Számítástudományi BSc
University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 - 6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 12 654 *
Jelentkezési határidő
04 Mar 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Apr 2024
* Indikatív teljes összeg a fejlődő országok számára Teljes MSc kurzusdíj: Webes támogatott hallgató 10088 £; Az Oktatási Központ 6733 fontot támogatta. Indikatív teljes összeg a fejlett országok számára Teljes MSc kurzusdíj: Web támogatott hallgató 15132 £
Bevezetés
Ez az új online BSc Computer Science fokozatkészlet felkészíti Önt a jövő technológiai munkáira. Fokozatunk kreatív interaktív megközelítéseket alkalmaz a Coursera, a világ legnagyobb online tanulási platformja útján, hogy magával ragadó tanulási élményeket biztosítson. Válasszon a hét specialitás közül az egyikből, hogy az érdekeire építhessen és fejlessze a teljes karrierhez szükséges készségeket.
A diploma megszerzésével:
- fejleszteni tudását a számítástechnika területén, erős programozási és matematikai összpontosítással;
- megtanulják a projektmenedzsment, a prezentációs és a csapatmunka készségeit, amelyeket a munkáltatók értékelnek;
- hozzon létre egy munkaportfóliót, amelyet bemutathat a potenciális munkaadóknak.
Hogy tanulsz
Az Egyesült Államok által bevezetett korlátozások érintik Önt?
A BSc Computer Science fokozatkészletünk kreatív interaktív megközelítéseket alkalmaz a Coursera, a világ legnagyobb online tanulási platformja révén, a magával ragadó tanulási élmények biztosítása érdekében.
Az Egyesült Államok exportellenőrzési rendeletei megakadályozzák, hogy a Coursera szolgáltatásokat és tartalmat kínáljon egyes országok vagy régiók felhasználói számára.
A Coursera-nak érvényesítenie kell ezt a korlátozást az amerikai törvényeknek való megfelelés érdekében, ezért javasoljuk, hogy minden hallgató ellenőrizze ezt az információt, mielőtt jelentkezik a programra.
Helyi oktatási támogatás
Tanfolyamainkat úgy tervezzük, hogy önállóan University of London online támogatással, de ha órákon szeretne részt venni, jelentkezhet a világ egyik jóváhagyott helyi oktatási központjában.
Ezt a részt a legfrissebb információkkal frissítjük arról, hogy hol élvezheti a helyi tanulmányi támogatás és az egyetemi stílusú környezet lehetőségeit.
Tanulmányi anyagok
Miután regisztrált, virtuális tanulási környezetben hozzáférhet számos forráshoz és tananyaghoz számítógépeken, táblagépeken és más mobil eszközökön. Ezt a tanulási platformot a Coursera nyújtja, a világ egyik vezető MOOC szolgáltatója.
Online segítség
Amikor regisztrálsz, hozzáférést biztosítunk a hallgatói portálhoz. Ezután hozzáférhet a University of London e-mail fiókjához és két másik kulcsforráshoz:
- A virtuális tanulási környezet (VLE) . Itt elérheti az összes nyomtatott tananyag, az erőforrások, beleértve az audiovizuális anyagokat, elektronikus másolatait, valamint a fórumokat, ahol megvitathatja a tananyagot és együttműködhet másokkal.
- Hozzáférés az akadémiai támogatáshoz és a londoni székhelyű támogató csoportok visszajelzései. Az oktatók bemutatják a modulokat, válaszolnak a kérdésekre, figyelemmel kísérik a beszélgetéseket és útmutatást nyújtanak az értékelésekhez. Lesz interaktív és magával ragadó tananyag, beleértve a videókat, a vetélkedéseket és az online játékokat, így biztos lehet benne, hogy haladása előrehaladott.
Értékelés
E fokozat értékelése magában foglalja tanfolyamokat, portfóliókat és írásbeli vizsgákat. Az egyes modulok végső értékelése ezen értékelések súlyozása alapján történik (pl. 50% kurzus, 50% vizsga). A vizsgákat bármelyik jóváhagyott központunkban elrendezheti világszerte.
