat az új termékek és szolgáltatások fejlesztésére, amelyek összhangban vannak a változó piaci igényekkel.
- Értékelje a marketingtevékenységek eredményeit a költségvetésben szereplő eladásokhoz, költségekhez és nyereséghez kapcsolódó kritériumok alapján.
- Készítsen marketingtervet, amely tartalmazza a marketingcélokat, a marketingmixet, a stratégiákat, a költségvetési szempontokat és az értékelési kritériumokat.
- Meggyőzően és pontosan közölje a marketinginformációkat szóbeli, írásos és grafikus formában.
- Értékesítési prezentáció készítése és megtartása.
- Értékelje egy termék vagy szolgáltatás nemzetközi piacon vagy piacokon való értékesítésének életképességét.
- Végezzen elsődleges kutatást a piaci feltételekről, hogy meghatározza bizonyos termékek és szolgáltatások meglévő és potenciális tevékenységi szintjét.
- Alkalmazza a humánerőforrás- és vezetői ismereteket és készségeket az egyének és csapatok teljesítményének javítása érdekében, hogy hozzájáruljon egy vállalat sikeres marketing funkciójához.
- Alkalmazzon marketingmenedzsment technikákat a vállalat tervezése, irányítása és ellenőrzése során.
- Személyes szakmai fejlesztési stratégiák és tervek kidolgozása a vezetés, a menedzsment készségek és a marketing szakértelem fejlesztése érdekében.
- Stratégiák kidolgozása az ügyfelekkel, ügyfelekkel és fogyasztókkal való munkakapcsolatok kialakítására, amelyek
- Alkalmazza az üzleti etika és a vállalati társadalmi felelősségvállalás elveit.
- Készítse elő az üzleti terv marketing elemét.
Karrierlehetőségek
Karrier Outlook
- Marketing menedzser
- Reklámhivatal
- Marketingkommunikációs koordinátor
- Ügyfél marketing szakember
- Vevői marketing szakember
- Marketing munkatárs
Foglalkoztatási területek
- Kiskereskedők
- Kis vállalkozás
- Marketing ügynökségek
- Fogyasztási cikkek
- franchise
- Vendéglátás, ételek és italok
- Szállítás
- intézmények
- Kormány
- Oktatás
- Pénzügyi szolgáltatások
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.