Távolság szakirány Marketing Kereskedelmi és menedzsment
EAN University
Kulcs információ
Campus helye
Bogotá, Kolumbia
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Távolság szakirány Marketing Kereskedelmi és menedzsment
 
A globalizáció és a technológiai fejlődés tette a piaci verseny intenzívebb és a kiélezett verseny, ezért a vállalatok, a túlélés érdekében, és hogy a nyereséget, szükség van a legjobb szakemberek a marketing, mert marketing elengedhetetlen, hogy meghódítsa a piacot, drive verseny, többet eladni, és ezáltal nyereség. Sőt, az egyik legkeresettebb és jobban fizetett szakmák. Minden cégnek szüksége van képzett szakemberek tervezni, szervezni és kezelni döntéseket árképzés, forgalmazás, promóció és értékesítés utáni szolgáltatások.
 
Külön magát! Egy sikeres üzletember vagy szakmai, és tanulmányozza a szakirány Marketing Kereskedelmi és Management által közösen fejlesztett és Universidad EAN Universidad Politecnica de Madrid - CEPADE.Ez a specializáció támogatja frissített tanterv, szakképzett oktatók, state-of-the-art technológia, egy virtuális könyvtár, és az üzleti és a vállalkozói szellem fókusz, és lehet coursed on-line-, a kényelmes otthon, és a saját menetrend.
Legyen az igazgató a saját fejlesztés! Várjuk az Ön számára!
 
KOMPETENCIÁK
 
- Döntéseket a piaci kutatási programokat.
- Piaci lehetőségek azonosítása, és válassza ki a legmegfelelőbb a szervezet.
- Fejleszteni marketing és a piaci részesedés tervek egy adott időszakban.
- Diagnosztizálása, kialakítása és megvalósítása, az innovatív stratégiák a különböző típusú szervezetek annak érdekében, hogy a vállalat 's public relations és elérjék a piaci részesedés célok.
- Fejleszteni kell a termék és szolgáltatási koncepciók és ellenőrizze a megvalósíthatóságát a piac, hogy erősítsék a vállalat termékpalettája.
- Irányítása és koordinálása az új termékek és módosíthatja a meglévő termékek megfeleljenek a piaci lehetőségeket.
- Dolgozzanak ki programokat, hogy vizsgálja meg és elemezze a verseny a piacon, és meghatározza az ebből adódó lehetőségeket, veszélyeket, erősségeit és gyengeségeit, hogy támogassák a döntéshozatalt.
- Ólom projektek korszerűsítését és fejlesztését a következő területeken: a vállalat, melyek az Ön feladata, hogy biztosítsa a versenyképességet a cég a piacon.
- Fejlesztése, végrehajtása, nyomon követésének és ellenőrzésének stratégiai marketing tervek betartásának biztosítása érdekében a szervezeti küldetés.
- Legyen döntés meghatározására vonatkozó ár, design, az innováció és elhelyezése a termékek és szolgáltatások piaci ismeretek.
- Tervezése és fejlesztése a hatékony kommunikációs mix elérése marketing célok és kereskedelmi üzletfejlesztési
- Működik, mint egy vállalkozó-intrapreneur fejlesztésével a vállalkozói készségek és a tudás a legújabb technológiák és a marketing trendeket.
 
TOVÁBBI ELŐNYÖK
 
- Folyamatos támogatása fontos felsőoktatási intézmények, mint a Universidad EAN és Universidad Politecnica de Madrid-CEPADE, híres a magas színvonalú tanulmányi programok.
- Érvényesítése hitelek annak érdekében, hogy teljesen más posztgraduális programok által kínált Universidad EAN.
- Tervezze meg a tanulmányi idő szerint a személyes igények zavarása nélkül a hatósági feladatokat, illetve a foglalkoztatás.
- Hozzáférés a modern kommunikációs technológiák és online szolgáltatások (e-mail fiókot, a videokonferenciák, videók, és egyéb virtuális funkciókat, tematikus fórumok, technikai segítségnyújtás, értékelések, stb.)
- Virtuális hozzáférés a speciális nemzeti és nemzetközi bibliográfiák és adatbázisok.
- Módszertan amely helyeken igen fontos a használatát esettanulmányok és aktív pedagógiai, amelyek egyesítik elméletet a valós üzleti világ.
- Támogatás végző alkalmazott formatív kutatás.
 
MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK
 
Javasoljuk, hogy minden diák a rendszeres hozzáférést a számítógép, internet-kapcsolat. A minimális követelmények való hozzáférés az egyetem virtuális platform: a számítógép Pentium processzorral, legalább 1 GB RAM-mal, szélessávú internet-kapcsolat és egy operációs rendszer a Windows XP vagy újabb.
 
Universidad EAN használ campus, virtuális tantermi platformok, amelyek lehetővé teszik a hallgató, hogy nem csak a hozzáférést a különböző szolgáltatások, amelyek által kínált a University, hanem lehetővé teszik a hallgatók és oktatók.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
A marketing menedzsment és a kereskedelmi menedzsment mesterképzése
- Valencia, Spanyolország
Marketing mester
- London, Egyesült Királyság
Bachelor in Marketing (Hons)
- London, Egyesült Királyság