Rendezvényszervezés és marketingkommunikáció
eLearning Academy for Communication GmbH
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Német
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 8 900 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A művészet, a kultúra és az üzleti események világa sokszínű, színes és felvillanyozó. Legyen szó személyes jelenlétről, digitális részvételről vagy hibrid eseményformátumokról, az események mindig különlegesek. Szeretnél ebben a nagyszerű környezetben dolgozni és kiemelkedő, kreatív embereket megismerni? Tudod, hogy látványos eseményekkel sok figyelmet fel tudsz hívni? És eléred, hogy az eseményeidet minden csatornán kommunikálják? Ezután tárgyspecifikus ismereteket és készségeket sajátíthat el a marketingkommunikáció mesterkurzusában, amely a „Rendezvényszervezés és marketingkommunikáció” szakirány. Minden szükséges eszközt megadunk a sikerhez vezető úton. Legyen keresett szakértő.
A művészeti, kulturális és üzleti események speciális tartalomra és üzenetekre épülnek, összetett interakciók határozzák meg őket, és speciális prezentációs kontextusban kerülnek bemutatásra. A legnagyobb hatás elérése érdekében integrált és multimédiás marketingkommunikációra van szükség ahhoz, hogy a kiállításokat, fesztiválkoncerteket vagy kongresszusi eseményeket egyrészt a széles közönséghez, másrészt a megkülönböztetett közönséghez, vásárlókhoz közvetítse.
Aktív vagy már a kulturális vagy rendezvényiparban, és vezető pozícióban vagy projektmenedzsmentben dolgozol? Bővíteni szeretné jelenlegi tevékenységi körét, vagy növelni az előrelépési esélyeit? Szeretnéd professzionalizálni tudásodat akadémiai szinten? Szeretnél időtől és helytől független maradni, és magad döntenéd el, hogy mikor és hol mennyi időt fordítasz a továbbtanulásra? És az egyéni támogatást részesíti előnyben? Akkor ez a távoktatási tanfolyam neked szól!
Ez a mesterképzés egyedülálló képzési lehetőség ezen a területen. Online kurzusnak készült, és 100 százalékos e-learninget garantál. Ez azzal az előnnyel jár, hogy számítógépéről, táblagépéről vagy okostelefonjáról bármikor elérheti a tanfolyam összes tartalmát, és nincs fix kezdési és beküldési dátumhoz kötve.
Belépők
Tanterv
A Marketing Kommunikáció Mesterképzés "Rendezvényszervezés és marketingkommunikáció" szakirányon a sokrétű témakörnek köszönhetően megalapozott tudásátadást kínál.Ez a képzési kör az üzleti gyakorlat sokrétű tevékenységét fedi le. Interdiszciplináris, ugyanakkor úgy tervezték, hogy összefonódjon, és különösen a kommunikáció, a közgazdaságtan és a kulturális tudományok területén mozog. A tágabb rendezvénykoncepcióra épülő, amely nem csak a kongresszusokra, konferenciákra és céges rendezvényekre, hanem a művészeti és kulturális eseményekre is kiterjed, szilárd alapot biztosít a mesterképzés, amely kompakt elméleti egységekre, valamint a gyakorlat szempontjából releváns információkra épül. Emellett szó esik az aktuális trendekről és fejleményekről is. Számos példa és multimédiás tudásátadás ellenőrző listák, videók, hangminták, interjúk és még sok más formájában elmélyíti a tanítási és tanulási tartalmat. Szakértőkkel tekintsen be sikeres kulturális és rendezvényszervező cégek kulisszái mögé.
A program felépítése
A mesterképzés három szintből áll, amelyekben összesen 15 modult kell teljesíteni. A modulok 2 vagy 4 ECTS-ből állnak. A tanfolyamot a Mesterdolgozat (14 ECTS) zárja.