Programszerkezet
A 4. és 5. szintű modulok mindegyike kötelező. A 6. szint, a kurzus vége felé széles választékot kínál.
- A 4. szint alatt megtanulja az alapokat: a számítógépek működését, a programozást és a számítógépes tudomány alapját képező matematikát.
- Az 5. szint alatt elmélyíti a programozási készségét, hogy megfontolja a szoftverprojekteket, és felfedezzen olyan speciális témákat, mint például a grafikus programozás és az adattudomány.
- A 6. szint alatt választható modulokat tanul, majd vállal egy 30 kredit projektet, amely ötvözi tudását és készségeit egy szoftver rendszer létrehozásához.
Nyolc kötelező modul (4. szint):
- Bevezetés a programozásba I *
- Bevezetés a programozásba II
- Numerikus matematika
- Diszkrét matematika
- A számítástechnika alapjai
- Hogyan működnek a számítógépek
- Algoritmusok és adatszerkezetek
- Webfejlesztés
Plusz nyolc kötelező modul (5. szint):
- Objektumorientált programozás
- Szoftver tervezés és fejlesztés
- Programozás az adatokkal
- Agilis szoftverprojektek
- Számítógép biztonság
- Grafikus programozás
- Algoritmusok és adatszerkezetek II
- Adatbázisok, hálózatok és az internet
Hat választható modul bármelyik szakterületről és a végleges projektből
Azt is választhatja, hogy regisztrál-e szakértői díjra, ha a számítógépes ismeretek egy adott területére kívánja összpontosítani tanulmányait.
A szakemberek díjai:
- BSc Számítástechnika (Gépi tanulás és AI)
- BSc Számítástechnika (Adattudomány)
- BSc Computer Science (webes és mobil fejlesztés)
- BSc Computer Science (fizikai számítástechnika és a tárgyak internete)
- BSc Számítástechnika (Játékfejlesztés)
- BSc Computer Science (virtuális valóság)
- BSc Computer Science (felhasználói élmény)
BSc Számítástechnika (Adattudomány) | BSc Számítástechnika (gépi tanulás és mesterséges intelligencia) | BSc Computer Science (felhasználói élmény) | BSc Computer Science (webes és mobil fejlesztés) |
|
|
|
|
BSc Computer Science (fizikai számítástechnika és a tárgyak internete) | BSc Számítástechnika (Játékfejlesztés) | BSc Computer Science (virtuális valóság) | |
|
|
|
* Alapmodulok
Belépési követelmények
A BSc Computer Science fokozataihoz való közvetlen hozzáféréshez általában a következő kritériumoknak kell megfelelni:
- 17 éves kor a jelentkezési határidőre.
- GCSE matematika (A * -B / 9-5 fokozat) vagy AS szintű matematika (AE), vagy azzal egyenértékű.
- Teljesítse az általános belépési követelményeinket.
A teljesítményalapú belépéshez való hozzáféréshez:
Ha nem felel meg a közvetlen belépés tudományos követelményeinek, jelentkezését jelentheti a teljesítményalapú felvételi útvonalon.
A regisztrációhoz általában:
- 17 éves kor a jelentkezési határidőre.
- Legalább négy külön tantárgyat letett GCSE szinten, A * - C / 9 - 4 vagy azzal egyenértékű besorolással. Az egyenértékűek között szerepel az amerikai középiskolai diploma sikeres kitöltése.
- Ha nem felel meg a fenti GCSE követelménynek, akkor a munkatapasztalatot egyénileg veszik figyelembe.
A teljesítményalapú útvonalon történő regisztráció során a közvetlen belépés előtt meg kell felelnie a következő követelményeknek:
- Át kell adni mind az I. programozás bevezetését, mind a numerikus vagy diszkrét matematikát 40% -os vagy annál nagyobb súlyozott átlaggal.
