Stratégiai marketing mester
London School of Business & Finance
Kulcs információ
Campus helye
UK Online, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
18 - 36 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 7000
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Apr 2024
Bevezetés
A stratégiai marketing minden ágazatban nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a vállalkozások a versenypiacon továbbítsák üzenetüket. Az LSBF karrier-központú kettős mesterképzése modern készségekkel és szakértelemmel látja el Önt, hogy sikeres legyen a marketing folyamatosan fejlődő világában.
A program tanulmányozása során alapvetően megérti az alapvető marketing fogalmakat, valamint alaposabb képet kap egy adott marketingszakterületről. Négy szakterületünk – a digitális marketing és a közösségi média, a globális marketing, a luxusmárka-menedzsment és az értékesítés-menedzsment – a marketing összetett területeit fedi le, és lehetővé teszi, hogy Ön döntsön szakterületéről.
Ezt a mesterfokozatot az olaszországi UNINETTUNO Nemzetközi Telematikai Egyetem ítélte oda.
Időtartam és díjak
A Master in Strategic Marketing program elérhető online platformunkon keresztül történik, így szabadon választhatja meg saját tanulmányi ütemtervét. Tudjuk, hogy diákjaink elfoglaltak, hiszen diákjaink 74%-a teljes munkaidőben dolgozik, 84%-a pedig vezető és vezető beosztásban dolgozik. A 18-tól 36 hónapig terjedő rugalmas tanulmányi időszakokkal és évente négy alkalommal, januárban, áprilisban, júliusban és októberben, akkor tanul, amikor a legkényelmesebb az Ön számára.
Tanfolyam tartalom
A modulok a következőket tartalmazzák:
Stratégiai marketingmenedzsment
Vezetői szintű készségek fejlesztése a marketingkampányok tervezésében és megvalósításában, valamint a hatékony közönségcélzásban és a mediális csatorna kiválasztásában. A modul során megértheti a különálló marketingfunkciók fontosságát, kritikusan foglalkozhat a marketing szerepével és menedzsment szempontból értékelheti a szerepét, valamint felmérheti a marketing kulcsfontosságú teljesítménymutatóit a problémák pontos diagnosztizálásához.
Fogyasztói magatartás és kutatás
Marketingstratégiák kidolgozása és javítása a fogyasztói magatartás elemzésével és értékelésével. Ismerje meg és ismerje meg a fogyasztói pszichológiát, hogy felmérje a globális piac mintáit
Integrált marketingkommunikáció kutatása
Kritikusan értékelje a kommunikáció stratégiai szerepét a sikeres marketingben. Elemezze a kulcsfontosságú marketingkommunikációs koncepciók előnyeit és hátrányait, és értékelje a szervezetek által különböző kontextusokban alkalmazott marketingkommunikációs stratégiákat.
Válasszon négy szakterületünk közül:
- Globális marketing
- Digitális marketing és közösségi média
- Értékesítési menedzsment
- Luxus márkamenedzsment
Tanulási eredmények:
Ez a program célja, hogy a hallgatók karrierre kész készségeket biztosítson:
- Marketing stratégia kidolgozása és értékelése
- A fogyasztói magatartás megértése és a hatékony üzenetfejlesztés
- Marketing kommunikációs stratégiák és üzenetfejlesztés
- Komplex marketing kérdések megoldása tényszerű és elméleti ismeretek alkalmazásával
- Különféle marketing menedzsment megközelítések és stratégiák elsajátítása
Tanfolyami követelmények
A következő programban való részvételhez a következő követelményeknek kell megfelelnie:
- Alapképzés (minimum 2:2) vagy azzal egyenértékű
- Ha nem az angol az első nyelv, és a Hallgató nem angol nyelvből szerezte meg alapképzését, az alábbi angol nyelvtudás igazolása szükséges:
- a. IELTS általános sávpontszám 5,5 vagy azzal egyenértékű
- b. középiskolai angol
- c. ACCA/CIMA 14 dolgozat elkészült
- d. 2 év munkatapasztalat angol nyelvű környezetben (felvételi bizottság jóváhagyásával)
A regisztrációhoz szükséges dokumentumok listája:
- Kitöltött jelentkezési lap
- Nyilatkozat a célokról
- Képesítéseinek, bizonyítványainak és teljes átiratainak hiteles másolata a tanulmányok minden évéről
- Az útlevél másolata
- Önéletrajzod/önéletrajzod angol nyelvű példánya
- Angol nyelvtudás igazolása
- Gépelt személyes nyilatkozat, amely választ ad az alább felsorolt kérdésekre. A kitöltött nyilatkozatokon fel kell tüntetni a hallgató nevét, tanulmányi programját és elérhetőségét, és postai úton, e-mailben vagy faxon kell benyújtani.
Minden kérdésre legalább 300 szóban kell válaszolni (1 oldal):
- a. Miért választja karrierje mostani szakaszában a posztgraduális képzést, és mit szeretne elérni ezzel?
- b. Milyen erősségei alapján érzi magát erős jelöltté a posztgraduális programra?
- c. Írjon le egy múltbeli vagy jelenlegi személyes/szakmai tapasztalatot, amelyről úgy gondolja, hogy pozitívan befolyásolta a lehetőségét, hogy sikeres legyen egy posztgraduális programban.
Jövőbeli karrierek
Ez a program felkészít egy lehetséges karrierre
- Marketing Koordinátor
- Piaci elemző
- Projekt menedzser
- Integrált kommunikáció vezetője