A modulokat modulpapír elkészítésével fejezi be. Kivételt képez a jogi modul, amely online vizsgával zárul. A tizennégy vázlat körülbelül tizenöt oldalból áll. Szerkessze az összes tartalmat, amikor és ahol akarja. A mesterdolgozat modulban három online szeminárium időpontja van. Ismét kiválaszthatja a dátumot, és bárhonnan részt vehet. Az egyetlen követelmény az internet hozzáférés.
Összesen tizennégy tervezetet, egy tesztet, egy diplomamunkát és egy mestervizsgát választ el a diplomájától.
A tanulás első szintje
1. szinten a Tudományos munka és az empirikus társadalomkutatás modult kell teljesíteni. Egy olyan modul, amelyben az irodalommal alátámasztott és bizonyítékokon alapuló munka közelebb kerül, és így jó alapot teremt a következő modulfeladatok elvégzéséhez. Ez a szint két általános tartalmú kommunikációs és marketing alapmodult is tartalmaz, amelyek a képzés további tudományos alapjait adják.
A tanulás második szintje
A 2. szinten az alapokkal és az általános tartalommal, valamint sok részletes kérdéssel foglalkozik a művészetről, a kultúráról és az üzleti eseményekről. A cél az, hogy lehetővé tegyük a széles körű belépést ebbe az interdiszciplináris témakörbe. Az elméleti ismereteket számos gyakorlati példa támasztja alá és tükrözi. Ezt a szintet aztán a dramaturgiával és az eseményrendezéssel, valamint az eseménytechnológiával kapcsolatos kijelentésekbe sűrítjük. Ezt a témakört a biztonsági és védelmi menedzsment modul teszi teljessé. A kommunikációs modul folytatásaként szó esik a szövegekkel, képekkel és videókkal való munkáról, valamint elméletekről és gyakorlati példákról a PR és a médiamunka területéről.
Harmadik tanulási szint
A 3. szint a Minőségirányítás és Projektmenedzsment modullal kezdődik. Itt egyrészt holisztikus, az egész vállalatra kiterjedő szemlélet rajzolódik ki, másrészt bemutatásra kerülnek a projektek tervezésének és feldolgozásának egyedi eszközei is. Az imázs- és értékesítés-orientált marketingkommunikáció két moduljában az 1. szinttől kezdődő alapok alapján elméleteket, modelleket és gyakorlati példákat tanítanak. A jövőbe tekintés olyan témákkal kapcsolatos információkat kínál, mint a közönségfejlesztés és a turisztikai kommunikációs koncepciók. A kulturális és rendezvényipar jogi vonatkozásai kiegészítik a tudástárgyakat.
A mesterdolgozat szemináriumát a 3. szinthez soroljuk, mert általában már el kell végeznie néhány modult a megfelelő téma kiválasztásához. Elvileg azonban Önön múlik, hogy mikor kezdi el a szemináriumot. A szemináriumot bármikor elindíthatja, amikor bemutatandó expozéja van, és regisztrál egy online szeminárium időpontjára. Mottónkhoz híven: Tanulj amikor és ahol akarsz!
vizsgálati módozatokat
Ebben a részmunkaidős mesterképzésben a 15 modulból 14-et modulmunkával teljesít. Ezek körülbelül 15 oldalas művek, speciális feladatokkal, amelyek ötvözik az elméletet a gyakorlattal. A „jog” modult egy online teszttel tölti ki.
Az egyes modulokon belül folyamatosan teszteli tudását integrált öntesztekkel. A modulmunka beküldése előtt át kell mennie ezeken az önteszteken.
Magát a kurzust a szakdolgozat megírásával, bemutatásával és megvédésével fejezi be. Ezt megteheti a helyszínen, vagy ha kívánja, online is.
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bölcsészmérnök az integrált marketingkommunikációban
- Livingston, Amerikai Egyesült Államok
Mester a márkaépítésben és a kreativitásban, valamint a márkakommunikációban
- Barcelona, Spanyolország
Marketing és politikai kommunikáció mester
- Madrid, Spanyolország