Ha nem biztos benne, melyik belépési útvonalra jogosult, kérjük, csak a normál belépési útvonalon jelentkezzen. Ha nem teljesíti az ehhez az úthoz tartozó összes belépési feltételt, akkor jelentkezését automatikusan megvizsgálják a teljesítményalapú felvételre.
A nagy mennyiség miatt nem tudunk tanácsot adni az alkalmazás előtti alkalmazhatósági tanácsokért a BSc Computer Science csomaghoz. Ezekre a programokra nincs felvételi díj, ezért javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb hivatalosan jelentkezzen! Ha nem felel meg követelményeinknek, akkor tanácsot adunk Önnek arról, hogy mit kell tennie az ajánlat fogadásához.
Angol nyelvi követelmények
Meg kell mutatnia egy jó angol nyelvet, hogy bejuthassunk programjainkba. Számos bizonyítékot fogadunk el, beleértve a szakértelem teszteredményeit. Ha nincs bizonyítéka, de úgy gondolja, hogy eleget tehet a szabványnak, megfontolhatjuk az ügyét.
Számítógépes követelmények
Mivel ez egy műszaki tanfolyam, hozzá kell férnie a megfelelő informatikai eszközökhöz. Ehhez a fokozathoz a videoanyag megtekintéséhez Adobe Flash Playerre és a videofájlok lejátszásához médialejátszóra (például VLC) is szükség lesz.
Szükség lehet további képességekre és szoftverre bizonyos modulokhoz, például:
- Video és audio felvétel.
- Programozó szövegszerkesztője, például Atom; integrált fejlesztési környezeti szoftver (IDE).
- Kiegészítő szoftver: Xamarin és Games fejlesztés; A 3D grafika és animáció, valamint a virtuális valóság mind Unity3D-t használ.
- Hozzáférés a hardverhez: Android vagy iOS eszköz; VR fejjel felszerelt kijelző és egy olyan mikrovezérlő, mint az Arduino.
Karrierlehetőségek
A BSc Computer Science lehetőséget nyújt arra, hogy fejlessze a technikai készségeket és digitális képességeket, amelyek a jövőben számos kapcsolódó területen eredményes karrier felépítéséhez szükségesek. Számítógépes ismeretei biztosítják a technológiai ismereteket a technológiai karrier sokféleségéhez, a játékfejlesztőktől a szoftvermérnökig, az UX tervezőtől a SEO szakértőig és még sok minden másig. A specifikus műszaki készségeken túlmenően átadható készségek széles skáláját is kifejleszti, a prezentációs készségektől a projektmenedzsmentig, amelyeket számos munkahelyen nagyra értékelnek.
Gyakorlatilag minden munkáltató, több ágazatban, kezdve a butik induló vállalkozásoktól a hatalmas multinacionális cégekig, egyre szélesebb körben igényel szakemberek technológiai tehetségét. A University of London informatikai képesítés biztosítja a jövőbeni technológiai szerepek előkészítéséhez szükséges felkészülést. Preferenciáitól függően felhasználhatja matematikai, számítási és programozási készségeit számos iparágban, a pénzügytől a kreatív szektorig, a mérnöktől a tudományig.
A jövőd kéznél van.
A BSc Computer Science lehetővé teszi a készségek fejlesztését gyakorlati projektmunkán keresztül.
Karrierlehetőségek
A BSc Computer Science lehetőséget biztosít a műszaki készségek és digitális képességek tökéletesítésére, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a jövőben számos kapcsolódó területen hatékony karriert építsenek ki. A speciális technikai készségeken túl számos átadható készségre is szert tehet, a prezentációs készségektől a projektmenedzsmentig, amelyeket számos munkahelyen és iparágban nagyra értékelnek, beleértve az üzleti életet, a pénzügyeket, az orvostudományt, az oktatást, a videojátékokat, a mérnöki tudományt és a tudományt.
Szakterületeden alapuló karrierlehetőségek világa:
- Gépi tanulás és mesterséges intelligencia: Műszaki, problémamegoldó munkák egy gyorsan növekvő területen. Egy tipikus munkakör a gépi tanulási mérnök.
- Data Science: Adatintenzív műszaki munkák. A tipikus munkakörök közé tartozik az adattudós, az adatvizualizációs mérnök, az üzleti adatelemző, az adatkezelő és az adatmérnök.
- Webfejlesztés és mobilfejlesztés: Web- és mobiltechnológia, például weboldalak és okostelefonok és táblagépek számára készült alkalmazások fejlesztésével kapcsolatos munkák. A tipikus munkakörök közé tartozik a mobilalkalmazás-fejlesztő, a mobilszoftver-mérnök, a front-end mérnök, a full-stack fejlesztő és a háttérfejlesztő.
- Fizikai számítástechnika és tárgyak internete: gyorsan növekvő és izgalmas terület, amely különböző ágazatokban válik relevánssá. A tipikus munkakörök közé tartozik az Internet of Things (IoT) mérnöke, kreatív technológus és beágyazott szoftvermérnök.
- Játékfejlesztés: Számos állás a kreatív iparágakban, különösen a videojáték-iparban. A tipikus munkakörök közé tartozik a játéktervező, a videojáték-tesztelő és a videojáték-programozó.
- Virtuális valóság: Izgalmas munkák egy olyan feltörekvő területen, amely olyan ágazatokat ölel fel, mint a kreatív iparágak, a videojátékok, valamint az oktatás és képzés. A tipikus munkakörök a virtuális valóság fejlesztője, a környezeti művész, a virtuális valóság építésze és a kiterjesztett valóság mérnöke.
- Felhasználói tapasztalat: Olyan munkák, amelyekhez hozzátartozik a tervezési érzék, és a végfelhasználók bevonása számos szektorban, ahol szükség van hatékony felhasználói felület kialakítására. A tipikus munkakörök közé tartozik az UX mérnök, a felhasználói élménytervező és az UI-tervező.
Képtár
Tanterv
A 4. és 5. szintű modulok mindegyike kötelező. A kurzus vége felé a 6. szinten a lehetőségek széles skálája áll rendelkezésre.
- A 4. szint során megtanulja az alapokat: a számítógépek működését, programozást, és még többet a számítástechnika alapját képező matematikáról.
- Az 5. szint során elmélyítheti programozási készségeit, hogy fontolóra vegye a szoftverprojekteket, és olyan speciális témákat fedezzen fel, mint a grafikai programozás és az adattudomány.
- A 6. szint során választható modulokat tanul, majd egy 30 kredites projektet vállal, amely egyesíti tudását és készségeit egy szoftverrendszer létrehozásához.
Dönthet úgy is, hogy regisztrál egy szakértői díjra, ha tanulmányait a számítástechnika egy adott területére szeretné összpontosítani.
A szakmai díjak a következők:
- BSc számítástechnika (gépi tanulás és mesterséges intelligencia)
- BSc számítástechnika (adattudomány)
- BSc számítástechnika (web- és mobilfejlesztés)
- BSc számítástechnika (fizikai számítástechnika és a tárgyak internete)
- BSc számítástechnika (játékfejlesztés)
- BSc számítástechnika (virtuális valóság)
- BSc számítástechnika (felhasználói tapasztalat)
BSc számítástechnika (adattudomány) | BSc számítástechnika (gépi tanulás és mesterséges intelligencia) | BSc számítástechnika (felhasználói tapasztalat) | BSc számítástechnika (web- és mobilfejlesztés) |
|
|
|
|
BSc számítástechnika (fizikai számítástechnika és a tárgyak internete) | BSc számítástechnika (játékfejlesztés) | BSc számítástechnika (virtuális valóság) | |
|
|
|
* Alapmodulok
Belépők
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.